Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!
- kristelhans
Re: Alle B-tjes bij de les, we kakelen verder in deel 6!
Lieve Linda en familie, heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze afschuwelijke periode...
En dan lijkt het zo stom om nu weer lekker luchtig verder te typen terwijl iemand zoveel verdriet heeft..
En dan lijkt het zo stom om nu weer lekker luchtig verder te typen terwijl iemand zoveel verdriet heeft..
Zo dacht ik dus ook! Mijn gedachtes zijn bij Linda en familie.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
hier nog iemand die even niets anders weet te zeggen dan heel veel sterkte voor Linda en familie 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Linda, veel sterkte toegewenst
hier hebben we een zieke
niet 1 vn de pony's, maar men dochter Arwen, ze heeft de windpokken

hier hebben we een zieke
niet 1 vn de pony's, maar men dochter Arwen, ze heeft de windpokken

- Bernadet_Bo
Linda wat vreselijk van je broer, sterkte!
Jeej gaat echt hard zeg dat topic...
Maarrree die foto van ons is al wel wat oud...
Is deze niet leuker van bo met zijn lange haar?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E3ER6WTE-D.jpg
Jeej gaat echt hard zeg dat topic...
Maarrree die foto van ons is al wel wat oud...
Is deze niet leuker van bo met zijn lange haar?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-E3ER6WTE-D.jpg
Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

Jou foto heb ik ook veranderd Bernadet!
Maandag heb ik Bjørn gelongeerd met pessoa, liepen er koeien in de buurt van de longeerbak. Showen dat die gek deed! Natuurlijk zijn dat de momenten dat er geen camera in de buurt is, helaas. Gister heb ik op een paar hele kleine irritaties na, geweldig gereden! Hij had een paar van die etter momentjes, die ik toch op tijd de kop in kon drukken. Ben "brutaler" gaan rijden en moet zeggen dat dat zeker werkt. Ben helemaal happy! Vanmiddag gaat een stalgenootje met hem freestylen, ben benieuwd.
Maandag heb ik Bjørn gelongeerd met pessoa, liepen er koeien in de buurt van de longeerbak. Showen dat die gek deed! Natuurlijk zijn dat de momenten dat er geen camera in de buurt is, helaas. Gister heb ik op een paar hele kleine irritaties na, geweldig gereden! Hij had een paar van die etter momentjes, die ik toch op tijd de kop in kon drukken. Ben "brutaler" gaan rijden en moet zeggen dat dat zeker werkt. Ben helemaal happy! Vanmiddag gaat een stalgenootje met hem freestylen, ben benieuwd.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Oeh showende fjorden zijn gaaf!! Super dat het rijden alweer beter ging! Hoe is het freestylen gegaan? Beauty reageert er super op!
Was vandaag vroeg klaar van m'n werk dus ik meteen naar stal, denk ga eens lekker rijden. Was bijna niemand. Alle zooi al uit m'n kastje gesleept en daarna bolle uit stal halen. Bij het hoeven uitkrabben zag ik dus dat ze een ijzer miste achter. Aaargg! En ze had net vrijdag nieuwe!
Compleet gescheurd dus. En ijzer nergens meer te vinden. Ze zal flink gek gedaan hebben want ze had ook een plekje op d'r been.
Maandag had ik ook al niet gereden want heb t zo in m'n rug.. Wilde gaan freestylen maar paddock was bezet. Ik zonder zadel en met alleen m'n touwhalster en leadrope een beetje rijden
Maar goed dat ze zo braaf is alleen sturen gaat zo lastig 
Was vandaag vroeg klaar van m'n werk dus ik meteen naar stal, denk ga eens lekker rijden. Was bijna niemand. Alle zooi al uit m'n kastje gesleept en daarna bolle uit stal halen. Bij het hoeven uitkrabben zag ik dus dat ze een ijzer miste achter. Aaargg! En ze had net vrijdag nieuwe!

Maandag had ik ook al niet gereden want heb t zo in m'n rug.. Wilde gaan freestylen maar paddock was bezet. Ik zonder zadel en met alleen m'n touwhalster en leadrope een beetje rijden

@Anouska: fijn dat je vorderingen merkt door de andere manier van rijden
@Tessa: balen van dat ijzer zeg
Ik heb vandaag Exel z'n oog niet hoeven smeren, het zag er zo rustig en netjes uit. Rijden is deze week nog niet aan de orde, heb teveel uren qua werk ivm vakanties, maar dit weekend zijn ze toch echt de klos hoor

@Tessa: balen van dat ijzer zeg
Ik heb vandaag Exel z'n oog niet hoeven smeren, het zag er zo rustig en netjes uit. Rijden is deze week nog niet aan de orde, heb teveel uren qua werk ivm vakanties, maar dit weekend zijn ze toch echt de klos hoor

Wat fijn Anouska dat het nu zoveel beter gaat!
Claudia, gelukkig maar dat het beter gaat met Exel's oog. Succes met al je werk...
Balen Tessa, van Beauty's ijzer. Dat doet ze ook vlug, zo snel al eentje eraf.
Vriendinnetje van me kwam langs vanavond, in plaats van uit eten te gaan hebben we bij het pannenkoekhuis twee pannenkoeken gehaald en zijn die op stal bij Bailey op gaan eten. Was echt gezellig!

Claudia, gelukkig maar dat het beter gaat met Exel's oog. Succes met al je werk...
Balen Tessa, van Beauty's ijzer. Dat doet ze ook vlug, zo snel al eentje eraf.
Vriendinnetje van me kwam langs vanavond, in plaats van uit eten te gaan hebben we bij het pannenkoekhuis twee pannenkoeken gehaald en zijn die op stal bij Bailey op gaan eten. Was echt gezellig!
gezellig joh picknicken op stal 

- Bernadet_Bo
dank u
heb misschien binnekort weer leuke actie foto.
net buiten gereden, werd helemaal gek van de beestjes bah!
wat fijn anous dat je brutalere manier van rijden goed gaat

net buiten gereden, werd helemaal gek van de beestjes bah!
wat fijn anous dat je brutalere manier van rijden goed gaat

Bo is geweldig! 

Jeeeeeeetje deel 6 alweer! Leuk dat iedereen er weer is.
Linda wat vreselijk van je broer zeg... Gecondoleert en heel veel sterkte de komende tijd!
Ik ben terug gekomen van een 'trektochtje'. Met de trailer bij een vriendin in de buurt van assen en met zijn vieren 3 dagen buitenritten gemaakt in en rond Ekehaar. Erg leuk! Benthe heeft zich weer heerlijk gedragen.
Ik wil morgen nog even kijken bij de keuring in Hardenberg
Wat gezellig Sterre, picknicken op stal!
Bo's manen groeien snel Bernadet
Het staat hem goed!
Linda wat vreselijk van je broer zeg... Gecondoleert en heel veel sterkte de komende tijd!

Ik ben terug gekomen van een 'trektochtje'. Met de trailer bij een vriendin in de buurt van assen en met zijn vieren 3 dagen buitenritten gemaakt in en rond Ekehaar. Erg leuk! Benthe heeft zich weer heerlijk gedragen.
Ik wil morgen nog even kijken bij de keuring in Hardenberg

Wat gezellig Sterre, picknicken op stal!

Bo's manen groeien snel Bernadet

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Ben helemaal kapot! Vandaag naar de keuring in Hardenberg geweest, Beer is echt leuk en groot!
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar de uitslagen, hoe heeft Beer het gedaan?Anouska schreef:Ben helemaal kapot! Vandaag naar de keuring in Hardenberg geweest, Beer is echt leuk en groot!

- kristelhans
B premie met 34 punten..bespiering op zijn rug was niet zo mooi..maar dat wist ik al! Verder supertrots op mijn apekop!
dan heeft hij dus net zoveel punten als Exel heeft gehaald en hoe ging je bestgaand?kristelhans schreef:B premie met 34 punten..bespiering op zijn rug was niet zo mooi..maar dat wist ik al! Verder supertrots op mijn apekop!

- kristelhans
Ha dat was een ervaring! Onze B-tjes zijn gewoon laatbloeiers..spieren kun je kweken!
Bestgaand ging heerlijk! Galop ook gedaan..zo trots..niks gewonnen maar wel een super ervaring rijker..wat heb ik toch een braaf beest!

ja klopt, Exel had verleden jaar ook een opmerking over z'n bespiering en dit jaar werd daar niks over gezegd.
En dat bestgaand, die ervaring heb je ook weer, ik nog niet
En dat bestgaand, die ervaring heb je ook weer, ik nog niet

*inbreker*kristelhans schreef:Ha dat was een ervaring! Onze B-tjes zijn gewoon laatbloeiers..spieren kun je kweken!Bestgaand ging heerlijk! Galop ook gedaan..zo trots..niks gewonnen maar wel een super ervaring rijker..wat heb ik toch een braaf beest!
We gingen lekker he Krissie, met rijden. Wanneer gaan we een keer samen naar buiten?

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- kristelhans
Inbreker! nog even en ik heb mijn E maar je mag gerust hier lekker in het bos komen rijden..doen we een lekker lange staprit aan een los teugeltje..heerlijk!