Hihihi. Die Carolien..
Fijn he dat je zo weer op kan stappen. Ik was gister weer naar les voor het eerst. Trailerladen was weer drama helaas....tot ik een bak brokjes pakte. Dat deed het hem. Hop zo erop en dan de beloning. Wel pas als ze helemaal In de trailer staat. Handje voer voor 1 stap vooruit begin ik niet aan
Les ging best aardig voor de eerste keer. Alleen hoor ik continue dat ik veel te lief rijd en dat Anka moet werken en ik niet of in elk geval minder

. En nog bijna botsing met andere paarden/bakrand gehad. Reden 2 achter mij waarvan de achterste ineens vooruit stoof. Nr 2 schrok ervan en sloeg aan het bokken en schoot ook vooruit. Anka schrok van alle kabaal achter haar. Maar omdat degene achter mij naast mij heen schoot, de ander achter mij zat, zat ik klem in de hoek. Dan zie je de bakrand en de glazen kantinewand en denk je nee daar wil je niet tegenaan. Gelukkig heb ik dan een braaf paard wat niet bokt en wat je zo weer terug hebt. Trailerladen bij de manees ging in 1 minuut. Brok beloning werkt wel

. Uiteraard de hemel in geprezen. En waarom ze nu niet wil. Enige wat ik kan bedenken is dat ze niet bij Nis weg wil en ze moet werken. Van het weekend maar even opladen en even een loos rondje rijden.
Leukste van de les dan. Les na mij rijdt jongen met haflinger. Ze rijden M2. Onder de les had hij Wilfred al gevraagd of hij bij die Fjord hoorde. Wilfred zegt ja, ik hoor erbij, of beter gezegd ben er maar bij-in (mannen...). Wilfred had dus al even met hem gebabbeld. Toen zij de bak in kwamen zei hij dat Anka zo leuk liep en het er goed uitzag

. OK, glim glim, groei groei, dat geeft de burger moed he? Vrijdag thuis even een half uurtje les en van het weekend maar weer eens knippen en aan de wandel.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!