Wow Wendy wat een verhaal, gelukkig alles goed afgelopen en een mooi veulen er bij! Gefeliciteerd met je winstpunt en alvast veel succes in het L1!!
Amaaai Aria, 40 km! Wij hebben vorig jaar een keer 7u onderweg geweest (incl. ijsjespauze natuurlijk

) maar volgens mij bijlange geen 40 km gereden haha.
Gisteren weer een eerste les gehad na de winterstop, god wat is paardrijden vermoeiend haha! Aangezien Gidar echt geen conditie heeft (en ik ook niet

) dacht ik dat de les wel voornamelijk in stap zou verlopen, maar dat was buiten m'n instructrice gerekend

Gidar was zaterdag niet buiten geweest ivm de HK dus eerst maar gauw aan de longe gedaan. Was braaf dus er op. Ging hij meteen galopperen in een heeel hoog tempo en kreeg 'm niet meer terug, nog een paar flinke bokken er bij en toen was het helemaal feest hihi. Eenmaal uitgeraasd was hij wel superbraaf en werkte hij braaf mee, er zitten minder fratsen in dan bij Hay (of die moeten nog komen? 't Is tenslotte wel familie) M'n instructrice vond het de gaafste fjord die ze ooit gezien had

Maar er is nog heeeel veel werk aan willen we een beetje deftig voor de dag komen dus ik weet niet wat ik nu moet doen. Ze wil hem een paar dagen doorrijden op haar stal, maar denk niet dat Louis daar het nut van in ziet, als hij maar braaf z'n rondjes loopt is het al oké voor hem. Maar op ons huidig niveau rijd ik dan weer liever niet want dat vind ik dan weer echt een afgang als je zo voor publiek moet rijden

dilemma dus...
Straks osteo bij Hay, ben benieuwd!