normaalgesproken ging ik zaterdag naar het jubileum gaan om ook mijn bestelde FW kleding af te halen...Dit is dan volledig in het water gevallen.
Ik moest 1,5 rijden tot daar en was van plan vroeg te vertrekken.
Mijn DA zou om 8h komen. Uiteindelijk was ze er om 10h...
OK geen ramp, maar toen ik thuiskwam bleek mijn tante, die overigens naast ons woont en alleenstaande is, zwaar ziek te zijn geworden en dus naar EH moest. Ze was al enkele dagen niet echt goed, maar van de nacht vrij/zat was t n stuk erger geworden...
Maar dan even de Jack update...
Tja ik kan niet meer zeggen dan :

De bevangenheid is volledig weg. Uiteraard wel waakzaam blijven en de korrel mag ik voorlopig niet opdrijven.
Maar ze kon gewoon niet geloven hoe zijn pezen/benen er op dit ogenblik bijstonden : 1 been is eigenlijk helemaal niets meer aan te zien en is volledig dun, geen pulsatie, niets gevoelig.
Het andere been, wat t eerst gekwetst was, is nog iets verdikt en heeft heel licht pulsatie.
Als hij beweegt : stap , draf is dit ook volledig regelmatig.
Ze zei dat ze geen glazen bol had, maar gebaseerd op wat ze nu zag , dacht ze dag ik volgend voorjaar met hem aan t werk kon gaan en dat hij volledig normaal als rijpaard zou kunnen functioneren.
Dat alles dus goed zou komen.
Ze vond het echt chapeau dat ik zoveel tijd en geduld erin had willen steken en het loont blijkbaar, want zoals het er nu uitziet eind goed al goed...
Over zijn bouw moet ik me nog niet al te veel zorgen maken; eens hij in het werk mag gaat hij zowiezo nog uitzetten.
Dus ik ben eigenlijk wel een beetje héél blij