Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Re: Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Ja, m'n vermoedens klopten wel. Hij zat flink vast in de lendenen, een kleine blokkade aan de schoft en iets verhoogde spanning op z'n rechterheup. Nadat ze de lendenen los had gemaakt was de heup ook veel beter en de schoft kwam ook heel makkelijk los (vermoedelijk ook een gevolg van het boomloze zadel *snif*). Vrijdag mag ik er weer op en enkel vwnw rijden en ook zaterdag en dan mag ik weer gaan opbouwen. Ben benieuwd of ik verschil ga merken. Kan haast niet anders denk ik zo!
M'n DA-in-spé vriendin heeft de hele behandeling meegevolgd en mag nu meelopen met de osteo om te kijken of ze die richting uit zou willen. Leuk!
M'n DA-in-spé vriendin heeft de hele behandeling meegevolgd en mag nu meelopen met de osteo om te kijken of ze die richting uit zou willen. Leuk!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Van het boomloze zadel? Daar maak jij je buitenritten altijd mee toch?
Ik heb sinds kort ook een boomloos. Wilde dit wel eens uittesten vooral ook voor mijn eigen rug. Nog niet veel kunnen testen helaas.
Ik ben er ook nog niet over uit of het voor Castor het meest ideale zadel is.
Leuk voor je vriendin! Altijd super leerzaam dat soort dingen.
Ik heb sinds kort ook een boomloos. Wilde dit wel eens uittesten vooral ook voor mijn eigen rug. Nog niet veel kunnen testen helaas.
Ik ben er ook nog niet over uit of het voor Castor het meest ideale zadel is.
Leuk voor je vriendin! Altijd super leerzaam dat soort dingen.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Dat was mijn buitenritten zadel inderdaad. De 2e zadelmaker merkte al op dat dat die witte plekken eerder van de BF kwamen dan van de wintec. (onder de beugelophanging en over de ruggengraat)
Ik heb dat zadel al 5 jaar en bij geen enkel paard problemen mee gehad, maar Hay blieft het niet zo te zien
Ondertussen rijd ik gewoon buiten met m'n massimo en dat gaat eigenlijk ook prima.
Ik heb dat zadel al 5 jaar en bij geen enkel paard problemen mee gehad, maar Hay blieft het niet zo te zien

Ondertussen rijd ik gewoon buiten met m'n massimo en dat gaat eigenlijk ook prima.
Balen zeg, heb ook jaren BF gereden en nooit problemen gehad. Reed wel met dubbele inlages dat wel en onder mn western model met neopreenpad van 2,5cm dik, misschien scheelt dat.
Dubbele inlages heb ik inderdaad niet gehad, maar wel altijd netjes de gewone BF pad er onder.
Ach ja, een ramp vind ik het ook niet want met de Massimo lukt het allemaal wel goed. Zondag zei m'n instructrice ook dat ik echt niet op zadel kan zitten
Weet nog niet wat ik er nu mee ga doen. Of bijhouden voor de keer per jaar ik eens bij Louis rijd of toch verkopen? Veel zal ik er niet meer voor krijgen want het is echt lélijk verkleurd.
Ach ja, een ramp vind ik het ook niet want met de Massimo lukt het allemaal wel goed. Zondag zei m'n instructrice ook dat ik echt niet op zadel kan zitten

Weet nog niet wat ik er nu mee ga doen. Of bijhouden voor de keer per jaar ik eens bij Louis rijd of toch verkopen? Veel zal ik er niet meer voor krijgen want het is echt lélijk verkleurd.
Lekker houden als het je niet in de weg ligt denk ik dan..
Castor

Ik heb trouwens nog een foto van Castor tijdens zijn verjaardagsparty (1 maart). Iedereen mocht verkleed komen. Castor zelf was als.... pandabeer/piraat? 
Hier mijn 5-jarige:

Hier mijn 5-jarige:

Castor

Hihi hij heeft een mooi piratenlapje ja
Acitiveit op het feestje was modderworstelen ofzo?
Acitiveit op het feestje was modderworstelen ofzo?

Oorlogje spelen.. mannen he.. 

Castor

Heerlijke boef die Castor. Hij staat echt op mijn verlanglijstje om irl te ontmoeten.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

dan doe je gewoon een keer een rondje Zuid Holland/Zeeland Anita 
Binnenkort staan er 3 FW fjorden op stal bij mij, en Thessa staat aan het einde van de straat...
Gaan we daarna door naar Zeeland ofzo...

(sorry, breek zomaar in.. haha)

Binnenkort staan er 3 FW fjorden op stal bij mij, en Thessa staat aan het einde van de straat...
Gaan we daarna door naar Zeeland ofzo...

(sorry, breek zomaar in.. haha)

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Kom maar op hoor Eef!
Castor

Als Anita nu gewoon slim is en bij de Vivi blijft pitten kan ze dr hart ophalen in Barendrecht, reuze gezellie hier in ZH 

hehehe....Castor verkleed als wasbeer, dat past dan ook bij z'n karakter als boef zijnde 
Ik zie nu trouwens pas je onderschrift Ilona, geweldig

Ik zie nu trouwens pas je onderschrift Ilona, geweldig

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Vandaag m,n c tje heel wat schouderklopjes gegeven,verdorie wat leert hij snel,
De rem vandaag ook weer wat bijgesteld.
Door de harde wind twijfelde ik wel of het rijden wel zonder gekte in zijn kop
veilig op zijn rug kon blijven,maar niks aan de hand zoals gewoonlijk .
kwil naar buiten................
De rem vandaag ook weer wat bijgesteld.
Door de harde wind twijfelde ik wel of het rijden wel zonder gekte in zijn kop

kwil naar buiten................
Mijn C'tje zit momenteel heel goed in haar vel geloof ik
We wandelen heel veel buiten zodat we straks onder het zadel ook meer samen op pad kunnen
en ben (vanaf de grond) wat begonnen met beginsel voor het mennen, wil haar in het voorjaar even naar Bart brengen. Ze lijkt steeds relaxter te worden in
haar hoofd (met nog steeds meer dan genoeg werkpower
) Zondag gaan we de eerste dag van een driedaagse cursus doen bij Emiel Voest 

en ben (vanaf de grond) wat begonnen met beginsel voor het mennen, wil haar in het voorjaar even naar Bart brengen. Ze lijkt steeds relaxter te worden in
haar hoofd (met nog steeds meer dan genoeg werkpower

Ereplaatsje voor

Ze heeft er een lekker buikje onder zitten Clau hihihi.
Dat valt echt nog behoorlijk mee
Alleen ben je dat volle(re) niet gewend bij haar denk ik 

Ereplaatsje voor

Verkleerd partij voor Cas haha
Caylinn ziet er goed uit !

Caylinn ziet er goed uit !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
jullie gaan snel!
even over de BF, dat is ook de reden waarom ik ben overgestapt op een wintec.
Claudje, wat een mooi beessie!
Ilona, Castor had er zijn werk wel aan waarschijnlijk, zich zo voor jou proberen te vermomen
Ydel, leuk zo'n bende FWertjes
hier alles goed, gister heerlijk gedressuurd, we zijn zo langzaamaan de travers aan het proberen (we gaan al opzij, dat is al heel wat
) en Hilly doet zijn galopjes al stukken beter en aan de teugel komen gaat ook steeds beter. Jammer dat het weer is omgeslagen, maar dit weekend wordt het weer mooi!
even over de BF, dat is ook de reden waarom ik ben overgestapt op een wintec.
Claudje, wat een mooi beessie!
Ilona, Castor had er zijn werk wel aan waarschijnlijk, zich zo voor jou proberen te vermomen

Ydel, leuk zo'n bende FWertjes

hier alles goed, gister heerlijk gedressuurd, we zijn zo langzaamaan de travers aan het proberen (we gaan al opzij, dat is al heel wat

Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou