Het C-tjes topic! Deel 2
Mjah, maar jij hebt ook nog andere paardjes, ik nu helemaal niet meer, geloof me, ik weet half niet wat ik met mijn tijd moet doenNientje schreef:2 weken maar........ik heb haar sinds de keuring van rolde niet meer gezien....Claudje schreef:Ik heb mijn C'tje al twee weken niet meer gezien...![]()
![]()
Maaarrrr.....zondag zie ik mijn c-tje weer

Ereplaatsje voor

Wel, hij is echt oversociaal! Die wil gewoon vriendjes zijn met alle paarden (en mensen) en tot hiertoe ging dat ook altijd wel goed. Maar nu is er een nieuwe merrie op stal (kwpn) waar hij weer vreeeeselijk verliefd op is. Loop haar de hele tijd achterna etc, maar zij is er absoluut niet van gediend.
Staat hij daar al een halve dag te hangen in een hoekje... Arm ventje...
Ik hoop dat z'n haflingervriendje (die per 1 dec hierheen komt) hem wat kan troosten haha
Staat hij daar al een halve dag te hangen in een hoekje... Arm ventje...
Ik hoop dat z'n haflingervriendje (die per 1 dec hierheen komt) hem wat kan troosten haha
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Troostje Viv, Cunna loopt momenteel met een 195 regendeken op. En een 195 gevulde deken. Die regendeken legt de haren plat, zo kan ze geen warmte vasthouden vandaar die gevulde grams deken.
Grondwerk gaat goehoedddd! Ze heeft 2 weken geleden voor de derde keer in de trailer gestaan. En hoe! Ik vroeg, en zei keek, snuffelde, nam de tijd en met 3 stappen stond ze erop.
superpony! De eerste 2 keer was ze nog veulen en is ze erop getilt, denk dat dat veel goeds heeft gedaan.
Grondwerk gaat goehoedddd! Ze heeft 2 weken geleden voor de derde keer in de trailer gestaan. En hoe! Ik vroeg, en zei keek, snuffelde, nam de tijd en met 3 stappen stond ze erop.

Maar dan heeft die van jou vast een dikkere vacht dan die wanabee dresuurknol van mij, die heeft het echt koud gewoon buiten. Dus morgen als de temp weer richting vriespunt gaat krijgttie mooi weer een deken op (100gr denk ik om te testen en anders weer zn 0gr). Verder staattie gewoon zonder hoor als de temp boven de 5gr blijft 's nachts.
Tjo was bij hem vergeleken echt een ontplofte teddybeer als die dr wintervacht had.
Tjo was bij hem vergeleken echt een ontplofte teddybeer als die dr wintervacht had.
@ Jillie,wat een leuke foto van hem zo kijkend uit zijn deurtje.
Gaat het alweer wat beter met hem na zijn liefdesverdriet?
@Amber,wat is Toot toch een lekker ding!Is hij nu alweer helemaal de oude?
@MC fijn dat het grondwerk zo goed gaat.Als ze basis goed is,is dat een erg goed begin voor later.Geeft wel een goed gevoel he dat ze zo achter je aan lopt de trailer op.
@Claudje,ik zag jou paardje lekker in de kudde staat,genietend van vriendjes en gras.Lijkt me heerlijk voor haar.En die staart groeit welMaar ik kan me indenken dat je het niet zo leuk vind.Bij Maroesja hebben ze ooit haar voorpluk af geknipt,was ik oo niet blij mee...
@Share,ik denk ook dat je de keuring nog niet van de baan moet vegen hoor.Wie weet gaat hij straks in het voorjaar goed groeien en hij is pas 2,5 he.
@Amber,wat is Toot toch een lekker ding!Is hij nu alweer helemaal de oude?
@MC fijn dat het grondwerk zo goed gaat.Als ze basis goed is,is dat een erg goed begin voor later.Geeft wel een goed gevoel he dat ze zo achter je aan lopt de trailer op.
@Claudje,ik zag jou paardje lekker in de kudde staat,genietend van vriendjes en gras.Lijkt me heerlijk voor haar.En die staart groeit welMaar ik kan me indenken dat je het niet zo leuk vind.Bij Maroesja hebben ze ooit haar voorpluk af geknipt,was ik oo niet blij mee...
@Share,ik denk ook dat je de keuring nog niet van de baan moet vegen hoor.Wie weet gaat hij straks in het voorjaar goed groeien en hij is pas 2,5 he.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
Ja hoor, meneer heeft z'n zin weer gekregen he, Mira is helemaal bijgedraaid en Hayco natuurlijk zo blij als wat hahamaroes schreef:@ Jillie,wat een leuke foto van hem zo kijkend uit zijn deurtje.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.