Pfoe vandaag weer dubbele longeles gehad (
wat een kutweer vandaag)
Kon duidelijk merken dat Cas de laatste 1,5 week weer weinig had gedaan.
We hadden Yessie en Cas van tevoren nog even losgegooid zodat ze hun ei eerst even kwijt konden. Ze hadden eerst met Yessie les dus Cas kon tussendoor nog even een half uurtje op stal staan.
Jeetje zeg wat had Cas zijn kop er vandaag weer op

Begon echt weer van voor af aan, leek echt weer zo'n kluns

Eerst naar buiten weglopen en dan vervolgens weer héél hard naar binnen vallen en dan moet je nog voor elkaar zien te krijgen om hem met je buitenlijn weer naar buiten te sturen
Willy heeft hem weer ff overgenomen om Cas weer even te vertellen wat de bedoeling was. Gelukkig had ik 'm aan het eind ook weer aardig, maar die kop van Cas is dan echt geweldig om te zien als het 'm niet meer lukt om me in de maling te nemen en dan ook echt uitslaan als Willy hem met de zweep achter zijn vodden aan zit:D Als hij kon praten weet ik wel watvoor woorden eruit zouden komen
Maar 1 ding kan gezegd worden Cas is een echte volhouder in het brutaal zijn
Ik ben blij als het weer voorlopig mee blijft werken en ik gewoon elke week kan lessen, dan kunnen we weer lekker de draad oppakken en dan volgende week maandag ook de zadelmaker en dan kunnen we hem onder het zadel ook weer lekker doorpakken

Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!