! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Bailey

Re: ! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!

Bericht door Bailey » do 17 feb 2011, 21:53

Sofie, Bailey begint ook pas net met haartjes loslaten hoor. Is ook een latertje wat dat betreft ;)

Tessa, wat leuk! En ja, Beauty is duidelijk een papa's kindje zo te zien! :j

Hier was het vandaag weer wandeling-dag. Heerlijk met vriendlief en paardlief door het bos geklost. Bailey was een beetje flauw, die vind buitenritten nu zo tof dat hij wandelingen een beetje saai begint te vinden. Bijna niet voor te stellen dat het hetzelfde paard is dat nog niet eens zo heel lang geleden zo onzeker was in het bos en veel liever in de bak werkte :=
Bailey

Bericht door Bailey » do 17 feb 2011, 23:04

Kan het niet laten om ook een foto te spammen van mijn knapperd ;)
Afbeelding
Elvina

Bericht door Elvina » vr 18 feb 2011, 15:45

Bailey mag je altijd spammen, knapperd!

Ik ook spammen, baby Beauty!

Afbeelding

Afbeelding

:+: :+: :+: :+:
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 18 feb 2011, 16:38

Baby Beauty in Oldeberkoop.

Mama Unique werd vorig jaar te koop aangeboden op MP.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 18 feb 2011, 16:56

gezellig hoor Sterre, je paard "uitlaten"

Beauty als baby is sweet :L

Ik had vandaag een soort van paardenvrij dagje, ben ze vanmorgen wel even buiten gaan zetten. Dat mocht, omdat het maar voor even zou zijn en Vera ze daarna eraf zou halen om wat met ze te doen. Wat een luxe om vanuit mijn werk gelijk naar huis te kunnen en niet eerst nog 20 km te rijden naar de paarden, mesten en dan naar huis.
Vanaf maandag kan ik elke dag gelijk vanuit mijn werk naar huis, dan kan ik thuis eten en daarna naar ze toe om te rijden of wat dan ook met ze te doen. Ik verheug me er nu al op, de laatste maanden was het doordeweeks alleen maar uitmesten en ze eventueel naar binnen halen, maar iets doen met ze ging niet.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
vera*

Bericht door vera* » vr 18 feb 2011, 19:03

elvina: aah lieve baby beauty
sterre: Bailey word een groot en stoer paard

Ik heb me dus vanmiddag lekker bij exel en vera uitgeleeft. Vera is weer naar de kapper geweest dat komt ze morgen iig netjes aan
op haar nieuwe plekje. En ja aan exel en schoon te krijgen is gewoon geen beginnen aan. Hij is nu half schoon alleen zijn buik, benen
en staart zijn nog super vies. Exel had vandag een uittest dag. Mocht nadat ik hun van het pad had geplukt. En ik eerst vera had
gepoetst en gelongeerd. Mocht ik exel zijn stal niet in. Hij drijgen met zijn been. Dus ben een beetje boos op hem geweest en toen
snel het halster aangedaan. Daarna varkentje exel half gepoetst :P wat gelongeerd. Waar hij ook weer erg mee aan het draken was.
Exel wil steeds proberen te draaien. Alleen het flauwe voor hem het mag niet. Daarna flink uitgestapt want meneer had zicht voor
zijn doen best uitgeslooft. Nog een pluk hooi en vers water. En de paardjes komen weer de nacht door. En morgen is de dag dat we
heerlijk gaan verhuizen. Hoop alleen dat ze nog net zo schoon zijn als vandaag (vrees alleen van niet }-))
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 18 feb 2011, 20:35

ik geef je weinig kans Vera, die liggen vannacht weer heerlijk in de str*nt te slapen die varkens _-:(
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Bailey

Bericht door Bailey » vr 18 feb 2011, 21:41

Zo, vandaag heerlijk ritje gemaakt. Bailey weer beteuterd omdat het 'maar' een buitenritje van een uur was. Hoezo enthousiast peerd :=

Daarna flink gewerkt en nu nadenken over kledingdilemma's want zometeen even lekker de stad in!
vera*

Bericht door vera* » za 19 feb 2011, 07:40

Joepie vandaag is de dag dat we Ex en Veertje gaan verhuizen *o/*
Nu nog eff wat dingetjes thuis doen en daarna richting stal.
Neem me camera mee dus aan het eind van de dag volgt er een
uitgebreid verslag :P

sterre: arme Bailey z'on kort ritje. Dat is gewoon bijna Baileymishandeling :P
Nee hoor geintje ik denk dat Bailey gewoon verwend is met zijn lange ritjes
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 19 feb 2011, 10:04

Succes met verhuizen Claudia en Vera!

Arme Bailey... ;)

Ik ga zo beginnen met onze trainingsweek..vandaag klein rondje draven, 10 km ongeveer..en dan later in de week alles lekker opbouwen. 't Is wel koud geloof ik dus stappen is dat zo verrot haha..lekker up-tempo rijden, blijf ik ook warm!
Keandra

Bericht door Keandra » za 19 feb 2011, 10:07

pff
voel me echt kl**e
heb een serieuze verkoudheid en urineweginfectie
Leslie is van zijn bronchitis genezen en is nu naar de HA om zijn booster te krijgen voor zijn allergiën
maar ookal ben ik nu ziekjes ik mag toch mooi voor alles zorgen _-:(
kon zijn nek omwringen, zo kwaad ben ik
is altijd hetzelfde, als mannen ziek zijn, zijn ze tot niks in staat
maar als vrouw kun je toch nog over opdraaien voor de kinderen
leuk

vandaag wordt er hooi geleverd, mijn pa komt wel helpen om het binnen te leggen en Leslie gaat dan ook met Githa rijden
dus wie zal de stal mogen uitmesten?
-:(-
ik
-:(-

zo heb ik niks aan die beesten, het enige dat ze heel goed door hebben is dat ze braaf en rustig moeten zijn als ik ze eten geef
dat is het enige dat ik nog ermee doe, eten geven, stal doen en dat is het
leuk

(sorry voor dit chagrijnig berichtje maar moest er even af -:(- )
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 19 feb 2011, 12:11

Sofie..probeer positief te blijven..paarden en mannen moeten leuk zijn..geen last! :(:)

Ik heb net lekker 10 km binnen een uur gedraafd..gemiddelde snelheid was 9.94 en Beer was zo blij! Superjolig en mega enthousiast met zijn turbo knopje vol aan! Goed begin van mijn weekend! :#
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » za 19 feb 2011, 15:37

pfff sofie. Dat is nogal wat. kan je niet zo regelen dat jij ook meer tijd hebt met Githa. Daar moet met praten toch over een te komen zijn? Zo wordt je ook nie tgelukkig. Ik heb een druk gezin, maar krijg en neem wel de ruimte om ook lekker met de paarden bezig te kunnen zijn.

Ik kijk uit naar je eerste foto's Kristel van je eerste wedstrijd. Mijn vermoeden is dat we overspoeltdworden door plaatsjes van jou en beer. Maar dat is alleen maar leuk.

Raika gaat misschien toch wel verkocht worden, maar dat is allemaal een misschien.
Gister met Bink gereden, en weer eens een galopje gedurft, wat ben ik ook een muts, want peerd doet niet een stap verkeerd en gallopeerd braaf aan. Stomme schijterd, Vanmorgen met Bink en Raika de bult op gegaan. was super. Benne toch fijne paardjes. Ik geniet nog even lekker na...
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 19 feb 2011, 19:29

Kristel lekker hoor even up-tempo gaan, wij hebben vanmiddag gemerkt dat het binnen staan en weinig beweging geen goed heeft gedaan voor de conditie van Vera en Exel, dus hier moet weer begonnen worden met het opbouwen van de conditie

Sofie dat schiet zo niet op, jij moet ook plezier hebben van de paarden en niet alleen maar de lasten. Is er met Leslie niet over te praten?

Yvonne is het nou niet dubbel voor je m.b.t. Raika? Aan 1 kant wil je haar weg doen, maar aan de andere kant kan je dus ook heel erg van haar genieten.

Nou de verhuizing is super gegaan, aangekomen bij de nieuwe plek mochten ze zich even uitleven in de bak (foto's bij PP). Ik wist niet dat mijn paardjes de handstand konden haha. Exel kan het zelfs op 1 hoef

Afbeelding

truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » za 19 feb 2011, 21:33

het is ook heel dubbel. Maar zelf heb ikbijna geen tijd om haar te rijden. dan hebik een paard voor de bijrijder. en zo vermogend zijn we nu ook weer niet. Voor ons zoon willen we een leuke pony open waar hij op rond kan hobbelen.

Als ze al verkocht gaat worden dan zal ze zeker naar een goed huis gaan. In de weg lopen doet ze niet en die andere pony is er nog niet. Rai is vels te groot en te sterk voor zoonlief.
Maar ik heb het er nog even niet aan toe hoor, na zo´n ritje als vanmiddag. AL reed er toen een ander op haar. Voordeel is, we hebben geheel geen haast.

Fijn dat verhuizen zo goe dgegaan is, Hopelijk is dit wel de plek waar ze happy kunnen zijn en blijven. ze kunnen in elke geval lekker rennen in de bak
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
vera*

Bericht door vera* » zo 20 feb 2011, 21:07

Kristel: heeft een fijn trainingsdagje gehad :)
keandera: is eff uitgeraast. Mannen en ziek zijn is gewoon geen combinatie 8)7
yvonne: jeetje raika misschien verkopen :(:)

Zoals jullie hebben kunnen lezen is de verhuizin goed gegaan. Ik spam hier ook
nog eff een foto van exel
Afbeelding

Zo zijn vera en exel gisteren op hun nieuwe stekkie ook nog uit hun dak
gegaan zie hier het resultaat:
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=42406
Bailey

Bericht door Bailey » zo 20 feb 2011, 21:59

Wat vervelend sofie :(:)

Jeetje Yvonne, dus toch serieus erover aan't denken? Moeilijk hoor, goed dat je je tijd ervoor neemt.

Super Clau dat de verhuizing goed is gegaan. Zo te zien zijn de paardjes in hun nopjes :D

Klinkt als een heerlijk ritje Kristel, lekker hoor! Jullie endurance debuut komt steeds dichterbij he :D

Zag dat ik nog niet eens gereageerd had op de laatste foto's van Tessa. Wat een droppie was Beauty als veulen zeg!

Bailey had een dagje vrij vandaag. Gisteren was maffe-paarden-dag op stal. Rondscheuren in de weide en in de bak zaten overal kabouters := Alle paarden hadden er last van, zal het weer wel zijn. Heb hem lekker losgereden in de bak, van de week van plan wat flinke bosritten te maken. Zin in!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 21 feb 2011, 19:01

Yvonne ik kan het me helemaal voorstellen hoor, je houdt ook een paard niet aan voor je bijrijdster en als ze te sterk is voor je zoon heeft hij er ook niks aan.

Sterre volgens mij zit het in de lucht hoor, die van mij zijn ook zo gek als een deur

Bailey

Bericht door Bailey » ma 21 feb 2011, 19:59

Vanmiddag lekker in het bos gereden met een enthousiaste poown, fijn zeg!

ben er inmiddels ook achter dat barefootfenders aan mijn zadel passen *o/*
Net een goede deal gesloten met iemand van FW die ze nog had liggen, dus binnenkort lekker met fendertjes eropuit :D
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 21 feb 2011, 20:29

Jeeehj fenders! Fijn he? ;)

Ik heb vandaag ook weer lekker gereden.. Morgen heeft Beer helaas een dagje vrij (helaas voor mij)..moet teveel regelen en ben echt te ongesteld om een lange rit te maken hahah! Leuk, in de vakantie! ;)
Plaats reactie