Ydel schreef:jeetje Fabienne, dat klinkt inderdaad niet echt leuk!!
ik ken nog een leuke stal

wel in schiedam, maar wel HEEL erg gezellie
sterkte

thnx! maar als je me het adres wilt geven wil ik zeker eens komen kijken.
ik sta voor alles open. ben al aan het rond kijken naar iets nieuws. maar ja het is tegenover mn huis, dus ik ben er binnen 2 min. dat is het fijne.
had gister wel een ultiem moment van geluk.
toen de laaste ruzie begon had een van die meiden zalie net uit de wei gehaald ( wat ik dus een half uur eerder had moeten doen) maar ze wou niet stil staan, dus dat mens schreeuwen tegen dr.

ik maar niks gezegt.
maar ik ging haar gister zelf halen, en 100 meter vanaf het hek riep ik haar, en toen kwam ze heel hard naar het hek rennen.

ze bleef ook keurig wachten met de hekken dicht doen!
wat nou rotknol??? hahah pony vind mij lief!!!
claudia schreef:Charret schreef:Alies is lekker soepel onder het zadel. Met het aanspringen in de galop zou ze iets eerder mogen reageren, maar voor de rest mag ik absoluut niet klagen.
Lekker voorwaarts soms in het begin wat dribbelig, maar de ene keer meer dan de andere keer. Zin is er in ieder geval

Ik ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet onder het zadel.
Kom op Charret, we willen een foto zien
Mijn vorderingen met Alco schieten gewoon niet op

.
Hij schiet er gewoon telkens bij in, er is elke keer wel weer wat anders als ik wil gaan rijden.
Of er komt visite of we moeten weg , ga zo maar door.
En Alcootje maar groeien

JAAAA rijfoto's!
ben erg nieuwsgierig hoe andere a-tjes het doen.
misschien wel leuk om daar een topic over te maken!
lieve clau, jammer dat je geen tijd hebt om te rijden, ook niet na het avond eten met dit weer... ( o daar kan ik zo van genietten in het avondzonnetje) je hebt je bak naast de woonkamer... haha is wel te merken dat ik nu stik jaloers ben! haha maar ik ken het gevoel, ben weer aan het werk en het is super druk. ravi en mn 2 kids(neefjes) willen ongeveer elke dag naar de dierentuin.. haha
misschien weet hier iemand waar ik de A proef voor de fjordcup kan vinden. ( 1e keer A onderling)
Liefs Fab
( nogmaals dank voor alle steun )