! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
Re: ! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!
Sofie fijn dat je een goede smid hebt gevonden en is het zadel nu goed?
Tessa dat ziet er professioneel uit zeg
Tessa dat ziet er professioneel uit zeg
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

we hebben beide gisteren gereden met Githa en haar opgevulde zadel
het lag goed, verschoof niet meer (we hebben ook weer voor de eerste keer gereden met enkel een onderlegger, zonder extra's)
maar Leslie kukelde telkens naar voor, dus die zit niet zo makkelijk meer als daarvoor
dus denk van toch een zadelpas te laten komen en het zadel dan eens te laten nakijken
verder heb ik toch wel 1 keer het bakje rondgedraafd met Githa, verder veel gestapt
maar ze pakt weer snel het bit op om het vast te zetten (enige hint of moet ik kijken voor een dubbelgebroken bitje)
maar heb hier eigenlijk doorgereden, ze moest kalm draven en er niet met me vandoor gaan (en ze is redelijk braaf bij mijgebleven)
dus de eerste passen zijn er om terug het rijden op te nemen
was al zonder bibber opgestapt (wat voor mij toch al veel is moet ik zeggen, nu gaan we zien wat het weer dit weekend zegt en anders laat ik Leslie even wat foto's van mij en Githa maken)
dit hebben we laten maken van Githa en Jalenka:
Githa

Jalenka

mooi he

het lag goed, verschoof niet meer (we hebben ook weer voor de eerste keer gereden met enkel een onderlegger, zonder extra's)
maar Leslie kukelde telkens naar voor, dus die zit niet zo makkelijk meer als daarvoor
dus denk van toch een zadelpas te laten komen en het zadel dan eens te laten nakijken
verder heb ik toch wel 1 keer het bakje rondgedraafd met Githa, verder veel gestapt
maar ze pakt weer snel het bit op om het vast te zetten (enige hint of moet ik kijken voor een dubbelgebroken bitje)
maar heb hier eigenlijk doorgereden, ze moest kalm draven en er niet met me vandoor gaan (en ze is redelijk braaf bij mijgebleven)
dus de eerste passen zijn er om terug het rijden op te nemen
was al zonder bibber opgestapt (wat voor mij toch al veel is moet ik zeggen, nu gaan we zien wat het weer dit weekend zegt en anders laat ik Leslie even wat foto's van mij en Githa maken)
dit hebben we laten maken van Githa en Jalenka:
Githa

Jalenka

mooi he

mooie tekeningen Sofie en heb je al een rolletjesbit overwogen? Die kunnen ze niet beetpakken

het is met een rolletjesbit dat ze gereden wordt, en dat neemt ze nog altijd vast, geen houden aan jammer genoeg
vind het ook jammer dat ze dat doet
vind het ook jammer dat ze dat doet

Super mooi Sofie!
Ik weet hoe je je voelt met rijden. Ik heb 2 tips: veel wenden zodat ze op jou moeten letten en kun je rijden met een radio aan? Heeft bij mij ook geholpen.
@ Clau: Geeft niet hoor
.
Heb de foto's van de VD gekregen. Zal morgen ff een topic bij PP maken.
Ik weet hoe je je voelt met rijden. Ik heb 2 tips: veel wenden zodat ze op jou moeten letten en kun je rijden met een radio aan? Heeft bij mij ook geholpen.
@ Clau: Geeft niet hoor

Heb de foto's van de VD gekregen. Zal morgen ff een topic bij PP maken.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Sofie dat is dan heel lastig zeg
Anouska ik voelde mij er een beetje rot over, maar je bent echt zo veranderd
Anouska ik voelde mij er een beetje rot over, maar je bent echt zo veranderd

Kapper doet heel veel
. Wilde heel wat anders en gaf de kapper de vrije hand, dit is het geworden. Laat het iig weer groeien, krullen zijn weg
.

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
hahaha ja ik mistte idd je krullen, maar dit staat je ook heel erg goed hoor 

Thnx Clau!
Vandaag heeft dit lid van LR de schijtlijsters gelest in de buitenbak. Het ging goeed, af en toe een beetje zwaar op de hand maar ja. Instructrice zei dat ik buiten veel meer "rij" dan binnen, binnen ben ik te afwachtend. Dit kwam mijn rijden zeker ten goede
, ik drijf nog even verder op mijn wolk. Werd ook al gezegd dat ik me binnenkort maar eens moest afmelden bij de schijtlijsters en aan moest melden bij LR je kunt het wel
.
Topic VD ben ik nog niet aan toe gekomen, ben nog uit aan het vissen hoe ik de foto's op kan slaan.
Vandaag heeft dit lid van LR de schijtlijsters gelest in de buitenbak. Het ging goeed, af en toe een beetje zwaar op de hand maar ja. Instructrice zei dat ik buiten veel meer "rij" dan binnen, binnen ben ik te afwachtend. Dit kwam mijn rijden zeker ten goede

Topic VD ben ik nog niet aan toe gekomen, ben nog uit aan het vissen hoe ik de foto's op kan slaan.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
wat goed van je Anouska en je komt er echt wel met Bjorn, zweef jij maar even verder 

Heb ik iets gemist?
Hoe zit je haar nu dan Anouska? Super dat het zo goed ging met rijden!
Ik heb vandaag Beauty een plezier gedaan door lekker met een touwhalstertje rond te hobbelen. Vind ze helemaal geweldig. Mocht willen dat ze met dressuur zo enthousiast was

Ik heb vandaag Beauty een plezier gedaan door lekker met een touwhalstertje rond te hobbelen. Vind ze helemaal geweldig. Mocht willen dat ze met dressuur zo enthousiast was

Ik heb me even uitgeleefd vanavond:
http://fjord-beauty.webklik.nl/page/homepage
http://fjord-beauty.webklik.nl/page/homepage
Zo kom ook weer eff binnen waaien.
tessa: heeft een poosje geleden weer een winstpunt gereden en ga straks eff naar
je website spieken.
Sofie: haar zadel is veranderd en dur fjorden hebben weer nieuwe nikes. En
de eerst tekening vind ik sprekender dan de tweede. bij de tweede vind
ik de kleuren wat fletser
anouska: ben benieuwd naar je vd topic en buiten rijden vind ik ook leuker
moet je veel meer op andere dingen letten.
Ik kom eff weer een foto van Frodo spammen. Frodo is zielug want hij
is nu half man.

Ow en alvast een klein nieuwtje ga zaterdag een keertje op cadiz rijden
tessa: heeft een poosje geleden weer een winstpunt gereden en ga straks eff naar
je website spieken.
Sofie: haar zadel is veranderd en dur fjorden hebben weer nieuwe nikes. En
de eerst tekening vind ik sprekender dan de tweede. bij de tweede vind
ik de kleuren wat fletser
anouska: ben benieuwd naar je vd topic en buiten rijden vind ik ook leuker
moet je veel meer op andere dingen letten.
Ik kom eff weer een foto van Frodo spammen. Frodo is zielug want hij
is nu half man.

Ow en alvast een klein nieuwtje ga zaterdag een keertje op cadiz rijden

Heb een heel kort koppie Tes, krullen zijn eraf geknipt
. Heb je site bekeken en je gastenboek getekend.
Aaahhh, wat ben jij een dierenbeul Vera
. Arme Frodo
. Leuk dat je een keer op Kdies gaat rijden.

Aaahhh, wat ben jij een dierenbeul Vera

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Zo, daar ben ik ook weer eens
Zo druk de afgelopen tijd!
Tessa, wat supergoed van jou en Beauty, gefeliciteerd met jullie 1e prijs en de winstpunten! Wat leuk dat je ook een site hebt gemaakt.
Leuk dat je nu tekeningen van de paarden hebt Sofie. Dapper en leuk dat je weer voorzichtig aan met het rijden bent begonnen
Ben benieuwd naar de foto's Anouska. Wat lekker dat het rijden zo goed ging, blijf nog maar lekker op je wolkje
Ach Vera, zeker met dat jasje ziet hij er extra zielig uit
Hier gaat alles prima. Lekker druk met werk, veel leuke opdrachten en met Bailey gaat het super. Mocht van mezelf voor mezelf een kadootje kopen, dus Bailey heeft een nieuw dekje gekregen:

van de week ook weer eens een standfoto gemaakt nu het meeste van z'n winterjas eraf is. Is gemaakt na het rijden en met mijn telefoon, dus niet de mooiste foto ever, maar toch

Tessa, wat supergoed van jou en Beauty, gefeliciteerd met jullie 1e prijs en de winstpunten! Wat leuk dat je ook een site hebt gemaakt.
Leuk dat je nu tekeningen van de paarden hebt Sofie. Dapper en leuk dat je weer voorzichtig aan met het rijden bent begonnen

Ben benieuwd naar de foto's Anouska. Wat lekker dat het rijden zo goed ging, blijf nog maar lekker op je wolkje

Ach Vera, zeker met dat jasje ziet hij er extra zielig uit
Hier gaat alles prima. Lekker druk met werk, veel leuke opdrachten en met Bailey gaat het super. Mocht van mezelf voor mezelf een kadootje kopen, dus Bailey heeft een nieuw dekje gekregen:

van de week ook weer eens een standfoto gemaakt nu het meeste van z'n winterjas eraf is. Is gemaakt na het rijden en met mijn telefoon, dus niet de mooiste foto ever, maar toch

bailey komt er goed voor op zijn babyvoetjes (vind dat ze allemaal babyvoetjes hebben als ze geen van die gigastompers onder hangen hebben zoals tinkers bvb)
gister is leslie onze vroegere smid tegen gekomen bij ons op stal, die is eens rustig op zijn plaats gezet en duidelijk gemaakt dat we al iemand anders hebben (kon die 3 weken niet bereiken, en dan geeft hij als commentaar slechte ontvangst, de gsm ging wel elke keer af hoor, dus ...)
volgende week komt de tandarts voor het duo
gist lagen ze te slapen toen ik toe kwam, heel leuk om zien
gister is leslie onze vroegere smid tegen gekomen bij ons op stal, die is eens rustig op zijn plaats gezet en duidelijk gemaakt dat we al iemand anders hebben (kon die 3 weken niet bereiken, en dan geeft hij als commentaar slechte ontvangst, de gsm ging wel elke keer af hoor, dus ...)
volgende week komt de tandarts voor het duo
gist lagen ze te slapen toen ik toe kwam, heel leuk om zien
Ahh arme frodo!
Leuk dat dekje op Bailey!
Pff ga snel naar bedje toe, hele avond bezig geweest om foto's toe te voegen :S
Leuk dat dekje op Bailey!
Pff ga snel naar bedje toe, hele avond bezig geweest om foto's toe te voegen :S
Anouska: was voor frodo zijn best wil. Meneertje ging te veel achter de meiden
aan en mocht daardoor bijna niet meer los.
Sterre: wat heb jij een leuk cadeautje voor Bailey gekocht. En wat een heerlijk fjord
is Bailey toch.
Sofie: heeft haar smid de waarheid gezegt. En daar komt volgende week de tandarts. Standaard check? of niet?
Gisteren weer lekker op exel gereden. Echt wat een crossmonster was hij.
Terwijl ik hem bij de laaste les alleen maar vooruit moest rijden. Nou gisteren
was het zoefzoef ik heb haast. Uit eindelijk zijn haast er uit kunnen rijdne
tot een tempo van ons samen. Ben iig blij dat exel weer wat fijner in zijn velletje
gaat zitten. Je ziet hem en vera gewoon genieten buiten.
Zo weer naar ze toe. En misschien nog een klein rondje rijden. En daarna
naar viv om cadiz een keertje te testen.
aan en mocht daardoor bijna niet meer los.
Sterre: wat heb jij een leuk cadeautje voor Bailey gekocht. En wat een heerlijk fjord
is Bailey toch.
Sofie: heeft haar smid de waarheid gezegt. En daar komt volgende week de tandarts. Standaard check? of niet?
Gisteren weer lekker op exel gereden. Echt wat een crossmonster was hij.
Terwijl ik hem bij de laaste les alleen maar vooruit moest rijden. Nou gisteren
was het zoefzoef ik heb haast. Uit eindelijk zijn haast er uit kunnen rijdne
tot een tempo van ons samen. Ben iig blij dat exel weer wat fijner in zijn velletje
gaat zitten. Je ziet hem en vera gewoon genieten buiten.
Zo weer naar ze toe. En misschien nog een klein rondje rijden. En daarna
naar viv om cadiz een keertje te testen.
voor Githa is het de jaarlijkse check up, voor Jalenka de eerste keer (wordt nu 3) zodat haar tanden ok zijn als we dit voorjaar er een stuur opzetten (wil geen paard dat lastig doet voor het bit omdat de tanden niet in orde zijn, is dat een reden minder als het toch niet goed gaat)
net om nog 28 botjes hooi geweest, telkens 9 in Leslie zijn auto gestoken
het is heel moeilijk om aan hooi aan te geraken hier in de omgeving dus ben heel blij met 28 botjes
nu ze op de weide staan krijgen ze minder hooi nog extra (ze eten hetgeen ze krijgen niet allemaal op dus ....)
dus met hetgeen we nu liggen hebben kunnen we door tot er nieuw te verkrijgen is
net om nog 28 botjes hooi geweest, telkens 9 in Leslie zijn auto gestoken
het is heel moeilijk om aan hooi aan te geraken hier in de omgeving dus ben heel blij met 28 botjes
nu ze op de weide staan krijgen ze minder hooi nog extra (ze eten hetgeen ze krijgen niet allemaal op dus ....)
dus met hetgeen we nu liggen hebben kunnen we door tot er nieuw te verkrijgen is

goed zo Vera dat Exel en jij hetzelfde tempo hebben aangenomen. Lekker dat je ziet dat hij zich al zoveel beter voelt!
Fijn Sofie dat je nu weer genoeg hooi hebt!
Bailey moet net als jou dames volgende week naar de tandarts voor de jaarlijkse check, en hij krijgt ook nog z'n inenting. 't Is wat, arm peerd.
Fijn Sofie dat je nu weer genoeg hooi hebt!
Bailey moet net als jou dames volgende week naar de tandarts voor de jaarlijkse check, en hij krijgt ook nog z'n inenting. 't Is wat, arm peerd.