Gaaf zadel zeg. Toch dressuur model genomen of lijkt dat maar zo op de foto. Hoop echt dat het wat voor je is en wil hem wel eens van dichtbij bekijken haha. Ik duim voor veel rijplezier voor jullie. En heb je nu 17 inch zadel met 17,5 inch zitting?
Ik heb vandaag weer gereden. De bak was enorm zompig en eigenlijk niet te doen, dus toen maar langs het weggetje. Alles gign goed tot we achteraan waren. Hanneke de Belg komt eraan scheuren en net toen ik Anka draaide voor de terugweg scheurde Hanneke met veel kabaal weg. Dat gaat met donder en geweld en de kluiten aarde vliegen letterlijk in het rond

. Dat was Anka wat teveel en wij gingen ook spontaan in galop. Mwah, dat was nou niet mijn idee dus terug genomen (duurde even maar ala) en toen het weggetje de andere kant op gestapt. Ging onzeker maar braaf. Toen stak de storm op ging het hagelen en regenen. Nee echt lekker. Daarna weer naar achteren. Hanneke kwam wederom aanscheuren

. Anka stil richting Hanneke gedraaid, stilgezet. Hanneke scheurde weer weg en Anka en ik stapten ook weer weg. Braaaaaaaaaaaaaave pony

. Daarna nog een keer heen en weer gegaloppeerd.
Ondertussen waren de andere Fjorden inclusief Nisko in de wei hun feestje aan het vieren. Geen idee wat het was maar het voorjaar zit vast in de lucht ofzo

. Maar ook dat kon Anka niets meer schelen. Volgens mij hebben we een leermomentje gehad

. Daarna Anka voor al die braafheid beloond met brok. Vervolgens wilde ze de wei niet in. Dikke Nis stond voor de ingang en die is baas. Maar die dirigeer ik dan op stem achteruit. En die kan ik ook op stem laten zorgen dat ze van Anka afblijft. Maar als ik de wei uitga moet Nisko als frustratie dan Anka terecht zetten

. Gek he? Als ik mij als kuddeleider even laat gelden gaat Nisko als ik weg ben gelijk haar gram halen. Zo dat was het voor vandaag hehe.
Als de man mee wil op zijn verjaardag gaan we morgen wee naar les in Annen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!