Het C-tjes topic! Deel 2
Hmm, die kat moet ook niet zo bij Nis inlopen. Die heeft tijdje terug in galop een kat uit HAAR wei gejaagd hihi. Arme kat schrok zich wezenloosdouwina schreef:Geweldig wat een leuk gezicht! Die kat eigenwijs met z'n start omhoog voorop en Hayco super nieuwsgierig er achter aanPrachtig!
Denk dat die kat het bij ons niet had overleefd, onze paardjes zijn niet zo voorzichtig

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Geloof dat mijn uk 'alf' met Hayco in conclaaf kan 
Zo kwam ik m vorige week tegen...duidelijk gevalletje van 'liefde op het eerste gezicht'

Met recht geen gezicht. Je hoort trouwens geregeld: Mannen in een vrouwen lichaam en vrouwen in een mannenlichaam, maar kan je ook als 2,5 jarige in een 1,5 jarige lichaam zitten
...dan ken ik dr een 

Zo kwam ik m vorige week tegen...duidelijk gevalletje van 'liefde op het eerste gezicht'

Met recht geen gezicht. Je hoort trouwens geregeld: Mannen in een vrouwen lichaam en vrouwen in een mannenlichaam, maar kan je ook als 2,5 jarige in een 1,5 jarige lichaam zitten

Geluk is de vrucht van intens werk

Geluk is de vrucht van intens werk
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Je mag wel een beetje groeistuipen van Dakota hebben 
Komt vast wel goed hoor met Cai, wat je zegt een laatbloeier.

Komt vast wel goed hoor met Cai, wat je zegt een laatbloeier.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ik ben het helemaal eens met Jilly, Cai is duidelijk een kind van zijn Ton en Sas (duh), je van beide duidelijke trekken bij Cai.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
WAt schattig dat Hayco zo met de kat,Ciara valt ze aan.Net haar mama
Cai is zo leuk geworden,zo schattig.Verliefd kan ik me heel goed voorstellen.

Cai is zo leuk geworden,zo schattig.Verliefd kan ik me heel goed voorstellen.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
Vind hem voor de rest er goed uit zien ! Ik zie het zo van foto's niet af dat hij klein is. Maar hij is dus momentueel net als Toot, die voer ik ontzettend, maar daar komt ook zowat geen grammetje aan.Bella schreef:hij is nog steeds klein ventje. Ik hoop (als dat mag) dat hij nu door zijn castratie nog wat meer groeit en gaat uitzwaren. Als hij maar boven die 1,40 uit komt. Durf wel met recht te zeggen dat hij een laatbloeier is, met name qua conditie, want dat is nog steeds ala zijn moeder (krijgt net zoveel als de rest maar wordt er nauwelijks een grammetje dikker van, niet bepaald die fjord die kijkt naar het gras en dik wordt). Door zijn dikke vacht lijkt ie nu ook dikker denk ik

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Cas is een beetje sloom op het moment, hij heeft geen zin om te lopen.
Verder is hij wel gewoon normaal, hij eet goed en reageerd goed.
Hij is ook verschrikkelijk aan het verharen dus misschien dat het daardoor komt.
Zijn die van jullie ook al bezig? Cas heeft alweer bijna een glad kontje.
Wel komt hij nu in de fase dat hij alles in zijn mond wilt nemen.
die kleine boef! we zijn zo gek met hem
Verder is hij wel gewoon normaal, hij eet goed en reageerd goed.
Hij is ook verschrikkelijk aan het verharen dus misschien dat het daardoor komt.
Zijn die van jullie ook al bezig? Cas heeft alweer bijna een glad kontje.
Wel komt hij nu in de fase dat hij alles in zijn mond wilt nemen.
die kleine boef! we zijn zo gek met hem

Cas!!! (Hermansen X Sebastian) 

Het lijkt wel of het heerst,bij ons op stal zijn ook paarden wat grieperig.Meestal ontstaat de griep iets eerder,maar nu is het pas echt koud.
Ciara maakt alleen nog maar haren aan en is een echte teddybeer.Maar moet wel eerlijk zeggen dat ze altijd laat verhaard.
Ciara maakt alleen nog maar haren aan en is een echte teddybeer.Maar moet wel eerlijk zeggen dat ze altijd laat verhaard.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)