Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Re: Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Ja Lyme is natuurlijk heel vervelend risico. Er zitten er blijkbaar zoveel omdat er eiken staan en die weide was al erg lang niet gebruikt. Maar ze staan er nu niet meer en we gaan klagen bij de eigenaar, we betalen voor een wei die we niet kunnen gebruiken, op geen enkele manier. Hoop dat ze er niets aan over houden.
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Vandaag met Corner weer les gehad,nou nou.
hij doet het op zich goed en vind het ook leuk,maar als
het iets te moeilijk word ,dan piept hij er tussen uit.
vandaag aan de stelling naar buiten op rechts geoefend,omdat hij dat
een moeilijke kant vind.
en zo ineens sprint hij dan weer weg,en konden we daar weer aan gaan werken,
Die rem moet het tenslotte wel goed doen,want die was dan gewoon weer stuk
Maar zowaar kreeg ik af en toe een nageving kado
hij doet het op zich goed en vind het ook leuk,maar als
het iets te moeilijk word ,dan piept hij er tussen uit.
vandaag aan de stelling naar buiten op rechts geoefend,omdat hij dat
een moeilijke kant vind.
en zo ineens sprint hij dan weer weg,en konden we daar weer aan gaan werken,
Die rem moet het tenslotte wel goed doen,want die was dan gewoon weer stuk

Maar zowaar kreeg ik af en toe een nageving kado

Die Corner, klinkt bekend ! Doet Toot ook snel..
Als het moeilijk word, word hij paniekerig, en wilt hij er tussen uit 'knijpen'. Maar dat komt helemaal goed ! Veel oefenen, en komt vanzelf..
Ik heb vandaag met een vervelend dier op het strand gehobbelt.
Jemig, wat maakte hij zich sterk, en hij vond het zo leuk. Baasje wat minder.
Maar wel gave foto gekregen. Oke, ondanks geennagevelijkheid
, liep hij goed 

Als het moeilijk word, word hij paniekerig, en wilt hij er tussen uit 'knijpen'. Maar dat komt helemaal goed ! Veel oefenen, en komt vanzelf..
Ik heb vandaag met een vervelend dier op het strand gehobbelt.

Maar wel gave foto gekregen. Oke, ondanks geennagevelijkheid

Wat ist ?pjotr_nientje schreef:K*t dag achter de rug.
Morgen maar eens heerlijk genieten van poownie

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Tooot!
Kan hij wel druk en vervelend zijn geweest, maar de foto's zijn mooi!
Toot je zweeft!

Kan hij wel druk en vervelend zijn geweest, maar de foto's zijn mooi!
Toot je zweeft!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Vandaag wilde ik hem persoonlijke Casteren hahaha..
Hij was met portret en stand echt braaf, ondanks al die wachtende paarden
Maar met rijden haha. Ach, hij word al maands fiks getraind, en dan zo open ..
Hij wilde even gas erop haha
Hij was met portret en stand echt braaf, ondanks al die wachtende paarden

Maar met rijden haha. Ach, hij word al maands fiks getraind, en dan zo open ..
Hij wilde even gas erop haha

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Het zal ook wel niet meevallen om opeens steeds netjes in het gelid te moeten lopen. Geen scheurpartijen, geen picknikbanken om overheen te vliegen..
Die dacht ook "gas!!!"
Nog even een paar weken doorbikkelen Toot. Daarna mag je vast wel weer 'los' met Amber
Had je een fotoshoot? Met meerdere paarden..?

Die dacht ook "gas!!!"

Nog even een paar weken doorbikkelen Toot. Daarna mag je vast wel weer 'los' met Amber

Had je een fotoshoot? Met meerdere paarden..?
Castor

Ja nog maandje haha...
Over 2 weekjes mag hij wel mee naar oefencross, zou hij ook wel leuk vinden
!
Ja, zon dag dat meerdere fotograven samen komen en dan modelen zoeken !
Erg leuk, en Ginny ging er heen, dus Tootje ook
!! Echt gaaf, veel mooie gratis fotos haha!
Wel druk, want moet ook veel wachten met zoveel paarden..

Over 2 weekjes mag hij wel mee naar oefencross, zou hij ook wel leuk vinden

Ja, zon dag dat meerdere fotograven samen komen en dan modelen zoeken !
Erg leuk, en Ginny ging er heen, dus Tootje ook

Wel druk, want moet ook veel wachten met zoveel paarden..

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Mooie kans om wat mooie foto's te scoren zo (je had natuurlijk ook nog bijna geen foto's van Toot
).
Ik zou ook zeker meedoen als ik zo'n kans kreeg!

Ik zou ook zeker meedoen als ik zo'n kans kreeg!
Castor

Er krijgt iemand met een C tje uit Dronten les van de zelfde instructrice als ik heb,
dus ben benieuwd wie dat is

- Senna&Cajra
Toch niet nog een keertje laten keuren Amber? Het is zo'n gaaf dier 

Hallo, jullie blijven maar kletsen zeg
Ben een paar dagen hier niet geweest omdat ik ziek was en ik moet zo 3 bladzijdes bijlezen!
Eens kijken of ik wat onthouden heb, wel moeilijk hoor met al die snot in mijn kop
@Viv: Balen van je zadel zeg, had je maar nooit aan die pokon begonnen. Hopelijk ga je nu aan het laatste zadel beginnen wat gewoon eens goed blijft liggen!
@Amber: Wat een gave foto's van Toot zeg, het blijft een heerlijke kerel! Je zou idd bijna het toch nog eens gaan proberen op de keuring. Lekker ding!!
@Ilona: Ik zou er toch ook voor kiezen Castor weg te brengen een tijdje en hem dan goed beleerd terug te krijgen. Is hier ook goed bevallen.
@Ing-1970: Dat wegrennen als het moeilijk word ken ik ook wel, Heino heeft daar ook een handje van. Alhoewel, echt wegrennen is het niet, eerder heel druk en heet worden. Gewoon blijven oefenen en herhalen, komt vanzelf goed.
@Janine: What's up??
@Nathalie: Fijn dat de heren het bevalt op hun nieuwe stekje!!
@Jilly: Nog naar de hk geweest?
Hier van de week voor het eerst springles gehad. Was een verrassing van vriendlief!
Ik vond het doodeng, maar uiteindelijk toch ook wel leuk. Hein vind springen echt geweldig, is dan bijna niet te houden. Maar instructeur was tevreden. Uiteindelijk een mini parcoursje gesprongen van 60 cm hoog!! Op naar B-springen fjordsport!
Vandaag onze laatste wedstrijd in de B gehad, ondanks dat ik flink beroerd was, toch wel fijn gereden. Maar na de proef gelijk afgestapt en op een bankje geploft! Wat was ik kapot! We hadden een fjordenhatende jury, maar toch 184 punten en een 4e plaats!! Eind maart L1!!

Eens kijken of ik wat onthouden heb, wel moeilijk hoor met al die snot in mijn kop

@Viv: Balen van je zadel zeg, had je maar nooit aan die pokon begonnen. Hopelijk ga je nu aan het laatste zadel beginnen wat gewoon eens goed blijft liggen!
@Amber: Wat een gave foto's van Toot zeg, het blijft een heerlijke kerel! Je zou idd bijna het toch nog eens gaan proberen op de keuring. Lekker ding!!
@Ilona: Ik zou er toch ook voor kiezen Castor weg te brengen een tijdje en hem dan goed beleerd terug te krijgen. Is hier ook goed bevallen.
@Ing-1970: Dat wegrennen als het moeilijk word ken ik ook wel, Heino heeft daar ook een handje van. Alhoewel, echt wegrennen is het niet, eerder heel druk en heet worden. Gewoon blijven oefenen en herhalen, komt vanzelf goed.
@Janine: What's up??
@Nathalie: Fijn dat de heren het bevalt op hun nieuwe stekje!!
@Jilly: Nog naar de hk geweest?
Hier van de week voor het eerst springles gehad. Was een verrassing van vriendlief!
Ik vond het doodeng, maar uiteindelijk toch ook wel leuk. Hein vind springen echt geweldig, is dan bijna niet te houden. Maar instructeur was tevreden. Uiteindelijk een mini parcoursje gesprongen van 60 cm hoog!! Op naar B-springen fjordsport!
Vandaag onze laatste wedstrijd in de B gehad, ondanks dat ik flink beroerd was, toch wel fijn gereden. Maar na de proef gelijk afgestapt en op een bankje geploft! Wat was ik kapot! We hadden een fjordenhatende jury, maar toch 184 punten en een 4e plaats!! Eind maart L1!!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Guus Onze bink
Heej Wen, jemig jij vliegt er echt doorheen he? Super!!
Ik moet vandaag weer, verwacht er niet teveel van, grote rubriek en weinig geoefend afgelopen weken
Ik moet vandaag weer, verwacht er niet teveel van, grote rubriek en weinig geoefend afgelopen weken

Niet Dronten maar wel Biddinghuizen dus vlak ernaast (wij wonen zelf in Swifterbant maar de heren poown staan nu in Biddinghuizen)....dus ik vermoed bijna dat het om Cos en mij gaat? Wij krijgen nl. 18 maart onze eerste les en zij vertelde me dat ze nog een C'tje les gaf???!!!!ing-1970 schreef:Er krijgt iemand met een C tje uit Dronten les van de zelfde instructrice als ik heb,
verder nog niet doorgelezen want we hebben weer haast maar zag wel heeeeeeeele mooie foto's van Toot

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Mooie fotos Amber! Heerlijk toch, zo het strand op
hij is het niet gewent waarschijnlijk, dat hij er daarom zo druk van is.
Wendy, wat fijn! super dat het zo goed ging, heb je er meer vertrouwen in ws. En proficiat met je 4e plaats en je uittrede bij de B
viv; heel veel succes vandaag!
straks naar het bos gaan crossen met men H, hopelijk kom ik geen teken meer tegen en zien we de zon genoeg. er staat een windje, maar dat nemen we er dan maar bij

Wendy, wat fijn! super dat het zo goed ging, heb je er meer vertrouwen in ws. En proficiat met je 4e plaats en je uittrede bij de B

viv; heel veel succes vandaag!
straks naar het bos gaan crossen met men H, hopelijk kom ik geen teken meer tegen en zien we de zon genoeg. er staat een windje, maar dat nemen we er dan maar bij
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Natalie , Ah dan heb ik je gevonden,dat ben ik dus.
Ze is erg goed hoor,legt veel uit,en ziet wat er fout gaat en goed gaat.
ben benieuwd dan.
Ze is erg goed hoor,legt veel uit,en ziet wat er fout gaat en goed gaat.
ben benieuwd dan.
YYYYYECHHHHHHHHHHHOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEE officieel C+1 eeeehhh B+1

waw viv, proficiat! op weg om een echte totilas te worden
we zijn 5u gaan rijden! we zijn een beetje verkeerd gereden, hebben zo'n 40km gereden. En erg veel gecrost, zalig beest dat van mij, sprongetjes over plasjes enz, heerlijk.
en ook geen teken meer gevonden.

we zijn 5u gaan rijden! we zijn een beetje verkeerd gereden, hebben zo'n 40km gereden. En erg veel gecrost, zalig beest dat van mij, sprongetjes over plasjes enz, heerlijk.
en ook geen teken meer gevonden.

@Aria_zz: Wow, 5 uur?! Geen doorrijplekken

Ik wilde vandaag ook een buitenrit met Heino maken, het was zulk mooi weer. En hij had het ook wel verdiend na gisteren. Maar het liep allemaal een beetje anders. Ik was op een stal hier in de buurt en het leek of een pony daar koliek had. Dus ik de da gebeld en wilde net met haar gaan lopen, toen ik ineens een hele stortvloed donker vocht van achter eruit zag lopen, kon niet 123 zien uit welk gat het kwam. Dus ik dacht eens beter inspecteren. Een meisje dat aan het rijden was, zei voor de grap, is ze niet drachtig. Dus ik, ook nog grappend, ik zal eens kijken. Ik til haar deken op en...... kijk zo tegen een mega uier aan! Dus ik heel droog, ojee ze is aan het bevallen

Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Guus Onze bink
Guus Onze bink