Het C-tjes topic!
zal straks nog even wat meer concurrentiepics plaatsen qua gangen
met conclusie; Alle Ctjes met het voorjaar in hun kop kunnen lopen!
Hier hadden ze ook allemaal het voorjaar in hun bol. Heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om zelf veilig te blijven, geloof ik...
Oja en Cos is naar 'de tandarts' geweest....

Hier hadden ze ook allemaal het voorjaar in hun bol. Heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om zelf veilig te blijven, geloof ik...
Oja en Cos is naar 'de tandarts' geweest....

Geluk is de vrucht van intens werk
Hahahaa en probeer het dan ook eens zonder voorjaarskolder

Mijn kleine vent heeft gister zn eerste endurancetraining gehad van 17-20 km stevig doorwandelen met manlief door het bos (hij was beetje afgedwaald en bedacht toen dattie ook nog terug moest).
Hij was echt stuk toennie thuis was (logisch) maar owwww wat ben ik blij dat hij lekker uit emmers drinkt (dat weigerde Tjo altijd met endurance), echt super.
Volgende keer gaan we bergbeklimmen
Ff bilspieren trainen hahahhaa.
Ik was zelf lekker op familiebezoek bij Mams en broerlief wat enorm leuk was.

Mijn kleine vent heeft gister zn eerste endurancetraining gehad van 17-20 km stevig doorwandelen met manlief door het bos (hij was beetje afgedwaald en bedacht toen dattie ook nog terug moest).
Hij was echt stuk toennie thuis was (logisch) maar owwww wat ben ik blij dat hij lekker uit emmers drinkt (dat weigerde Tjo altijd met endurance), echt super.
Volgende keer gaan we bergbeklimmen

Ik was zelf lekker op familiebezoek bij Mams en broerlief wat enorm leuk was.
Het hele jaar door ook goed????Viv schreef:Hahahaa en probeer het dan ook eens zonder voorjaarskolder![]()

Die kleintjes waren weer lekker aan het spelen met elkaar, maar wow wat kunnen ze dan weer super lopen. De meest onmogelijke houdingen worden aangenomen.
Opa had wel de voorjaarskolder in de kop, die voelde zich weer heel jong. Heb heb nog nooit zo zien lopen.
Zou het erfelijk zijn??? (aangezien alle showmonsters bij de Ctjes ook Antonnetjes zijn)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- nientje_pjotr
- Contacteer:
haha..wat een maffe foto's
Het mooie weer doet veel goeds.

Het mooie weer doet veel goeds.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Ze staan door zo'n voerhek te eten met schuine speilen en dan schuren ze allemaal net een stukje manen weg als ze steeds hun hals er doorheen steken, of nog net dat ene plukje kuil buiten bereik willen hebben.claudia schreef:Wat is er met zijn manen gebeurd?
Bij Cai en Cassper heb ik het nu ook kort geknipt, omdat het óf plat hangt of er alsnog stukje bij beetje afgeschuurd wordt.

Hier zie je goed hoe ze hun manen aan gort krijgen.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Senna&Cajra
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Cadiz staat nu met gevlochten maantjes. Eens kijken of het helpt dat ze dan dikker en langer worden (was tip van haflingereigenaren). Zal ze ff op de pic zetten asap. Hij was not amused met zn nieuwe kapsel (naja meer met de lucht van de equishine geloof ik) maarja dan heppie ff pech de komende tijd 

- Senna&Cajra
Nou die kneus van mij staat weer met 2 gaten in zn poten (de eerste is nog steeds niet genezen). Andy deed de slaboom van de paddock dicht ipv het draadje en die had meneer dus niet gezien, klabam daar laggie over de balk (moets natuurlijk achter Ydel aan vondttie).
Geloof dat ik toch maar weer een merrie koop.....
Verder heeft Andy weer geoefend met het dekensingeltje en dat ging super, hij geeft er niks om. Aleen met draven (hij zat best strak) zag je dattie zn rug wat vasthield maar verders geen bok of wat gegeven. Weer wat geleerd....
Stap 2: dekentje (hij kan dr maar vast aan wennen) volgende maand.

Verder heeft Andy weer geoefend met het dekensingeltje en dat ging super, hij geeft er niks om. Aleen met draven (hij zat best strak) zag je dattie zn rug wat vasthield maar verders geen bok of wat gegeven. Weer wat geleerd....
Stap 2: dekentje (hij kan dr maar vast aan wennen) volgende maand.