B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??
- kristelhans
Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??
Oeehh een pessoa..ik ga vanmiddag naar de Eppeljeck..ga eens kijken of ze daar wel leuks in de aanbieding hebben..wil ook wel een pessoa..die touwtjes werken ook wel okee maar het lijkt me wel een handig ding om erbij te hebben..moest er eerst niet van hebben..haha maar nu wat meer in verdiept en het is echt een mooi tuigje als je het juist gebruikt!
Oohh jij gaat lekker shoppen!
Zo'n pessoa is heel fijn idd
Wil ook wel een keer touwtjes proberen, kijken hoe dat werkt
En ik heb nog dubbele lijnen liggen, heb ik ook 2x geprobeerd
Was niet zo'n succes haha!
Zo'n pessoa is heel fijn idd

- kristelhans
Ha nee ik kom al in de knoop met 1 lijn hehe..lijkt mij ook niet zo fijn dan met 2..
Zo hier ook weer de kerst en verjaardag overleefd! Was met kerst echt drama, door de depressivieteit ben ik een aantal keren mega geflipt. Arme mensen om me heen, vooral Wilfred kreeg de volle laag. Bjørn die door mijn gevoel weer heel erg tegen me in kwam. Heeft een aantal keren los gelopen op het erf en ik natuurlijk nog kwader, teleurgestelder, en noem het allemaal maar op. Gister ging het best goed met buiten en binnen zetten. Vandaag de trots en eigenwijsheid maar eens opzij gezet en naar divoos gegaan om te shoppen met buitenzetten. Met binnenzetten ook weer weg geweest. Was wel ff moeilijk om het aan een ander over te laten. Net ff manen geknipt en "gelongeerd" (lees rondsjokken aan het halster), voelde me best "goed". Hij was gelukkig braaf, helemaal happy. Ook nog een beetje grondwerk gedaan en was ook braaf.
Heb van mijn beste vriendin het boek 101 trainingsoefeningen voor ruiter en paard gekregen. En bij divoos van het verjaardagsgeld een enkelspanleidsel gekocht. Geen gehannes meer met 2 longeerlijnen enzo. Van Wilfred een spitgreep met daaraan 2 bezems om je baggerschoenen schoon te maken en een fotolijst met 3 foto's van hem
. Verder natuurlijk meer cadeautjes gekregen ga ik jullie niet mee lastig vallen 
Heb van mijn beste vriendin het boek 101 trainingsoefeningen voor ruiter en paard gekregen. En bij divoos van het verjaardagsgeld een enkelspanleidsel gekocht. Geen gehannes meer met 2 longeerlijnen enzo. Van Wilfred een spitgreep met daaraan 2 bezems om je baggerschoenen schoon te maken en een fotolijst met 3 foto's van hem

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Jeetje wat vervelend dat je je zo voelt af en toe...heb je dat vaak? Of stel ik nu een hele domme vraag? Wel proberen te genieten van de kleine dingen he? Een fjord die lief rondsjokt en mooie manen en een lieve vriend!
Ik ben naar de Eppeljeck geweest maar niks gekocht..wilde thermolaarzen waar je ook mee kunt rijden..alle maten waren en behalve mijn maat haha.. en een pessoa vond ik echt te duur dus die ook maar laten hangen..ga dat wel 2de hands kopen.. Daarna nog even naar stal om Beer te knuffelen maar die had het te druk met vreten..kwam net van het land af en zat onder de blubber en had een dolle bui..haha maar wel al mijn tuig ingevet..mijn barefoot blinkt weer en mijn hoofdstel is eindelijk soepel!
Morgen lekker rijden..nouja, ik hoop op lekker!
Ohja, gisteren nog bij Bol.com De Fjord In Beeld besteld! kerstcadeautje voor mezelf!
Ik ben naar de Eppeljeck geweest maar niks gekocht..wilde thermolaarzen waar je ook mee kunt rijden..alle maten waren en behalve mijn maat haha.. en een pessoa vond ik echt te duur dus die ook maar laten hangen..ga dat wel 2de hands kopen.. Daarna nog even naar stal om Beer te knuffelen maar die had het te druk met vreten..kwam net van het land af en zat onder de blubber en had een dolle bui..haha maar wel al mijn tuig ingevet..mijn barefoot blinkt weer en mijn hoofdstel is eindelijk soepel!
Morgen lekker rijden..nouja, ik hoop op lekker!

Is geen domme vraag Kristel, zit sinds half november thuis met deze klachten. Werk gerelateerd en nu ook nog ontslagen.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Oh jemig, wat erg! Ik hoop dat je je dan over een tijdje weer wat optimistischer voelt..lijkt me heel vermoeiend om zo 'down' te zijn.. Straks is het weer lekker weer en dan kun je je verheugen op mooie buitenritten met je lieve paardje!
@ Anouska: wat vervelend zeg dat je je zo voelt!
Hopelijk gaat het snel beter en kun je weer genieten van alles en van je fjordje.
@Kristel: wat goed, niks gekocht! Haha! Dat boek heb ik ook, is erg leuk
Ik heb wel veel centjes uit gegeven vandaag
Heb meubels gekocht voor in m'n nieuwe huis
Moet wel wachten tot half maart voor ze er zijn..
Maar goed het is wel naar m'n zin en alles past mooi bij elkaar 
Nu snel naar bollie knollie toe!

@Kristel: wat goed, niks gekocht! Haha! Dat boek heb ik ook, is erg leuk

Ik heb wel veel centjes uit gegeven vandaag

Nu snel naar bollie knollie toe!
- kristelhans
Meubels shoppen..aaaaanslag op je bankrekening! 
Ik heb vandaag "Fjord in Beeld" binnengekregen..moooooi! Heerlijk in bladeren en lezen straks!
Rijden vandaag ging zooo goed!! Ben echt blij! Morgen weer en dan donderdag les..even doorpakken voor het weer -15 wordt volgende week..haha.. dit weekje rust heeft Beer wel echt goed gedaan!

Ik heb vandaag "Fjord in Beeld" binnengekregen..moooooi! Heerlijk in bladeren en lezen straks!
Rijden vandaag ging zooo goed!! Ben echt blij! Morgen weer en dan donderdag les..even doorpakken voor het weer -15 wordt volgende week..haha.. dit weekje rust heeft Beer wel echt goed gedaan!
Mijn ouders hebben me vandaag opgehaald om een mening te geven over de bank die ze willen kopen. En hij zit lekker!
Gisteravond Bjørn geknipt en "bewegingstherapie" gegeven in de longeerbak. Net ff lekker aan het knuffelen, is er hier in het zandpad iemand met vuurpijlen aan het afsteken! Werd ff lekker platgedrukt tegen de muur, alles stond te stuiteren op stal. Wat een idioten zeg. En dan woon ik nog buitenaf, blij dat ik niet in het dorp woon! Doe het 7 kleuren in m'n broek.
Goed nieuws! Heb vandaag pillen opgehaald vanavond de eerste innemen. Duurt alleen wel ongeveer 2 weken voordat het gaat werken.
@ Kristel: Dat is het eerste fjordenboek wat ik kocht toen ik Bjørn net had.
Gisteravond Bjørn geknipt en "bewegingstherapie" gegeven in de longeerbak. Net ff lekker aan het knuffelen, is er hier in het zandpad iemand met vuurpijlen aan het afsteken! Werd ff lekker platgedrukt tegen de muur, alles stond te stuiteren op stal. Wat een idioten zeg. En dan woon ik nog buitenaf, blij dat ik niet in het dorp woon! Doe het 7 kleuren in m'n broek.
Goed nieuws! Heb vandaag pillen opgehaald vanavond de eerste innemen. Duurt alleen wel ongeveer 2 weken voordat het gaat werken.
@ Kristel: Dat is het eerste fjordenboek wat ik kocht toen ik Bjørn net had.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Nou Anouska, dan ga je lekker het nieuwe jaar beginnen moet je maar denken! Heb een vriendin die ook medicijnen neemt en die is er echt behoorlijk an opgeknapt! Die maakt een stofje niet aan dat ' optimisme' veroorzaakt..tis vast ingewikkelder maar zo legt ze het zelf altijd simpel uit.
Je onderbroek zal er wel feestelijk uitzien nu dan
hahaaa flauw!
Wilde dat boek ook al veel eerder hebben maar kwam er steeds niet van..nu heb ik 'm..echt een leuk boek!
en ik heb eeeiiindelijk een nieuwe avatar..die andere was nog van voor ik ooit op Beer had gereden hihi..vroegah!
Je onderbroek zal er wel feestelijk uitzien nu dan

Wilde dat boek ook al veel eerder hebben maar kwam er steeds niet van..nu heb ik 'm..echt een leuk boek!
en ik heb eeeiiindelijk een nieuwe avatar..die andere was nog van voor ik ooit op Beer had gereden hihi..vroegah!
Sjaa, hier ook wel al wat vuurwerk gehoord maar nog niet ernstig veel, wel wordt het iets minder fijn om Basco in mijn uppie op te halen aangezien ik dat geknal zelf al niet zo super vind en dat breng ik over op Basco..
Hij is namelijk gewend om met een los touwtje mee te lopen en als ze dan gaan schieten ben ik geneigd hem bij het halster vast te pakken, daar wordt hij dus weer gespannen van omdat ik dat nooit doe dus moet er wel iets aan de hand zijn,.. kortom, echt vervelend.
Maar heb gisteren nog even met meneer gereden in het bos, en hellup.. sneeuw, dat is doodeng.. stel je voor dat het je achterna komt..
Verder ging het wel goed, gewoon een lekker simpel stapritje gemaakt.
Haha kristel, nu je een nieuwe avatar hebt weet ik spontaan niet meer wat voor een je had..
Maar zeker een leuke nieuwe avatar!
Hij is namelijk gewend om met een los touwtje mee te lopen en als ze dan gaan schieten ben ik geneigd hem bij het halster vast te pakken, daar wordt hij dus weer gespannen van omdat ik dat nooit doe dus moet er wel iets aan de hand zijn,.. kortom, echt vervelend.
Maar heb gisteren nog even met meneer gereden in het bos, en hellup.. sneeuw, dat is doodeng.. stel je voor dat het je achterna komt..

Verder ging het wel goed, gewoon een lekker simpel stapritje gemaakt.
Haha kristel, nu je een nieuwe avatar hebt weet ik spontaan niet meer wat voor een je had..

Maar zeker een leuke nieuwe avatar!
- kristelhans
Ha Linda, leuk dat je weer even meekletst! Druk met werken in de vakantie zeker? Mijn oude avatar was ook zo'n soort foto alleen dan in de zomer en mijn hoofd ernaast...haha..
Basco is echt een held he? En jij ook al
Ik haaaaat vuurwerk ook man..heb net wat hier ind e straat gehoord maar het valt nog mee.. Nu weer Nanny McPhee kijken op rtl4!
Basco is echt een held he? En jij ook al

Haha, nou ik lees wel alles mee hoor maar ik heb niet zoveel nieuws en inderdaad ook best druk met werk en 'huis'werk..
Zeker weten, ik vind een bult sneeuw in de berm ook altijd zo eng..
En dan nog niet eens gesproken over afgehakte of liggende boomstammen..
Beer is niet erg onder de indruk zeker? Zal wel ff gek doen?
Gezellig, ik ook!
Zeker weten, ik vind een bult sneeuw in de berm ook altijd zo eng..

En dan nog niet eens gesproken over afgehakte of liggende boomstammen..
Beer is niet erg onder de indruk zeker? Zal wel ff gek doen?

Gezellig, ik ook!
- kristelhans
Beer is wel schrikkeriger buiten dan normaal..maar ja, wat is normaal he..haha hij is nog een beebie.. lang leve de binnenbak!
- Brittlover
hoop dat de medicijnen snel aanslaan anouska
leuke avatier kristel
en ach vuurwerk.... ik verheug me al op oudjaarsdag dat geknal steeds... vind het doodeng.
britt niet zo, volgens mij zou ze eerder van mijn reactie schrikken
zou morgen wedstrijd hebben maar dat is afgelast door het weer
maar ja ik ga nu ook niet met britt op pad. dus begrijp het wel.
rijden ging vandaag erg goed, ze liet zich helemaal los en daardoor nog weer beter te bewerken. de middendraf was echt heerlijk. nog nooit zo'n mooie middendraf met haar gereden. kortom ik begeef me op een roze wolk.
britt is een schat maar buiten iets minder, in de bak kan er een meisje van 9 op nou buiten niet... britt wil dan vooral hard harder hardst. maar verder wel braaf soms ziet ze iets engs maar daar gaat ze redelijk koel mee om.
leuke avatier kristel
en ach vuurwerk.... ik verheug me al op oudjaarsdag dat geknal steeds... vind het doodeng.
britt niet zo, volgens mij zou ze eerder van mijn reactie schrikken

zou morgen wedstrijd hebben maar dat is afgelast door het weer

maar ja ik ga nu ook niet met britt op pad. dus begrijp het wel.
rijden ging vandaag erg goed, ze liet zich helemaal los en daardoor nog weer beter te bewerken. de middendraf was echt heerlijk. nog nooit zo'n mooie middendraf met haar gereden. kortom ik begeef me op een roze wolk.
britt is een schat maar buiten iets minder, in de bak kan er een meisje van 9 op nou buiten niet... britt wil dan vooral hard harder hardst. maar verder wel braaf soms ziet ze iets engs maar daar gaat ze redelijk koel mee om.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
WB Linda! Ik zit ook Nanny McPhee te kijken, leuk leuk leuk.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
..eeenn er is weer reclame..lekker wratjes heeft ze he? 

Ja, aan het eind was ze een stuk knapper! Die 5 lessen zullen er wel mee te maken hebben. 2 Dikke wratten, die tand, neus en rimpels volgens mij. Bij elke les verdween er iets viel mij later pas op.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Hihi ja leuke film! Met een happy end, altijd leuk!
Ik ga zo naar Beer maar het heeft weer aardig gesneeuwd hier vannacht..alles is weer wit! Zal wel weer lekker glibberen worden zo.. Ik ga vandaag even heeeel goed oefenen..morgen les!
Heb trouwens het boek (Fjord in Beeld) gisterenavond in bed uitgelezen haha..echt een leuk boek maar mocht wel wat meer tekst in van mij!
Gaan jullie nog rijden vandaag?
Ik ga zo naar Beer maar het heeft weer aardig gesneeuwd hier vannacht..alles is weer wit! Zal wel weer lekker glibberen worden zo.. Ik ga vandaag even heeeel goed oefenen..morgen les!
Heb trouwens het boek (Fjord in Beeld) gisterenavond in bed uitgelezen haha..echt een leuk boek maar mocht wel wat meer tekst in van mij!
Gaan jullie nog rijden vandaag?