Die Finnea is toch echt een plaatje hoor. En de sneeuwfoto's van Kootje: heerlijk ding. Die donkere snuit steekt zo mooi af tegen de sneeuw!!
Soms weet ik 't gewoon even niet meer hoor, wat ik nou met Freyr wil...
Aan de ene kant de droom om over een paar jaar lekker buitenritten met hem te maken, maar aan de andere kant... het vergt natuurlijk heel veel tijd om zover te komen en ik heb Pasja ook nog. Die staat soms ook een aantal weken stil (nou ja: op het land), omdat ik er niet aan toe kom. We hebben onze shet Mickey nog en die wordt gewoon te klein voor onze dochter. Nu zag ik hier bij VP een shetmentuig te koop en dan denk ik: dàt is natuurlijk ook hartstikke leuk! Houd ik Pasja om te rijden en ga proberen het mennen met Mickey op te pakken. Zo zijn we toch nog met haar bezig. Als ik dan ook nog met Freyr aan de slag moet (nou ja 'moet', dat klinkt weer zo negatief).
Freyr is een hartstikke lief beest en aan de ene kant lijkt het me ook wel een uitdaging om daar wat mee te gaan doen, maar aan de andere kant zie ik daar ergens ook wel weer tegenop. Heb van begin af aan geroepen dat hij bij ons blijft, maar soms, zoals nu, twijfel ik toch wel
Pasja houd ik sowieso, daar is geen discussie over, maar als ik nu iemand tegenkom die misschien interesse had in Freyr, dan zou ik dat wel serieus overwegen, denk ik. Kennen jullie dat?