Mijn afstuderen gaat nu over het gouden ei Marleen. 'Het gouden ei' is een uitdrukking waar we vier jaar lang best wel doodgegooid mee zijn. In de zin van: 'je moet niet gaan zitten wachten tot het gouden ei vanzelf komt, maar bezig gaan'.
Maar het het stomme is: officieel bestaat de uitdrukking op die manier helemaal niet! Dat vond ik grappig, daar gaat het nu over.
Nou, ik zou het ook wel gehad willen hebben hoor Kristel. Ik denk wel eens, als ik met m'n eerste opleiding door was gegaan (engels docent) was ik allang klaargeweest! Maar ja, was ook maar de vraag of ik daar gelukkig van was geworden, heb hier toch heel bewust voor gekozen.
Wat goed dat Beer niet gehoest heeft! Gefeli voor jullie beiden
Wat goed Anouska dat je door bent naar de tweede ronde. Wanneer is die?
Bailey was vandaag even boos. Dat werkt alleen niet echt, ik moet zo lachen om zijn 'boos-hoofd'. Ik haalde hem uit de wei, NET op het moment dat de eigenaar bezig was ze een extra strookje gras op de weide te geven. Bailey had dus alle recht om sjagrijnig te zijn

Als wraak heeft hij mijn tas gesloopt, zoiets doet hij ook echt alleen als hij flink sjagrijnig is. Hij kan dan zo nukkig kijken! Moet dan echt om dat gezichtje lachen.
Heb hem eerst even flink los laten rennen in de bak en wat grondwerk gedaan totdat we weer vriendjes waren. Toen het zadeltje erop en nog gereden. Ging harstikke lekker!