Peer, waar is je broek!

Hij lijkt er zelf ook verschrikt bij te kijken haha.
Leuk Jilly, weer eens met Ines rijden! Ik ben een keer met Bren en Castor op buitenrit geweest. Dat ging hartstikke goed. Bren was dan ook echt rete braaf. Alleen moet je echt niet een klein moment je aandacht af laten dwalen waardoor je opeens wel heel dicht naast elkaar loopt

Aan de andere kant, de aandacht is er dan ook héél snel wel weer bij haha.
Gisterenavond Castor tijdelijk verhuisd naar vrienden. Daar staat mijn toekomstig shetveulen Enzo en ander moederloos veulen Hummer.
Expres Castor naar een vreemde wei gebracht om een 'klik' proberen te versoepelen. En onze list lijkt te werken! Vanmiddag Castor met de veulens samen gezet en Enzo en hij lijken op slag 2 onafscheidelijke broers

Echt geweldig om te zien hoe die 2 elkaar steeds weer opzochten

Had ik die kleintjes naar zijn wei gebracht dan had hij waarschijnlijk zijn tanden er al 37x flink ingezet. Nu leek hij vooral gelukkig met zijn gezelschap in zijn vreemde wei. Goede actie geweest dus
Moet zeggen dat hij helemaal in zijn nopjes leek. Toen ik hem vanmiddag riep keek hij nog net op, maar naar me toekomen....

En ik maar roepen dat hij een vreemde omgeving niets vindt....... Haha. Als hij maar te vreten heeft en niet te hard hoeft te werken