Het B-tjes topic...zag ik nergens!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
kristelhans

Re: Het B-tjes topic...zag ik nergens!

Bericht door kristelhans » zo 21 jun 2009, 19:04

Haa kijk fijn! Misschien was het even een dieptepunt maar nu gaat het vast alleen maar beter!

Ik wil morgen weer op Beer zitten maar mijn vasthoumens kan niet dus nu heb ik niemand die Beer kan vasthouden.. Als er hier nog gegadigden zijn? ;)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 21 jun 2009, 20:42

Fijn dat het negeren heeft geholpen bij Brass, kan me voorstellen dat je je er vervelend door voelde :S

Waar woon je Kristel? Ik ben vrij *o/*
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 22 jun 2009, 06:15

Kristel woont in het oosten van het land, in de buurt van Heino.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 22 jun 2009, 08:02

Hoi!

Ik woon in het prachtige Hoonhorst (bij Dalfsen)..jij komt uit Kerkenveld zie ik..grappig..ik ben in Dedemsvaart opgegroeid..vlakbij..mijn lieve pony is verkocht naar iemand in Kerkenveld! Hoe toevallig..geen idee naar wie helaas..

Maar Kerkenveld- Dalfsen is wel een half uur rijden denk ik...
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 22 jun 2009, 08:07

Oh grappig! Dedemsvaart is inderdaad 10 minuutjes hiervandaan! Ik kan toch niet, heb geen auto.. Jammer, was wel nieuwsgierig na al die verhalen over Beer ;)
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 22 jun 2009, 08:17

Ha leuk! Nou als je een keer zin hebt om te komen ben je welkom hoor! Je kunt ontzettend mooi rijden hier dus neem je peerd maar mee..ik rij deze zomer een andere fjord bij dus dan kan ik zo met je mee het bos in ;)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 22 jun 2009, 13:06

Leuk! Doen we een keer! Ik ben nu al zenuwachtig voor donderdag, joh. Dan wordt Benthe gescand! Ben erg benieuwd!
Heb vanavond les en het is de planning om te gaan springen, ik hoop dat Benthe een beetje vooruit te branden is, de ene dag wel en de andere niet.. Heb er wel zin in:)
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 22 jun 2009, 13:25

Oh leuk springen!!! Door wie was ze ook alweer gedekt?
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 22 jun 2009, 15:36

Ja vind ik ook leuk, eerder niet vond het maar eng ;). Nu gelukkig niet meer.
Benthe is gedekt door Drafur! :D
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 22 jun 2009, 15:47

Oh das een mooie hengst! Spannend.... Ik heb net mijn eerste ritje op Beer ooit gehad! We gingen voor een paar stapjes met mij er op en heeeeeuuul misschien een rondje..maar het ging zo lekker dat we 'los' aan de longé hebben gestapt!!!! Meerdere rondjes en het ging fantastisch!!!! Ben nu foto's aan het uitzoeken en zal er straks wat in Pic's Plaza zetten..wat kan het dan opeens snel gaan hee..het gevoel van vertrouwen en het idee dat ie jou op zijn rug accepteert..machtig gevoel!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 25 jun 2009, 14:48

Benthe is zojuist niet drachtig gescand. :( Ik had al zo'n gevoel, maarja baal wel!! Vanavond gaan we weer richting Wanneperveen want ze is wel hengstig, zat een ei van 3,5 op. Ik ben benieuwd!
Keandra

Bericht door Keandra » do 25 jun 2009, 18:55

aj wat jammer voor benthe

bij ons is het hier spanning voor morgen danwordt er ook gescand

vandaag vonden we een echte draak in de wei

Githa wou haar niet laten pakken, komen we op een meter van haar is ze weg in een heel sierlijk drafje

had ze vandaag haar halster uitgedaan en konden we haar daarmee niet pakken, we hebben het halster met vliegenfriengels terug gevonden op de allerbeste plaats ooit, niet de mesthoop maar de drinkbak
helemaal doorweekt, ben al blij dat het warm weer blijft dan kan het drogen, en dat we gister nog maar het water weer eens volledig uit de bak gegoten hebben en met vers en koud water gevuld

ze is nu bijna zo goed als genezen, als ze al terug sierlijk kan draven en deugnieterij kan uithalen :=
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 25 jun 2009, 19:32

Oeh spannend, hopen dat het bij jullie morgen wel raak is!
Fijn dat het qua kreupelheid weer beter gaat met Githa, ze is wel een eigenwijs ding haha!

Benthe staat al weer in Wanneperveen en is ook al meteen weer gedekt. Dus hopelijk gaat het nu wél lukken!
Keandra

Bericht door Keandra » vr 26 jun 2009, 09:09

vandaag rond 3 uur komt de vet om te scannen

zit vol spanning, we hebben nog nooit geprobeerd te fokken en aangezien het voor ons en githa de eerste keer is :roll: :=

ik weet ook niet echt hoe je van 'buitenaf' (zonder scannen dus) kunt zien dat ze drachtig kan zijn, ze is nog totaal niet van humeur veranderd (maar denk dat dat nooit echt duidelijk zal zijn voor het ogenblik aangezien ze juist terug goed loopt en ze terug keizot is en de grote deugniet aan het uithangen is := )
Keandra

Bericht door Keandra » vr 26 jun 2009, 14:24

Githa is ook niet drachtig, ze had zelfs nog geen ei zitten, dinsdag komt de da nog eens scannen, ofwel is ze tegen dan hengwstig of moet het vruchtje niet zichtbaar gezeten hebben (ga het maar positief oppakken)

Men pa heeft ook een fjordje een ulsblakke, die wij zullen mogen verzorgen, Jalenka, dat is het jaarlingske die bij Githa op de wei staat *o/*

we kunnen de menselijke dingen haar gaan gewoon maken, zoals borstelen, eten geven, hoeven krabben, manen knippen (ze staan lang en binnenkort worden ze compleet af gedaan)
Jilly

Bericht door Jilly » vr 26 jun 2009, 14:27

Oh wat leuk Sofie, dat je vader nu eigenaar is van Jalenka :))
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 29 jun 2009, 16:13

Al die listige dames...ze doen het gewoon expres..haha mogen ze nog een keer flirten met die kerels! ;)

Vandaag heb ik voor de derde keer op Beer gezeten en het ging zo fantastisch dat ik los door de bak heb gestapt!!! Zonder iemand aan een touw erbij..heeeuulemaal alleen met Beer..wat een fanatastisch gevoel zeg! Hij was zo braaf! Zelf 2 achtjes gereden en een paar ophoudingen en weer wegstappen...supergoed van Beer!! Later deze week nog een keer een kwartiertje stappen..oooohhh wat is dit toch heeerlijk leuk allemaal!!!
Viv

Bericht door Viv » ma 29 jun 2009, 16:21

Wow Kris je begint zomaar ineens stoer te worden :D
Dat wordt dus eind vh jaar al een boscrosmeeting geloof ik :D
Super joh!!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 29 jun 2009, 18:46

Hee Viv!

Jaa ik snap nu wat jullie bedoelden vorige week..ik geloof dat Andy zoiets zei van; ach als je er eenmaal een paar rondjes op hebt gereden gaat het heel snel!

Ik heb het idee dat Beer het zo gezellig vindt allemaal hihi..hij doet zo zijn best en loopt op zijn dooie gemakje met mij op zn rug rond...ben heeuul benieuwd hoe hij draaft! Volgende week maar eens uitproberen..hihaaa ssspppannenddddd!

Zijn jullie weer een beetje gewend thuus? heb je al een mooi huisje hier gevonden? ;)
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » di 30 jun 2009, 08:45

Leuk om te horen dat het zo goed gaat met beer kristel! Leuk je rijfoto topic laatst... :)

Succes met je kanjer..
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Gesloten