B-tjes topic deel III; wie oh wie???

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Mrln_
Contacteer:

Re: B-tjes topic deel III; wie oh wie???

Bericht door Mrln_ » wo 17 feb 2010, 11:01

Haha ja precies :P Waarschijnlijk heeft hij heel goed door dat het eigenlijk best een 'eng', vervelend ding is ;) Nouja beter dan dat hij er niets op doet, ik heb ook wel eens een paard gereden die het gewoon niet eng of vervelend vond. Nouja hij vond het natuurlijk wel vervelend als je hem een tik op zijn kont gaf, maar ging er absoluut niet harder van lopen ofzo :z
Daar kun je dus ook vrij weinig mee beginnen... ~~}>
Maar die zal in zijn leven wel teveel slaag hebben gehad.. :(:)
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 17 feb 2010, 11:09

Ja das ook weer zo.. Ik heb als doel dat Beer binnenkort wat voltes kan verkleinen en vergroten..hoeft niet netjes maar ik wil wel de reactie op het been bij die oefening.. onze voltes zijn nu nog 135-hoekig dus een ronde volte is er nog lang niet maar als hij meer reactie voor het been geeft dan gaat dat ook weer beter.. Ik heb het idee dat hij pas sinds een week of 3 recht is gaan lopen door alle rechtrichtoefeningen..toen kwamen de stukjes nageeflijkheid ook en nu doen we dan de actie-reactie oefeningen...hopelijk valt dan alles op z'n plek in het voorjaar!

Heb jij ook vakantie volgende week Marleen?
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 17 feb 2010, 12:36

Jaaaa ik heb gelukkig ook vakantie, en daar ben ik ook écht aan toe! :D Lekker crossen en oefenen met Benthe! En misschien nog naar Vlieland *o/*
Jij ook? Kom je gezellig langs? Neem je Beeremans mee in de trailer! :#

Ik heb trouwens gister met Benth ook nog een beetje vd gedaan. 'Hoog' en dan moet ze haar voet optillen als ik er naar wijs. Het ging redelijk goed, maar ze is ZO gefixeerd op dat brokje, 't is echt erg!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 17 feb 2010, 12:48

Ooooh Marleen ik zou zoooo graag langs willen komen maar ja..nog geen E rijbewijs..beetje jammer dus kan (nog) niet..ellende.. Ik moet nog heel even sparen en dan kan het wel!

Heb nu een klas aan het werk gezet met een Engelse oefenwebsite..hilaaaarisch! www.agendaweb.org
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 17 feb 2010, 12:54

En ondertussen zit Juf Kristel mooi achter fjordenwereld??? haha!!
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 17 feb 2010, 12:57

Zeker! Heb lekker al mijn voorbereiding af..moet nog wat nakijken maar dat doe ik morgen en ik moet nog wat cijfers invoeren haha..ik kan multitasken ;). Leerlingen hebben zo'n lol met die website! We hebben veel grammatica en dictee dingen gedaan dus dit is ook een soort beloning voor ze..hihi..brave kinders!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 17 feb 2010, 13:34

Haha kijk goedzo! Daar ben je ook vrouw voor hè! Ik ben ook reuze goed aan het werk, heb al 2 POPs en 2 reflectieverslagen af. Nu bezig met de rest van mijn verslagen, gaat reuzegoed! Lekker op dreef met acda en de munnik op de achtergrond :)ddd
Ohja heb ook al weer mijn kamer opgeruimd! Ik ben zo goed *o/*

:=
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 17 feb 2010, 14:03

haha you go girl! Mijn klas is net de deur uit..ga nu administratie doen..misschien kan ik zelfs nog wel even naar Beer!! Heb vanavond afspraken dus kan vanavond niet...en morgen krijgt Beer een fanclub op visite! (vriendin met zoontje van 3)
Anouska

Bericht door Anouska » wo 17 feb 2010, 14:04

Gaat lekker daar of niet dames? Heb huisje schoon. Straks staart wassen, met emmer. Hier ook alleen koud water en de kraan is nu afgesloten. Ach, vroeger altijd gewassen met emmer water, handoek erbij en klaar! Longeerbak is ook bruikbaar vandaag, scheelt ook weer. Lekker middagje gaat het worden.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 17 feb 2010, 14:23

Ja gaat goed! Jij ook hoor ik! :D
Ach een beetje fjord kan wel tegen wat kou toch ;) Super dat je weer in de longeerbak kan, dan kun je weer lekker oefenen!

Zeg ik bekijk jou onderschrift eens, Benthe is ja familie van jou Bjørn!! Moeder van Timor is van Havstad!
Geinig!
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 17 feb 2010, 14:29

Anous, wat gebruik jij om de staart schoon mee te krijgen? Ik heb me daar nog nooit in verdiept want ik heb nog nooit een paardenstaart gewassen haha..ohja, wel eens maar dan met zwitsal vroeger! Ik hoor goede dingen over Cowboy Magic maar is dat nou shampoo of alleen een anti-kilt gebeuren?
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » wo 17 feb 2010, 14:40

Haha Kristel, hij went straks wel aan die zweep.. hij kent het nu niet dus is het logisch dat hij er in feite van schrikt, deed Basco op het begin ook, nu is het gewoon normaal.

Krijg de rillingen al van het feit dat je nu de staart van Björn gaat wassen Anouska, moet er niet aan denken.. :P
Kristel, Cowboy Magic is heel goed spul, er is ook shampoo van, daar heb ik echter geen ervaring mee, gebruik alleen de anti-klit en groene-vlekken spray voor de keuring en dat werkt heel goed.
Ik was Basco eigenlijk altijd met Tea-Tree shampoo, waarom? Ik heb het toen ooit gekocht omdat hij zijn staart schuurde en nu maak ik het gewoon op.
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 17 feb 2010, 14:43

Ohja, Tea-Tree Oil hor ik idd ook wel goede dingen over..ontsmettend en natuurlijk..ik had een tijdje een allergische reactie ergens op (zon geloof ik) en daar heb ik toen ook TTO opgesmeerd..
Anouska

Bericht door Anouska » wo 17 feb 2010, 14:53

Normaal gesproken was ik met vloeibare groene zeep (hele paard, lekker goedkoop). Hoofd doe ik met zwitsal baby shampoo. Voor een keuring was ik anders :P.

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 17 feb 2010, 15:10

Groene zeep is een natuurlijk product he? Dat vind ik altijd wel fijn voor Beer..

Zo, mijn dingen op 't werk zitten er bijna op..nog even beoordelingen invoeren...naar Beer gaan lukt niet meer denk ik..jammer maar helaas! Morgen is er weer een dag..alhoewel ik dan misschien ook niet kan rijden..jammer..vrijdagmiddag wel weer en zaterdag overdag wil ook weer!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » wo 17 feb 2010, 17:15

Ja groene zeep heb ik ook wel eens gebruikt. Maar Zwitsal werkt ook prima hoor, gebruik ik ook wel eens! Is vooral fijn voor voorpluk enzo... Hè nu krijg ik echt zin in de zomer :P
Anouska

Bericht door Anouska » wo 17 feb 2010, 17:23

Gebruik de zwitsal ook voor het hoofd en de voorpluk. Prikt niet in de oogjes he :P

www.fitenvitaaldier.nl
Keandra

Bericht door Keandra » wo 17 feb 2010, 17:29

ehm, wij hebben nog nooit Githa haar hoofd gewassen :=
is ook nog nooit echt vies of nodig geweest 8-)

wij kunnen normaal gezien zaterdag om een testzadel van barefoot, nog even een afspraak maken, onze geldproblemen zijn verdwenen als sneeuw voor de zon (hehe sneeuw is ook bijna weg) dankzij een brief die ik vandaag ontvangen heb :))

ben zo gelukkig, was normaal gezien mijn verjaardagscadeau voor Leslie, nu kan hij mss op zijn verjaardag een echte barefoot hebben (als hij goed ligt en goed bevalt tijdens het rijden)
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 17 feb 2010, 17:39

Oh wat fijn Sofie, dat soort post mag hier ook wel komen! ;) Weet je nu al voor wat voor Barefoot model je gaat?
Anouska

Bericht door Anouska » wo 17 feb 2010, 18:12

Zulke post wil ik ook wel :P. Staart is ook weer schoon :D. Niet gelongeerd vandaag, het begon weer te sneeuwen tijdens het poetsen. |(

www.fitenvitaaldier.nl
Plaats reactie