Ook maar even voorstellen
Re: Ook maar even voorstellen
Wanneer komt Rien dan op dit forum??????
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Die leest heus wel meeJankeke schreef:Wanneer komt Rien dan op dit forum??????

Zo af en toe leest hij stukken.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- paardenruiterland
- Contacteer:
Hoi hoi, welkom hier.
Ik ben zelf ook net nieuw.
Jacqueline, 24 jaar geen paardjes maar wel gek op fjorden. Ik heb 2 jonge katten rondlopen hier en 3 zebravinken.
En nog een lieve vriend waarmee ik inmiddels al 4 jaar samenwoon. Hij deelt de liefde voor paarden helaas niet maar krijg hem zo nu en dan wel mee naar de gehandicaptenmanege waar ik vrijwilligerswerk doe.
Veel postplezier hier!
Ik ben zelf ook net nieuw.
Jacqueline, 24 jaar geen paardjes maar wel gek op fjorden. Ik heb 2 jonge katten rondlopen hier en 3 zebravinken.
En nog een lieve vriend waarmee ik inmiddels al 4 jaar samenwoon. Hij deelt de liefde voor paarden helaas niet maar krijg hem zo nu en dan wel mee naar de gehandicaptenmanege waar ik vrijwilligerswerk doe.
Veel postplezier hier!
www.paardenruiterland.nl
Fjordjes are the best
Fjordjes are the best
Ik vind het juist hartstikke leuk dat hier 'ouderen' en jongeren samen op het forum komen. Dit jaar word ik 40 dus ik ben een middenmoter.
Ik vind fjorden echt super. Ze zijn zo lekker no nonsense. Ik kijk veel wedstrijden en oefenparcourtjes enzo met onze buurmeisjes maar ik kan gewoon niet warm worden van zo'n knotjespaard, hoe luxe en duur ze ook zijn.
Een fjord daarentegen is qua bouw mooi en je kunt er alle kanten mee op. Misschien worden ze nooit ergens super super super in, behalve dan een fjord als Superguus, maar laten we eens heel eerlijk zijn; van al die dames en heren die paardrijden en daar duizenden euro's en tijd in investeren, hoeveel halen er echt de top? Dus doe mij maar een fjord. No fjord no glory!
Ik vind fjorden echt super. Ze zijn zo lekker no nonsense. Ik kijk veel wedstrijden en oefenparcourtjes enzo met onze buurmeisjes maar ik kan gewoon niet warm worden van zo'n knotjespaard, hoe luxe en duur ze ook zijn.
Een fjord daarentegen is qua bouw mooi en je kunt er alle kanten mee op. Misschien worden ze nooit ergens super super super in, behalve dan een fjord als Superguus, maar laten we eens heel eerlijk zijn; van al die dames en heren die paardrijden en daar duizenden euro's en tijd in investeren, hoeveel halen er echt de top? Dus doe mij maar een fjord. No fjord no glory!
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
Dank jullie wel allemaal voor het welkom hier
, zal met plezier de verhalen lezen.