Het A-tjes topic deel 2!
wat is alies aan het doen, het zaad eruit bokken. Nee ik wil geen baby, hahaha.
@charret: Karev heeft er zoveel plezier aan, constant de oortjes naar voren, en de turbo aan. Ze heeft idd ook een kort rugje, dus dat komt goed, hihi. Maar ik hoorde eens dat als je er nu teveel op rijdt, ze op latere leeftijd inzakken?
En ja ze is ietsie te spekkig, dus dat gaat er dan ook mooi af(hoop ik)
@charret: Karev heeft er zoveel plezier aan, constant de oortjes naar voren, en de turbo aan. Ze heeft idd ook een kort rugje, dus dat komt goed, hihi. Maar ik hoorde eens dat als je er nu teveel op rijdt, ze op latere leeftijd inzakken?
En ja ze is ietsie te spekkig, dus dat gaat er dan ook mooi af(hoop ik)
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Nisko is lang en heeft vanaf haar 3e jaar 8 jaar achter elkaar een veulen gehad en die zakt wel wat door. Maar valt relatief nog best mee. Denk dat wat jij met Karev doet Tamara nog best meevalt. Bosritjes van een uur aan een lang teugeltje is wel training, maar dan met erg lage belasting. Denk dat dat wel losloopt. Ik zou alleen nog niet elke dag gaan rijden. Ze is tenslotte nog jong en voor de geest kan een dagje vrij geen kwaad denk ik.Charret schreef:Tjsa zo veel ruggen zakken door op latere leeftijd.
@Charret: Alies staat leuk op de pic, maar die foto met die kop van Anton na de daad is echt onbetaalbaar whahaha.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
nee elke dag doe ik ook niet, dat is ook te gek, maar zolang het van dit prachtige weer is, en ik de mogelijkheid heb om er 5x per week op te stappen, wou ik dat wel doen. en dan idd met lekker lang teugeltje een uurtje stappen, beetje draven, en af en toe een heuveltje op galloperen.
maar voor hetzelfde geld is het volgende week weer but weer, en komt er niks van..
maar voor hetzelfde geld is het volgende week weer but weer, en komt er niks van..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ik vind al snel te veel...maargoed, komt denk ik ook omdat Liesje nog praktisch niks doet. Hebben we destijds heel bewust voor gekozen, dat was nog zo'n kleuter, die had tijd nodig. En dat blijkt nu ook wel, ze pakt alles veel sneller op. Af en toe gedraagt ze zich nog steeds als een baby hoor, maargoed, daar is ze jong voor denk ik dan...

Ik rijd nog steeds maar 1, hooguit 2 keer in de week. Ik heb geen haast hoor. Ik kan volgend jaar ook nog genieten van het buiten rijden 
Ach, ieder op zijn eigen manier.

Ach, ieder op zijn eigen manier.
Fjordenservies: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=30805
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
Fjordenartikelen: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =9&t=28507
Mijn schilderijensite: http://www.freewebs.com/moniqueschilderijen/index.htm
-
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Vandaag een ontzettende fijne proefrit gemaakt met Akes.
We hebben onze nieuwe kar uitgeprobeerd,aankomend weekend even een markeringsbord ophalen en de reflectoren erop zetten.
een klein voorproefje......

zondag volgen er wat meer hoop ik.
Akes voelde de bui met onweer aankomen denk ik,want hij begon wat vreemd te doen.
Eenmaal terug op stal kwam de stortbui naar beneden....wij blij..Akes Bedankt!!
We hebben onze nieuwe kar uitgeprobeerd,aankomend weekend even een markeringsbord ophalen en de reflectoren erop zetten.
een klein voorproefje......

zondag volgen er wat meer hoop ik.
Akes voelde de bui met onweer aankomen denk ik,want hij begon wat vreemd te doen.
Eenmaal terug op stal kwam de stortbui naar beneden....wij blij..Akes Bedankt!!
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Zijn die die grieten nu nog niet bijgedraaid??Fabienne-Fotografie schreef:nou zalie staat bij de andere hoor.
mama is er een hele middag bij gaan zitten en er is natuurlijk niks gebeurd. ik ben weer redelijk op temeratuur! haha

En Zaaltje kan daar toch heel makkelijk bij, die tinker doet toch helemaal niets.
Wel een super paard, die Zaaltje

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Oh ik heb zo gelachen vandaag. Nah gelachen, grinniken. Alies moest naar de smid.
Even nieuwe ijzers eronder en de boel weer mooi maken.
Normaal staat mevrouw stil en wacht geduldig.
Maar niet vandaag. Ze bleef klieren. Dan wat naar voren dan hangen naar achteren, dan been terug trekken, dan de smid een duw geven, dan een hapje uit zijn riem willen nemen en zo maar door.
We gooiden het er maar op dat het de hormonen waren. Wie weet haar manier van ochtend ziekte
Even nieuwe ijzers eronder en de boel weer mooi maken.
Normaal staat mevrouw stil en wacht geduldig.
Maar niet vandaag. Ze bleef klieren. Dan wat naar voren dan hangen naar achteren, dan been terug trekken, dan de smid een duw geven, dan een hapje uit zijn riem willen nemen en zo maar door.
We gooiden het er maar op dat het de hormonen waren. Wie weet haar manier van ochtend ziekte

Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Thessa Keizer
Wat is het toch heerlijk rijden met dit weer. Lekker eerst serieus bezig geweest in de buitenbak, Aike zijn rechtsom was een aantal dagen kapot
Mafketel, als je dan rechtsom wilde rijden, was het bitje vastpakken en vooral erg hard doordrammen de andere kant op
Linksom liep ie als een zonnetje, maar goed we zijn ondertussen de fjordenstreken gewend en geven niet zo snel meer op, dus gewoon even door trainen en hem een beetje slimmer af zijn en dan hoppa, doet ineens zijn rechtsom het weer
Daarna vanmorgen heerlijk naar buiten gegaan op een ritje rond het meer achter de manege, hij was echt super braaf, oh wat kan ik van dat soort ritjes toch genieten.
Morgen na mijn werk denk ik maar weer een lekker blokje buiten om, veelste warm om hard aan de bak te moeten!
Groetjes Thessa en Aike

Daarna vanmorgen heerlijk naar buiten gegaan op een ritje rond het meer achter de manege, hij was echt super braaf, oh wat kan ik van dat soort ritjes toch genieten.

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
-
nou ze waren bang dat ze zalie iets zouden doen...claudia schreef:Zijn die die grieten nu nog niet bijgedraaid??Fabienne-Fotografie schreef:nou zalie staat bij de andere hoor.
mama is er een hele middag bij gaan zitten en er is natuurlijk niks gebeurd. ik ben weer redelijk op temeratuur! haha![]()
En Zaaltje kan daar toch heel makkelijk bij, die tinker doet toch helemaal niets.
Wel een super paard, die Zaaltje
zalie is zo'n frøken, die laat haar gras niet door een ander eten. ( GO ZALIE

genoeg gezeur...
zalie doet het trouwens erg goed met rijden

xxx ga even werken
Azalie :: Isabeau
-