A'tjes topic
Ja het is moeilijk om afstand van ze te doen maar als ze weer op een goed adres komen verzacht het wel een beetje.
Met Alco gaat het nu lekker. Ik had gisteren weer les met hem en hij pakt het heel lekker op. Hij blijft goed nageeflijk en het aanspringen naar de galop gaat ook steeds beter.
Ik ben trots op mijn manneke.
Met Alco gaat het nu lekker. Ik had gisteren weer les met hem en hij pakt het heel lekker op. Hij blijft goed nageeflijk en het aanspringen naar de galop gaat ook steeds beter.
Ik ben trots op mijn manneke.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Als het eenmaal zover is, lijkt het ineens makkelijker dan je denkt. Dat is tenminste mijn ervaring. Dan is er iemand anders die zich er om bekommert en het diertje lief heeft en dan heb je ook makkelijker dat je je terugtrekt.jessica schreef:Arisca heeft per 1 Februari een nieuwe eigenaresse...
Heb het er nog erg moeilijk mee, en probeer al wat afstand van haar te nemen.
Maar dat is nog niet zo makkelijk.
Geluk is de vrucht van intens werk
Geweldig 
Ik heb vandaag weer even op Alies gezeten. Het ging zo goed
Heel even gelongeerd, toen er met begeleiding erop. Ze heeft een vlotte pas gekregen. Ze leek al een stuk zelf verzekerder dan de vorige keer. Ik sta echt versteld over het feit dat ze zo ontzettend snel leren.
Zelfs 2 rondjes gedraafd
Uitstappen heeft me moeder gedaan. Ze durfde er gewoon op. Zo maf, normaal is ze best huiverig maar bij Liesje niet.
Daarna lekker gerold en als alles mee zit probeer ik haar vrijdag nog eventjes te rijden.

Ik heb vandaag weer even op Alies gezeten. Het ging zo goed

Heel even gelongeerd, toen er met begeleiding erop. Ze heeft een vlotte pas gekregen. Ze leek al een stuk zelf verzekerder dan de vorige keer. Ik sta echt versteld over het feit dat ze zo ontzettend snel leren.
Zelfs 2 rondjes gedraafd

Uitstappen heeft me moeder gedaan. Ze durfde er gewoon op. Zo maf, normaal is ze best huiverig maar bij Liesje niet.
Daarna lekker gerold en als alles mee zit probeer ik haar vrijdag nog eventjes te rijden.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Thessa Keizer
Ik hoop dat je gelijk hebt!Bella schreef:Als het eenmaal zover is, lijkt het ineens makkelijker dan je denkt. Dat is tenminste mijn ervaring. Dan is er iemand anders die zich er om bekommert en het diertje lief heeft en dan heb je ook makkelijker dat je je terugtrekt.
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
@Charret; grappig he hoe snel ze leren. Maar o, als ze 1* geleerd hebben en vervolgens een eigen invulling eraan geven
. Nee hoor, valt reuze mee allemaal. Je kunt alleen wel altijd precies het moment vaststellen dat ze al wat kennen en ineens zelf beslissingen willen nemen over tempo/richting hihi.
Ben benieuwd of Anka morgen weer uitgerust is van de rit van zondag. Vast wel. Zondag hebben we met ongeveer 20 Fjorden, 2 haflingers en 1 Fries een buitenrit gemaakt
. Was me een hele optocht. Er zijn foto's gemaakt, hoop dat ze mooi geworden zijn. Onderweg hebben we pauze gehouden met broodjes en koffie en thee, zaaalig. Was alleen in het begin wel heel fris, we gingen om 11.00 weg en om 10.00 uur was het nog maar 2!! graden
. Anka doet het super buiten, gaat 10* beter dan in de bak.

Ben benieuwd of Anka morgen weer uitgerust is van de rit van zondag. Vast wel. Zondag hebben we met ongeveer 20 Fjorden, 2 haflingers en 1 Fries een buitenrit gemaakt

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Altijd wel lekker zo'n buitenrit,leuk dat het buiten zo goed gaat!
Akes ging vadaag ook super!!Hij liet zelfs los op links,nu maar hopen dat hij dit vrijdag ook doet
Verder is hij ook vuur-,en rookproef.
Ze waren nogal wat aan het verbranden en er was een hoop vuur met fijn knetterend hout en een dikke rookpluim.
Ik denk; 'goeie oefening' en we zijn door de rook heen gelopen en langs het vuur en meneer schrok echt nergens van,ik weer helemaal trots
Akes ging vadaag ook super!!Hij liet zelfs los op links,nu maar hopen dat hij dit vrijdag ook doet

Verder is hij ook vuur-,en rookproef.
Ze waren nogal wat aan het verbranden en er was een hoop vuur met fijn knetterend hout en een dikke rookpluim.
Ik denk; 'goeie oefening' en we zijn door de rook heen gelopen en langs het vuur en meneer schrok echt nergens van,ik weer helemaal trots

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Thessa Keizer
Ja ja, heb daar ook echt heel veel zin in, al denk ik wel dat ik wat nerveus zal zijn hoorCharret schreef:Uhhuh![]()
Maar jij kent dat gevoel donders goed
Binnenkort zal jij het weer hebben op het strand

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
-
zooo ik mag nu hier ook mee kletsen!
met Azalia gaat het goed, lekker fris en vrolijk.
rijden doen we een beetje. en dan voornamelijk stappen en draven. evenwicht zoeken.
vandaag had ze lekker eern dagje vrij en heeft ze met haar nieuwe vriend in de bak gespeeld.
weet iemand nog een goede instructeur in omgeving denhaag??
groetjes Fab
en azalia
met Azalia gaat het goed, lekker fris en vrolijk.
rijden doen we een beetje. en dan voornamelijk stappen en draven. evenwicht zoeken.
vandaag had ze lekker eern dagje vrij en heeft ze met haar nieuwe vriend in de bak gespeeld.
weet iemand nog een goede instructeur in omgeving denhaag??
groetjes Fab
en azalia
Azalie :: Isabeau
Welkom bij het A-tjes topic!
Typisch dat ze het buiten vaak beter doen he? Maar daar zien ze natuurlijk veel meer en heb je weinig bochtenwerk. Ik zie bij die 2 keer dat ik op Alies heb gezeten ook echt dat dat best een euvel is. De eerste bocht die ze maakte was meer een rechthoek. Lopen, lopen, lopen, op de rem, kont draaien, voorkant mee en weer lopen
Het lijkt me wel spannend als Alies een beetje gaat kijken wat ze zoal kan. Maar nu is ze al nat na een paar rondjes stappen. Moet een hele inspanning voor haar zijn.
Hoe zitten die van jullie in hun vacht? Ik dacht ik laat Alies maar fluffy, maar zo met die paar keer dat ik erop heb gezeten is ze helemaal doorweekt..
Typisch dat ze het buiten vaak beter doen he? Maar daar zien ze natuurlijk veel meer en heb je weinig bochtenwerk. Ik zie bij die 2 keer dat ik op Alies heb gezeten ook echt dat dat best een euvel is. De eerste bocht die ze maakte was meer een rechthoek. Lopen, lopen, lopen, op de rem, kont draaien, voorkant mee en weer lopen

Het lijkt me wel spannend als Alies een beetje gaat kijken wat ze zoal kan. Maar nu is ze al nat na een paar rondjes stappen. Moet een hele inspanning voor haar zijn.
Hoe zitten die van jullie in hun vacht? Ik dacht ik laat Alies maar fluffy, maar zo met die paar keer dat ik erop heb gezeten is ze helemaal doorweekt..
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Dat blijft ook wel een tijdje zo!
Arisca is geschoren maar zweet wel na 10/15 min.
En zoveel doen we ook nog niet.
We gaan op z'n langst 20 min bezig en dat 2x per week op het moment.
Stappen, draven en een rondje galop.
Het sturen gaat afentoe nog wat moeizaam.
Arisca is geschoren maar zweet wel na 10/15 min.
En zoveel doen we ook nog niet.
We gaan op z'n langst 20 min bezig en dat 2x per week op het moment.
Stappen, draven en een rondje galop.
Het sturen gaat afentoe nog wat moeizaam.
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!