Nou het gekke is aan de wei naast hun lopen ook koeien met kalfjes maar daar kijken niet naar om, maar deze verder op waren machtig mooi

claudia schreef:Faay een bokvoetje?????
Dat is dan het eerste wat ik hoor.
Bij mij is ze elke 10-12 weken naar de smid geweest en er is nog nooit een probleem geweest met haar voeten.
Als dat al zou zijn dan zou dat ook vermeld zijn op de keuringen.
wat zou kunnen is dat ze groeiringen heeft en net wat hier al voor gezegd wordt tweejarige kunnen makkelijk nog 2 ongelijken voeten hebben.
Maar ze heeft hier nog nooit een bokvoet gehad.
nadinefjorden schreef:claudia schreef:Faay een bokvoetje?????
Dat is dan het eerste wat ik hoor.
Bij mij is ze elke 10-12 weken naar de smid geweest en er is nog nooit een probleem geweest met haar voeten.
Als dat al zou zijn dan zou dat ook vermeld zijn op de keuringen.
wat zou kunnen is dat ze groeiringen heeft en net wat hier al voor gezegd wordt tweejarige kunnen makkelijk nog 2 ongelijken voeten hebben.
Maar ze heeft hier nog nooit een bokvoet gehad.
Ik heb al in t topic uitgelegd hoe en wat
Hihi ze had het tempo de eerste keer terug draven ook wel goed te pakken, ging niet voor niets terug naar huis draven. Als het kwartje eenmaal gevallen is dan snappen ze het wel. Maar mennn weet nu wat bart altijd bedoeld met manen vastpakken en je mee laten liften haha.Esther schreef:Fjella begint het voorbrengen te snappen hoor, ging heel goed gisteren!! Janna en Annabel waren even gekomen om te oefenen!!
Ze vind het bij vlagen nog wat spannend en het hangt ook weer af van hoe ze de pet heeft op de keuring, maar het kwartje is in elk geval gevangen!!
Gewoon naar de keuring gaan en FW-er blijvennadinefjorden schreef:Ik heb net even het topic teruggelezen en kan niets negatiefs vinden.
Ik heb dan ook nooit bewust iets in de trand neergezet om iemand ermee te kwetsen.
Dat dit zo in een topic gezet word heeft mij gekwets omdat ik me echt van geen kwaad bewust was.
Voor mij reden om de keuring af te zeggen en te stoppen met FW na dit bericht.
Ik wil hier geen discussietopic maken.maar wel even een klein weerwoord kunnen geven.
Iedereen succes met alle fjordjes