Een beetje praatjes is niet verkeerd toch Suze

anders is het ook maar zo saai.
Zo te lezen luistert ie verder super naar je! Dat wordt straks opstappen en wegrijden
Ik ben met Fin nu ook wat kleine grondwerkdingetjes aan het doen, alleen die is niet zo snel onder de indruk. Ik heb al wel uitgevonden dat ze het katoenen zwiepertje aan mijn leadrope érg irritant vindt als ik daar mee ga zwaaien

Daar heeft ze echt respect voor. Achteruit, opzij, vooruit, ze doet het allemaal. Alleen wil ik dat straks graag zonder zwaaibewegingen kunnen doen, maar daar moeten we nog even tijd in steken

Je moet toch ergens beginnen.
Afgelopen donderdag kon de hoefsmid eindelijk komen. Finnea was juni 2010 voor het laatst geweest. Qua lengte had ze nog niet gehoeven, maar de voorvoetjes sleten ongelijk af. Dus nu staat ze weer mooi recht en gelijk. De achterhoeven heeft de hoefsmid volgens mij niks aan gedaan, alleen de lange stukken van de straal af gehaald. Ik heb me laten vertellen dat Finnea het allemaal braaf heeft ondergaan. Een beetje verrassend, maar dan is alle moeite van de laatste maanden dus niet voor niets geweest

Alleen rechtsvoor was ze even aan het piepen, maar dat is ook haar lastigste voetje.
Vandaag deed ze alle voetjes super! Dus het volgende project: zelf de randjes bijvijlen. Dan leert ze vanzelf geduld te hebben
Ik heb vandaag de touwhalsters gepast en ze staan Finnea super!
Let maar niet op haar manen