Het F-jes topic, de jongste generatie
Re: Het F-jes topic, de jongste generatie
Hihi, held op sokken die Fatoush
. Went vast vanzelf Ivonne.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Vandaag, na twee weekjes, Flam weer even op haar logeeradres opgezocht (staan paar minuten verderop).
Je kunt echt aan ze zien dat ze daar niks te kort komen. Had het idee dat o.a. Felix alweer flinke spurt gemaakt had in de hoogte.
Ze begonnen ontzettend schuw, een emmer met brokjes in handen van een blauw gebaarde man is schijnbaar levensbedreigend eng. Maar eenmaal door dat het o.a. de geliefde grasbrok...dan zijn het toch fjorden.
Zal zo paar fotos op Pics plaza zetten.
Je kunt echt aan ze zien dat ze daar niks te kort komen. Had het idee dat o.a. Felix alweer flinke spurt gemaakt had in de hoogte.
Ze begonnen ontzettend schuw, een emmer met brokjes in handen van een blauw gebaarde man is schijnbaar levensbedreigend eng. Maar eenmaal door dat het o.a. de geliefde grasbrok...dan zijn het toch fjorden.
Zal zo paar fotos op Pics plaza zetten.
Geluk is de vrucht van intens werk
Ik heb ze net bekeken, ze zijn prachtig Annabel!
Fatoush is nog steeds iets kreupel, moet je maar niet in een kruiwagen springen
Baranna ded exact hetzelfde als veulen....rare beesten
Fatoush is nog steeds iets kreupel, moet je maar niet in een kruiwagen springen

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Zijn mooie foto's geworden Annabel. Wat heb je toch een knappe dame.
Die foto van een liggende Finnea is ook erg leuk.
Gisteren even heerlijk met Ferro geknuffeld. Hij kwam als enigste naar voren om een knuffel te halen, de schat.
Fendora doet niet anders dan knuffelen. Die is er als de kippen bij als je gespot bent. Dan begint ze gelijk te hinniken en komt naar het draad.
Die foto van een liggende Finnea is ook erg leuk.
Gisteren even heerlijk met Ferro geknuffeld. Hij kwam als enigste naar voren om een knuffel te halen, de schat.
Fendora doet niet anders dan knuffelen. Die is er als de kippen bij als je gespot bent. Dan begint ze gelijk te hinniken en komt naar het draad.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Die ligfoto van Finnea is lief
die wordt ook al aardig groot!
Ik heb eindelijk wat foto's upgeload van vorig weekend. Van Kokka en Kjall

Kjall was 'vroeger' nooit zo super mak, ook al was je veel met hem bezig. Maar nu had hij een aantal maanden een paar dorpen verderop gestaan (daar ben ik nooit geweest, uitgez. voor het chippen) maar Louis heeft er blijkbaar nog wel tijd in gestoken, want hij is een hele lieve knuffelbeer geworden
Kokka daarentegen heeft weer even tijd nodig om mensen niet meer zo eng te vinden. Maar dat komt ook wel weer goed, zeker als ze binnenkort weer helemaal naar huis komen.
Kleurtje van Kokka slaagt me trouwens niks tegen, die wordt volgens mij net (of bijna
) zo mooi als papa!

Ik heb eindelijk wat foto's upgeload van vorig weekend. Van Kokka en Kjall

Kjall was 'vroeger' nooit zo super mak, ook al was je veel met hem bezig. Maar nu had hij een aantal maanden een paar dorpen verderop gestaan (daar ben ik nooit geweest, uitgez. voor het chippen) maar Louis heeft er blijkbaar nog wel tijd in gestoken, want hij is een hele lieve knuffelbeer geworden

Kleurtje van Kokka slaagt me trouwens niks tegen, die wordt volgens mij net (of bijna

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Kokka is gaaf
Kjall heeft ook een lekker bekkie zeg!
Finnea begint idd. weer lekker te groeien. Die 2 maanden op het gras hebben haar goed gedaan. Vandaag was ze een beetje mieperig, maar ze blijft toch erg braaf. Manen weer geknipt, moet het echt wel iedere 2 weken doen anders valt er niks mee te beginnen
Denk iedere keer halverwege dat ik het gigantisch verknip, maar uiteindelijk lijkt het toch steeds ergens op...

Finnea begint idd. weer lekker te groeien. Die 2 maanden op het gras hebben haar goed gedaan. Vandaag was ze een beetje mieperig, maar ze blijft toch erg braaf. Manen weer geknipt, moet het echt wel iedere 2 weken doen anders valt er niks mee te beginnen

Ik ben nu lekker aan het aftellen voordat ik mijn kleine kereltje weer ga zien, ik mis hem echt. Ik weet dat Anita en Jeroen super voor hem zorgen, dat maakt een hoop goed 

aaah die ligfoto reinou 
Kokka is al grijs zeg wo! Ko heeft echt nog een isabelgloed er overheen, deze zijn van gister

en

wat een babybuikje he

Kokka is al grijs zeg wo! Ko heeft echt nog een isabelgloed er overheen, deze zijn van gister

en

wat een babybuikje he
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Aaah wat een scheetje Suzanne 
Finnea heeft ook weer een mooi trucje bedacht om toch bij Woudina te kunnen drinken, als die er geen zin in heeft. Als Woudientje weg loopt, draaft ze heel nijdig voor haar uit, gaat overdwars staan zodat Woudina niet weg kan, en duikt dan snel naar de andere zijkant om te drinken
Zou er eigenlijk een filmpje van moeten maken, het ziet er echt onwijs grappig uit!

Finnea heeft ook weer een mooi trucje bedacht om toch bij Woudina te kunnen drinken, als die er geen zin in heeft. Als Woudientje weg loopt, draaft ze heel nijdig voor haar uit, gaat overdwars staan zodat Woudina niet weg kan, en duikt dan snel naar de andere zijkant om te drinken

Wat een mooie gra kleuringe, helemaal mijn kleur ze zijn wel allemaal heel verschillend Fjellko is wat ieler van bouw.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wat een leuke foto's allemaal 

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Vanaf morgenmiddag is Finnea moederloos. Ben benieuwd hoe het gaat 

Hier net zo Anna; ik heb ook zin in zaterdag. Leuk om elkaar dan eens "live" te spreken! Waarschijnlijk neem ik onze paardengekke dochter mee.Anna schreef:Ik ben nu lekker aan het aftellen voordat ik mijn kleine kereltje weer ga zien, ik mis hem echt. Ik weet dat Anita en Jeroen super voor hem zorgen, dat maakt een hoop goed
@Yoline: Finnea is echt een scheetje!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Zelfde verhaal hier, vorige week heb ik op het punt gestaan om te bellen of er iemand thuis was zodat ik even kon komen kijken. Sterk gedaan en niet geweest, ik was zo onwijs druk. Maar kan echt niet wachten om mn grote stoere kerel weer te zien!!Pasja schreef:Hier net zo Anna; ik heb ook zin in zaterdag. Leuk om elkaar dan eens "live" te spreken! Waarschijnlijk neem ik onze paardengekke dochter mee.Anna schreef:Ik ben nu lekker aan het aftellen voordat ik mijn kleine kereltje weer ga zien, ik mis hem echt. Ik weet dat Anita en Jeroen super voor hem zorgen, dat maakt een hoop goed
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Ik heb er ook echt zin in hoor tot zaterdag 

leuk om te lezen hoe alle kleine F-jes samen opgroeien.
Mijn F-je heb ik samen staan met een grote F van 24 jaar oud hij heet Fedor, aangezien er bij ons in de buurt weinig plaatsen zijn om je veulen samen op te laten groeien heb ik ervoor gekozen om hem thuis te laten staan hij staat dag e nacht buiten met zijn grote broer en overdag staan de andere paarden er ook bij dus vriendjes genoeg.
Fedor kan niet meer op stal staan s'nachts aangezien hij chronische bronchitus heeft dus was dit een prima oplossing en ze zijn erg gek met elkaar.
Ga mijn best doen om er wat foto's op te zetten van het stel.
Mijn F-je heb ik samen staan met een grote F van 24 jaar oud hij heet Fedor, aangezien er bij ons in de buurt weinig plaatsen zijn om je veulen samen op te laten groeien heb ik ervoor gekozen om hem thuis te laten staan hij staat dag e nacht buiten met zijn grote broer en overdag staan de andere paarden er ook bij dus vriendjes genoeg.
Fedor kan niet meer op stal staan s'nachts aangezien hij chronische bronchitus heeft dus was dit een prima oplossing en ze zijn erg gek met elkaar.
Ga mijn best doen om er wat foto's op te zetten van het stel.
http://www.fjorkahoeve.nl
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Nou geen piepje, helemaal niks
En nou maar hopen dat het zo blijft. Vanmiddag besloten dat ze toch met Damaris op de trailer gaat, Liesje kan soms een beetje gemeen doen namelijk
Had haar het liefst met Yli op de trailer, maar die is zo enorm, dat er niet eens meer een veulentje naast kan... Ach komt vast wel goed!

fijin dat het goed gegaan is reinou, toch altijd beetje spannend he!
eerste stapje in de grote poownie-wereld is gezet
ik zie Kootje zaterdag of zondag weer, ben benieuwd hoe de verharding er nu uit ziet en of zn hoefjes weer wat harder zijn geworden
hopelijk is het beetje droog weer, kunnen we weer wandelen 
vorige week zaterdag was ie zó stoer! denk 15min langs de weg gewandeld, auto's langs hem en een vrachtwagen en hij was zo koel!
eerste stapje in de grote poownie-wereld is gezet

ik zie Kootje zaterdag of zondag weer, ben benieuwd hoe de verharding er nu uit ziet en of zn hoefjes weer wat harder zijn geworden

vorige week zaterdag was ie zó stoer! denk 15min langs de weg gewandeld, auto's langs hem en een vrachtwagen en hij was zo koel!

Knappe kooltje 
Finnea is ook al een grote dame die kan wel alleen zijn
.

Finnea is ook al een grote dame die kan wel alleen zijn

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Volgens mij heb je een stoere boscrosspony Suzanne 
Vandaag was Finnea wel een beetje zielig, vond ze zelf, maar eigenlijk doet ze het heel goed. Ze vermaakt zich wel met Damaris en Yli

Vandaag was Finnea wel een beetje zielig, vond ze zelf, maar eigenlijk doet ze het heel goed. Ze vermaakt zich wel met Damaris en Yli