Aard overleden...
Re: Aard overleden...
Geen woorden voor.... Heel veel sterkte!!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Ze dachten aan vergiftiging.
Erg om zo je paard te verliezen.
Erg om zo je paard te verliezen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- Rosantjuh(L)banjer
Echt verschrikkelijk.. Heel veel sterkte met dit verlies..
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
In en in triest. Geen woorden voor te vinden. Heel veel sterkte....
Misselijk.....!
Kan ik met mijn verstand niet bij dat iemand zoiets in zijn botte hoofd kan halen.
Kan me wel indenken dat Patty nu ogen in dr achterhoofd heeft en niet meer rustig kan zijn hieromtrent, wens haar sterkte met het verwerk!
Is er in Belgie geen rendac-achtige instantie die het paard voor autopsie kunnen halen?
Kan ik met mijn verstand niet bij dat iemand zoiets in zijn botte hoofd kan halen.
Kan me wel indenken dat Patty nu ogen in dr achterhoofd heeft en niet meer rustig kan zijn hieromtrent, wens haar sterkte met het verwerk!
Is er in Belgie geen rendac-achtige instantie die het paard voor autopsie kunnen halen?
Geluk is de vrucht van intens werk