Even ons voorstellen

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
nancy imka

Re: Even ons voorstellen

Bericht door nancy imka » ma 19 nov 2012, 10:42

@ Sandra, ik heb wel eens pijn ja. Maar nadat ik helemaal gerenoveerd ben kan ik weer heel veel van wat ik vroeger ook kon. Heb twee nieuwe knieen, een nieuwe enkel mn beide voorvoeten zijn vast gezet en als laatst mn andere enkel ook. Dit heeft heel wat voeten in aarde gezet voor die vast zat. Ben daar al wel twee jaar mee bezig. Door de reuma groeit mijn bot natuurlijk niet zo goed... En brak het weer los. Toen is het over nieuw gezet en heeeeel langzaam aan is het nu toch vast gegroeit. Mijn arts is dan ook blijer als ik door ga met mennen ipv rijden. Maar ja hij zei ook al dat is voor jou denk geen optie niet rijden. Ik vind het allebei leuk. Maar net wat je zegt met een fjordje ga je niet zo snel alleen op stap. Met Imka deed ik dat altijd wel maar met Emy durf ik dat zeker nog lang niet ;)
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Jetteketet

Bericht door Jetteketet » ma 19 nov 2012, 10:45

Jeetje zeg wat een lijst noem je daar even op.
Mijn god je bent wel een bikkel zeg!!Petje af voor je doorzettingsvermogen.
Esther

Bericht door Esther » ma 19 nov 2012, 11:03

Jetteketet schreef:Wanneer is Tea uitgeteld?
Wat lijkt me dat onwijs leuk om een fjordenveulen te zien opgroeien.Het zijn ook wel heuse scheetjes om te zien.Daar smelt je gewoon van weg,of je wilt of niet hihi
2 april is Tea uitgerekend, best op tijd al.
Ik verwacht het ook wel rond die datum, want Tea is gelukkig geen paard dat weken over draagt, gemiddeld genomen is die zelfs meestal wat te vroeg.
Wordt alweer haar negende veulen en de zesde van haar die bij mij geboren wordt. Tevens heb ik bij mijn oude Jeskim nog drie veulens gefokt, maar elke keer blijft het weer spannend en superleuk!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Jetteketet

Bericht door Jetteketet » ma 19 nov 2012, 11:10

Ohh das al vlot dan!
Maak je foto's als het veulentje er is?Altijd leuk om te zien zoiets.
En 9 al?Jeetje ik vond de 5 bij Jet al behoorlijk hahaha wat doe je met de nakomelingetjes?
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 19 nov 2012, 11:12

Jetteketet schreef:Jeetje zeg wat een lijst noem je daar even op.
Mijn god je bent wel een bikkel zeg!!Petje af voor je doorzettingsvermogen.
Thanks! Gelukkig heb ik heel veel aan mn paardjes en mn hondje gehad. Ik moest wel doorzetten om naar hun toe te gaan. En mn lieve hondenmeisje tja die moest ook plassen. Helaas heb ik haar drie weken geleden verloren. En dat vind ik nog veel erger als alle pijntjes en operatie's bij elkaar...
We hebben nu puppie Mr Blue nog een engelse mastiff heeel leuk lief en schattig maar toch niet mijn Brenda. Zij ging ook altijd met mij mee mennen vond ze heerlijk. Vandaar dus ook nog een puntje dat ik mennen zo super vind. Ik kon haar ook lekker meenemen.

Maar wanneer krijgen we een foto van je paardje te zien ben wel benieuwd...?
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Esther

Bericht door Esther » ma 19 nov 2012, 11:13

Ik maak altijd wel foto's van het veulen en die plaats ik hier. Maak alleen nooit foto's tijdens de geboorte, dan laat ik het spulletje liever met rust en kijk ik rustig toe of ik help even.
De nakomelingen verkoop ik, een aantal zitten hier op Fjordenwereld, naja hun eigenaren dan, een aantal zijn uit het oog en nog een enkele zit op face book. Zelf heb ik er nog twee, Fjella en Icarus.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Jetteketet

Bericht door Jetteketet » ma 19 nov 2012, 11:21

Nancy wat erg dat je je hond hebt moeten laten inslapen.Mijn hondje heeft ons vorig jaar 30sept.verlaten.Hij had heel erge epileptische aanvallen en hij was al 16jaar,Ik had het nog probeerd met meds maar die sloegen niet aan.Maar het besluit van inslapen is zooooo vreselijk dubbel.Je weet dat je het goed doet maar toch voel je je schuldig,althans zo was dat bij mij.

En toen.....anderhalve week later,op een woensdag werd ik plots gebeld door een mevrouw.
Zij had onze poes Ellen gevonden...........Ellen was ik 4 jaar aant zoeken,ze was 11 toen ze verdween.Ellen was ook met onze hond Randy samen opgegroeid.Dat was ook weer zo dubbel ik was zoooooo blij en zooooooo verdrietig dat onze Randy dat niet meer heeft mogen meemaken.

Tis wat met de beessies.........snif |(

Sterkte met het verlies van je hondje :(:)
Jetteketet

Bericht door Jetteketet » ma 19 nov 2012, 11:21

Oja ik zal proberen een foto te plaatsen.
Jetteketet

Bericht door Jetteketet » ma 19 nov 2012, 11:25

Kijk,dat zijn wij hahaha was tijdens een fotoshootje,normaal gesproken sta ik altijd debiel op de foto hahaha ben echt niet fotogeniek pfff

AfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Jetteketet op ma 19 nov 2012, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 19 nov 2012, 11:25

Heel veel "kennen" Brenda en mij wel. Ik mank en zij in de rolstoel hihi. Brenda had ook zware artrose, de dierenartsen snapte al niet dat ze het nog zo lang uitgehouden heeft. Maar toch als nog doet het idd pijn. De laatste twee weken kreeg ze een hart probleem erbij ze was echt op lichamelijk dan...

Das idd ook wel heel erg... Maar wat super fijn dat je haar terug gevonden hebt. Ik werk bij de dierenambulance en maak natuurlijk ook wel eens mee dat mensen na zo'n lange tijd hun dier weer terug vinden. Echt super!
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 19 nov 2012, 11:26

Ahh lief koppie hoor! Heeft ze ook zo'n donkere voorpluk vond ik bij Tunar zo mooi!
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Jetteketet

Bericht door Jetteketet » ma 19 nov 2012, 11:29

Dan is het echt beter dat ze nu rust heeft.
Je zult wel een hoop meemaken op de dierenambulance he?Hopelijk niet al te veel leed?

Ja Jetje heeft idd een donkere voorpluk maar door dr zomereczeem schuurt ze die altijd af.
Ik heb een heel komische foto daarvan,zal effe zoeken is echt hilarisch hahaha.........
Jetteketet

Bericht door Jetteketet » ma 19 nov 2012, 11:32

Kijk nou!da's toch geen porum he?whahahaha _O-

Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 19 nov 2012, 11:35

Hahaha nee dat is idd niet veel ;) Maar wel donker :p

Ja het is ook wel beter, maar dat maakt het er niet makkelijker op voor mij...

Ja je maakt wel leed mee, maar ik kan best veel hebben. Trek me niet heel veel echt aan. En vind het met honden altijd wel het ergst. Dat zijn echt mijn dieren... Vogelstjes enz ja tuurlijk ook heel zielig maar voel daar verder niet zo veel bij. Maar wel super dat je al die zielige diertjes kan en mag helpen
Afbeelding

Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Jetteketet

Bericht door Jetteketet » ma 19 nov 2012, 11:37

Nou petje af hoor ik zou doodgaan van verdriet volgens mij.Ik jank al bij het zien van beelden op Animalplanet,ja erg he ben echt zo'n natte dweil met zulke dingen! :=
Jilly

Bericht door Jilly » ma 19 nov 2012, 11:38

Welkom op FW!

Ik ben Jilly, Belgische en in het trotse bezit van een 6-jarige ruin, Hayco.

Veel plezier hier!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Jetteketet

Bericht door Jetteketet » ma 19 nov 2012, 11:46

Hai Jilly

Dankjewel,ik vind het nu al heel gezellig hiero. +:)+
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » ma 19 nov 2012, 12:46

Het plaatsen van foto's van pasgeboren veulentjes is hier 'verplicht' haha. Moet je de FW-ers 'horen' schreeuwen als ze weten dat een merrie bezig is of net is bevallen en de eigenaresse heeft zich nog niet gemeld haha. Ga je maar vast verheugen op het voorjaar dat zie je hier genoeg veulenfoto's voorbij komen. Kun je zolang niet wachten dan kun je ook eens hier kijken: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 27&t=46368 Hier vind je alle FW veulentjes van 2012 met diverse foto's.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Jetteketet

Bericht door Jetteketet » ma 19 nov 2012, 14:01

Ohh mèhnnnn,ik ben niet verder dan pagina 1 gekomen...........daarna weggesmolten!!! :+:
Wat een droppies zijn dat allemaal en die namen!!!Geweldig!!! _/-o_
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 19 nov 2012, 14:08

Welkom Sandra.
Ik ben Annabel, de zus van Janna. Ik ben zelf woonachtig in Wanneperveen en heb daar o.a. de door Janna genoemde ruin Dieter en Esther haar Fjella en Icarus achter het huis staan :D en daarmee dus ook te vinden op het terrein van mijn schoonvader Bart.
Zelf heb ik een jonge, onderweg naar hoogdrachtige, driejarige Fjordendame Flamingo (v. Sebastiaan) en drie NMPRS pony's 4-jarige Flower, 1-jarige Fleur en Flower haar zoon van 2012 Tofino.
Maar daarnaast rijd ik ook een ruin van Bart, een kleinzoon van Tunar, genaamd Binkie. (al is het eigenlijk wel een Bink on Socks (held op sokken) achter zijn te stoere grote mond)
Geluk is de vrucht van intens werk
Plaats reactie