We waren natuurlijk door de TT drukte te laat haha.. (hadden we van te voren ook wel ff kunnen bedenken dat het dan best druk zou kunnen zijn op de weg)
Maargoed, ff gebeld en dat we iets later kwamen was geen probleem.
Ik had even losgereden en Adanco was lekker voorwaarts en attent, toen de binnenbak in voor de proef.
De bodem was nat en zwaar en de bak door het afzetten van het juryplekje wat kleiner, dus moest je erg rekening houden dat het op de letters rijden ff wat anders inschatten was.
Vandaag voor het eerst geen bakkabouters gesignaleerd op deze vreemde locatie voor Ad en ik had al het gevoel dat het lekker ging. Ik had 166 ptn, heb er niet zoveel verstand van maar volgensmij is dat wel redelijk..Dus gehaald! Helemaal blij!
En het allerleukste komt nog, de jury had besloten dat we geen theorie hoefden te doen

Toen moesten we voor de wedstrijd naar de buitenring, ik was door het goede rijden van de vorige proef een beetje nonchalant en dacht ach komt wel goed.. NOU NIET DUS!
Ik kwam buiten de bordjes, reed verkeerd, hij sprong 3 x verkeerd aan en toen ik had besloten midden in de proef om af te groeten kreeg ik van een vriendin te horen: hup doorrijden, je kunt toch niet stoppen haha.. Maar ik stond al stil

Het ging me om het L diploma en dat is gelukt.
Een heel verhaal, maar dit was dus mijn FS dag, op naar de L2