Anita45 schreef:Er is een manier Aaricia om beide kanten van de hals te kunnen zien, een heel eenvoudige, namelijk KNIPPEN van de manen, hahaha. Heb je altijd en overal vol uitzicht, hihi.
Ik ben m'n nieuwe gele vriendje alweer kwijt boehoe!! Gelukkig wel voor het goede doel hoor, hij staat nu een weekje bij m'n instructrice op stal. Ik ben zelf gewoon niet handig genoeg om Gidar nog een beetje deftig te krijgen op zo'n korte termijn dus we hebben dankbaar gebruik gemaakt van haar voorstel! Hij staat sinds vanmorgen bij haar op stal en toen ze net m'n zadel kwam halen hadden ze hun eerste ruzie al achter de rug haha. Gidar heeft de afgelopen 6 jaar maar 1 baas gehad en die is zo imposant dat je het niet in je hoofd haalt om iets verkeerd te doen

hij was dus zo not amused dat hij een vrouw boven zich had hihi
Zondag ga ik naar daar, ben benieuwd!
Net lekker weer op m'n eigen beestje gezeten. Wat een verschil zeg, ik zat net op zo'n iele arab! Wat een vreselijk lange en smalle nek heeft Hay

heel wat anders dan die 2 meter dikke hengstennek.
Maar hij was zooooo braaf, lekker ding! We hebben een half uur alleen maar gestapt, lekker de ontspanning er in. Ofwel had hij gewoon een hele goeie dag ofwel heeft de behandeling zijn nut gehad. Hij boog lekker in, lekker koppie laag ipv onderhals er op etc.
Was voor mij ook wel eens heerlijk, normaal wil ik op zoveel dingen tegelijk oefenen dat er nooit echt iets serieus van komt. Nu enkel tempo en ontspanning, dat bracht voor mij ook ontspanning in m'n hoofd
En nu heb ik een lekker frietje verdiend vind ik zo