Fijn dat het beter gaat met Blond nu!
Wat zijn Fio, Aiden en Kootje braaf. Weet niet of mijn spekkie zich zo goed zou gedragen bij een schriktraining

Al is ze met veel dingen wel heel makkelijk...misschien maar eens uitproberen
Flam, Fjella en Finn hebben goed hun best gedaan gister

Erg braaf en dan ook nog van die super punten! Drie hele trotse baasjes dus
Arme Faira! Da's schrikken. Gelukkig ziet het er nu al beter uit.
Bedankt voor de leuke reacties op Finnea!! Ik vind ook dat ze zich mooi ontwikkelt, nu ze iets is afgevallen ziet ze er ook echt goed uit

Zat nog te dubben om haar misschien maar bij te schrijven voor Onstwedde, maar als ik dan haar hakken zie, denk ik gelijk: laat maar... Kan me niet voorstellen dat die er over een paar weken ineens heel anders uitzien.
Het is wel een portret dat beest van mij, pfff. Ze is enorm snel beledigd als ik aan haar benen zit. Heb al zo'n gedonder gehad met hoeven krabben, dat gaat inmiddels redelijk. Als ik maar niet te veel van haar vraag en er regelmatig een snoepje in stop, dan wil ze best mee werken. Nu heb ik een nieuw project bedacht: hoeven vijlen. Nou dat is me een feest

Al leek er vandaag iets vooruitgang in te zitten. Ik blijf het gewoon proberen, het kwartje moet toch een keer vallen...
We hebben nog een stukje gewandeld vandaag en dat deed ze keurig

Best een eind van de wei af, geen vriendjes in zicht, maar ze bleef netjes bij me. Alleen terugweg ging ze een versnellinkje harder, maar niks geen rare sprongen. Topper! Later op de middag heb ik nog even met haar in de bak gespeeld. Ik leer haar nu te reageren op de zweep, dan hebben we dat maar weer binnen

Gaat best netjes, ze kan echt leuk bewegen. Alleen als ik dan net een foto probeer te maken en de zweep neer leg, dan gaat de rem erop. We moeten nog even oefenen dus, hihi.
Ze wordt trouwens heel klef met moeders...wel schattig om te zien, ze kunnen zelfs samen eten. Alleen zien ze er allebei een beetje smoezelig uit door al dat gekroel met elkaar.