Het Boomloos-zadel topic!
- kristelhans
Re: Het Boomloos-zadel topic!
Haha ja ik zal morgen even een foto van Beer met nieuwe pad maken! Je kunt de pad goed zien want hij is een slagje groter dan de rode! Moet alleen nog steeds van die dingen kopen voor mijn stijgbeugelgespen..die heb ik nog steeds bovenaan zitten..heb het idee dat gespen naar beneden doen niet veel doet..of ben ik dan heeeel eigenwijs? Ik heb er geen last van en Beer ook niet geloof ik.. Ga er wel naar kijken hoor..morgen maar even langs de Eppeljeck rijden...ben er eindelijk weer eens in de buurt.
veel plezier met shoppen Kristel, ben benieuwd of je nog meer leuke spullen ziet! Maar wat bedoel je met gspen naar beneden? Je hebt ze onder je zadel gedaan ofzo?
- kristelhans
Nee ik heb mijn Engelse beugelriemen aan mijn BF, niet van die westerndingen en nu was er een discussie laatst dat het voor je paard prettiger is als de gespen bij je stijgbeugels zouden zitten..met zo'n lapje leer er omheen om de beugelriem op haar plek te houden..
oh ja zo. Die discussie had ik helemaal gemist hoor. Ik reed met het dressuurzadel ook altijd met de gespen omlaag en zo'n dingetje eromheen. Maar geeft je paard dat dan niet aan als ie het niet fijn vindt? Tja, misschien ervaren ze dat de "bobbel" van de gesp dan druk geeft ofzo? Nooit zo over nagedacht, altijd gewoon zo gedaan eigenlijk.
Denk dat het voor je zelf ook wel lekkerder zit als je de gespen onderaan hebt.. Proberen waard hoor!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- kristelhans
Heb ik even gedaan maar voel echt 0 verschil...hahah
- kristelhans
Foto van Beer met zijn nieuwe pad! Hij zit echt super! Zelfs nog meer ruggengraat-vrijheid dan mijn andere heb ik het idee.. Vind de kleur ook zooo mooi!

close-up, wel wat donker maar toch even om een idee te geven!
Mijn les ging ook SUPER! Beer was zooo ontspannen, echt heerlijk! Lekker los en over zijn rug aan het lopen (jeetje wat is dat eigenlijk een rare uitdrukking). We hebben geoefend met schouderbinnen en dan recht blijven in draf..ging heeeeel lekker al! Ik heb weer veel punten waar ik mee aan het werk kan. Instructrice vertelde dat ze echt chemie en magie tussen mij en Beer ziet!! Hoe leuk is dat! Ook vertelde ze dat ze al een hele verbetering zag met 2 weken geleden..
Okee, nu weer ontopic haha.. dekje past dus goed en is prachtig! Ik ben weer heppiedepeppie!

close-up, wel wat donker maar toch even om een idee te geven!
Mijn les ging ook SUPER! Beer was zooo ontspannen, echt heerlijk! Lekker los en over zijn rug aan het lopen (jeetje wat is dat eigenlijk een rare uitdrukking). We hebben geoefend met schouderbinnen en dan recht blijven in draf..ging heeeeel lekker al! Ik heb weer veel punten waar ik mee aan het werk kan. Instructrice vertelde dat ze echt chemie en magie tussen mij en Beer ziet!! Hoe leuk is dat! Ook vertelde ze dat ze al een hele verbetering zag met 2 weken geleden..
Okee, nu weer ontopic haha.. dekje past dus goed en is prachtig! Ik ben weer heppiedepeppie!
Dat ziet er goed uit, het dekje zit ook mooi onder je zadel.
Fijn dat het lessen ook lekker ging.
Fijn dat het lessen ook lekker ging.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
- kristelhans
Ja het dekje ligt ook goed. Is wat langer dan de andere maar de inlages komen nauwelijks onder mijn zadel vandaan dus het is echt decoratie voor de rest
. Staat ook echt stoer, die kleur bij Beer! Ben er heel blij mee!

mooie pad op mooie fjord, Kristel! En super dat je zo lekker gereden hebt. Als het weer mee zit, ga ik morgen nog even een buitenritje doen.
- kristelhans
Oooh een buitenrit, lekker! Gaan wij misschien zaterdag doen..vind het wel spannend zo na een lange buitenrit-stop..Beer was op het zandpad buiten al zo hysterisch!
haha, ja Kristel, dat herken ikmwel hor, ik had dinsdagochtend al een buitenrit met Lianne gemaakt. Ze hebben echt energie teveel na zo'n lange stop he. Geniet er van in ieder geval!
Mooi dekje Kristel, mooie kleur bruin.. Ook wel leuk dat hij er nog wat onderuit komt, zie je hem ook!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Echt een mooi dekje Kristel! Is dat een maat 0?
Mijn pad steekt er ook onderuit, maar ik wil liever een kortere (altijd gebroken haren onder die sympanova)
Mijn pad steekt er ook onderuit, maar ik wil liever een kortere (altijd gebroken haren onder die sympanova)
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- kristelhans
Dit is een Haf pad en dan het model veelzijdigheid geloof ik. Heb ook een andere Haf pad, een rode en dat is een maat 1 geloof ik...beide 2de hands en zonder label dus ja...weet het ook niet zeker. Mijn zadel is een maat 1.
ons barefootje is besteld
een arizona maat 2, kleur amber
met 2 bijhorende pads
dit is het zadel
http://www.boomloosrijden.nl/arizona-amber-groot.htm
het lag dus als een huis op Githa, niks verschuiven en zo
ook de hele dure barefoot, de Virginia Rose maat 2 lag super, maar Leslie kon hier niet goed mee rijden, zijn lichaamsbouw liet het niet toe, hij kreeg spierpijn na een beetje rond te hobbelen
een arizona maat 2, kleur amber

met 2 bijhorende pads
dit is het zadel
http://www.boomloosrijden.nl/arizona-amber-groot.htm
het lag dus als een huis op Githa, niks verschuiven en zo
ook de hele dure barefoot, de Virginia Rose maat 2 lag super, maar Leslie kon hier niet goed mee rijden, zijn lichaamsbouw liet het niet toe, hij kreeg spierpijn na een beetje rond te hobbelen

gefeliciteerd Keandra! Geniet er leker van!
- kristelhans
Hij is mooi Sofie! Snel een foto van jou er op! 

Oh die amberkleurige zadels vind ik echt zo mooi 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift