C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!
Re: C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!
Normaal is ze idd gewoon vet Ilona, nu was ze goed (was er zelf net heel happy mee), maar aangezien ze alweer 4 dagen achter elkaar aan de verkeerde kant van het draad staat (stroom werkt gewoon) is haar vette pens al voorbij haar toch al stevige kont gegroeid. Ze gaat dus vanaf nu alleen nog in de bak en ga haar weer longeren komende dagen dat ze dr vet verbrand.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Balen is dat Anna. Zeker omdat je nu op het moment zelf ook de vetjes er niet goed af kunt trainen.
Maar maak ik eruit op dat het weer wat beter gaat met je handen dat je weer gaat longeren?
Maar maak ik eruit op dat het weer wat beter gaat met je handen dat je weer gaat longeren?
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

ja die gaan goede kant op.moet ze niet trekken of ervandoor gaan, dan gaat het wel.

Gister heerlijk spontaan slenterritje door het bos met stalgenootje. Wisten beide niet wat we wilden doen dus hup naar buiten
Vanaaf weer eens les.

Ik ga ook gewoon door hoor meiden. Vanavond weer naar Wanneperveen met meneertje. Fijn dat jullie snappen dat het even heel moeilijk was.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik vervloek die luidruchtige moto's/quads ook wel eens, maar ja.... Het is hun hobby en als ze al iets rekening houden met niet net op te trekken als je voorbij komt vind ik het al heel wat 
Maar het blijft lastig natuurlijk...

Maar het blijft lastig natuurlijk...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik vond het ook heel netjes hoor Jilly zoals ze zich gedroegen. Diegene die voorop reed gebaarde onmiddellijk naar de rest dat ze vaart moesten minderen en dat deden ze ook direct. Wat je zegt, ook zij hebben hun hobby en dus hun rechten maar het matcht vaak niet zo goed met die van ons.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Gewoon omdat ik hem zo lief vind...

Castor

heeej nog een tenenvreter gesignaleerd 

Haha ja doet hij regelmatig om te kijken of ik er nog ben denk ik
(hij raakt allleen even met zijn neus mijn laars aan, geen tanden gelukkig)

Castor

Lieve foto 

Wat een lief gezicht Ilona. Aan Castor heb je toch een gouden paardje.
Gisteravond met Celoon gemend in de bak in Wannepeveen. Hij had er zin in, in de stromende regen. Ook nog even kegeltjes gereden en dat vond ie ook leuk en ik ook, hahaha.
Gisteravond met Celoon gemend in de bak in Wannepeveen. Hij had er zin in, in de stromende regen. Ook nog even kegeltjes gereden en dat vond ie ook leuk en ik ook, hahaha.
Laatst gewijzigd door Anita op vr 14 mei 2010, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Aan Castor heb ik zeker een gouden paardje. Zo lekker relaxed en makkelijk.
Gaaf is dat he, kegeltjes rijden! Wordt Celoon daar een beetje fanatiek van?
Ik hoop dat wij ook snel weer een keer verder kunnen met Castor voor de kar beleren. Schiet er een beetje bij in....
En ik baal! Zou in juli met een vriendin en de paarden op vakantie gaan maar nu wil ze waarschijnlijk toch niet meer.. Ja willen nog wel, maar qua geld komt t even rot uit die periode voor haar.
Tja en zonder centen kom je niet ver
. Maar wel ontzettend balen!
Gaaf is dat he, kegeltjes rijden! Wordt Celoon daar een beetje fanatiek van?
Ik hoop dat wij ook snel weer een keer verder kunnen met Castor voor de kar beleren. Schiet er een beetje bij in....
En ik baal! Zou in juli met een vriendin en de paarden op vakantie gaan maar nu wil ze waarschijnlijk toch niet meer.. Ja willen nog wel, maar qua geld komt t even rot uit die periode voor haar.
Tja en zonder centen kom je niet ver

Castor

oh wat heb ik al lang niets meer van mij laten horen in dit topic (druk druk druk) Moet echt even bijlezen. Pluk wordt als het goed is binnenkort gedekt door Cikaro. Nou maar hopen dat alles goed gaat en er volgend jaar een mooi veulentje naast staat 

Gister lekker rondje gewandeld over het harde met Diesje. Die stond de laatste dagen met wat dikke kogels achter. Land is nog echt te rijk voor hem dat zie je meteen terug in zn galletjes en zn benen helaas.
Dus laatste dagen goed afgespoten, traumeel erop (voor zover dat helpt) en rondje over het harde en dat werkt goed.
Dus laatste dagen goed afgespoten, traumeel erop (voor zover dat helpt) en rondje over het harde en dat werkt goed.
Oehh wat spannend zeg!pluk schreef:oh wat heb ik al lang niets meer van mij laten horen in dit topic (druk druk druk) Moet echt even bijlezen. Pluk wordt als het goed is binnenkort gedekt door Cikaro. Nou maar hopen dat alles goed gaat en er volgend jaar een mooi veulentje naast staat

Ik heb op m'n vrije dag gisteren helemaal niks gedaan met Hay, schaam schaam... Maar het was zo gezellig bij de veulies hihi.
Vriendje vertrekt zometeen op weekend en bij gebrek aan andere dingen te doen ga ik Hay nog meer lastig vallen dan hem lief is denk

Oh Ilona, dat is wel heel erg vervelend van je vakantie!
Oh oh Jilly, slecht hoor
ga dat vandaag maar eens goedmaken 
Anita, wanneer gaat Celony met z'n mams in het tweespan?
Eens braver duo bestaat volgens mij niet.
Ik heb gisteren weer zo fijn gereden op Christine! Vorige week was ze een beetje aan het vervelen en heel kijkerig, maar gisteren was ze helemaal bij de les. Ik heb eens geprobeerd of ze een beetje kon wijken en na een paar dribbelpasjes had ze door dat druk van één been wil zeggen dat je opzij moet en niet naar voren, super pony!
Oh oh Jilly, slecht hoor

Anita, wanneer gaat Celony met z'n mams in het tweespan?

Ik heb gisteren weer zo fijn gereden op Christine! Vorige week was ze een beetje aan het vervelen en heel kijkerig, maar gisteren was ze helemaal bij de les. Ik heb eens geprobeerd of ze een beetje kon wijken en na een paar dribbelpasjes had ze door dat druk van één been wil zeggen dat je opzij moet en niet naar voren, super pony!

Wanneer dat gaat gebeuren weet ik nog niet maar dat het een keer gaat gebeuren is wel zeker. Het zal dan onder begeleiding van Bart gaan. Ook zullen we dan even gebruik moeten maken van zijn tuig want dat hebben we ook nog niet.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik heb het meteen goed gemaakt met een heel inspannende les HAHA
arme Hay!
Maar op een paar vervelende stukken na heeft hij goed z'n best gedaan!
Morgen denk ik een lekker buitenritje in ons uppie

Maar op een paar vervelende stukken na heeft hij goed z'n best gedaan!
Morgen denk ik een lekker buitenritje in ons uppie

Zou een superspan zijn Anita. We zien en horen het hier wel als t zover is.
Ik heb flink spierpijn na een buitenrit van zo'n 4 uur gisteren.. Spierpijn komt niet door de lange rit, maar door de vliegles die ik van Castor kreeg
Het werd hem allemaal even teveel geloof ik.
(voor het hele verhaal = lang verhaal: zie dagboek).
Ondanks mijn fout dat ik niet bleef zitten in het zadel heeft hij het echt super gedaan. Was een pittige rit met alles erop en eraan en hij deed t toch maar mooi even.
Sneaky previeuw van de foto's :

Ik heb flink spierpijn na een buitenrit van zo'n 4 uur gisteren.. Spierpijn komt niet door de lange rit, maar door de vliegles die ik van Castor kreeg

Het werd hem allemaal even teveel geloof ik.
(voor het hele verhaal = lang verhaal: zie dagboek).
Ondanks mijn fout dat ik niet bleef zitten in het zadel heeft hij het echt super gedaan. Was een pittige rit met alles erop en eraan en hij deed t toch maar mooi even.
Sneaky previeuw van de foto's :

Laatst gewijzigd door Ilona op zo 16 mei 2010, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Castor