Goed Viv! Fijn te lezen dat jullie ook weer bergop gaan.
Gezellig Coen, enjoy the working C'tjes
Leuk om Cai te kunnen blijven volgen op zijn nieuwe stekkie.
Nu komt het:
Castor heeft vandaag voor de kar gelopen!!!!
We hebben hem vanmorgen eerst even in het tuig gehesen, toen rondje heen en weer wandelen. Marianne is nog aan de strengen gaan hangen, strengen tussen zijn benen laten klapperen; niets aan de hand.
Mijn kar was ook goedgekeurd door haar, dus ze wilde hem er wel even voor zetten. WAT??? Nu al?
Ze zag er eigenlijk niet zo'n probleem in. Hihi handig toch van die mensen die dit voor hun dagelijks werk doen.
Het erg kun je afsluiten en je kunt mooi een ruim rondje om de schuur doen.
Nou oké. Castor voor de kar geknoopt, Marianne op de bok, ik naast Castor en lopen maar.
eeeh lopen.. het was lopen, stoppen, lopen, stoppen
Hij wilde steeds wel gaan stappen, maar voelde dat de tegendruk van de kar en wilde dan weer stoppen.
Toch een heel rondje om de schuur gelopen, sommige stukjes netjes en dat weer stukjes steeds op de rem.
Na 1 rondje was het genoeg en mocht hij weer voor de kar vandaan.
Jemig wat was hij gelijk moe zeg
Ging even veel in zijn koppie om duidelijk.
Lekker tuig er weer af en laten grazen. Toen was hij zo weer het mannetje.
Het begin is er dus en nu ga ik eerst samen met een vriendin dit een paar keer herhalen. Ik dacht dat ik Castor naar haar moest brengen, maar ze zei dat ik gewoon lekker zelf moest gaan oefenen omdat hij zo lekker cool is en duidelijk ook veel vertrouwen in mij heeft (en dit geeft ook zo'n lekker gevoel om te horen

).
Mocht ik zelf iets spannend vinden of ergens tegenaan lopen dan kan ik direct bellen en komt ze weer helpen. Super toch!!
Ik ben zo blij, zo blij, zo blij!!
En nee.. geen foto's. Had dit ook allemaal niet zo snel verwacht (plus dat ik echt geen handen vrij had hiervoor).