Ik zal dadelijk wat foto's van haar plaatsen op pic's plaza.
Ja, ik heb ook al te horen gekregen dat het merendeel waarschijnlijk in het karakter zit jaYoline schreef:Klinkt als AnnelisaBepaalde dingen zitten gewoon in het karakter, bij Liesje iig. wel...maar als ze duidelijk minder pit heeft dan voorheen, dan zou ik het wel even in de gaten houden!
Hmm, ik zou haar toch maar een beetje in de gaten houden, misschien heeft ze een beetje wat extra's nodig. Aike is totaal niet zo, die heeft fut zatAnnemarie schreef:Ja, ik heb ook al te horen gekregen dat het merendeel waarschijnlijk in het karakter zit jaYoline schreef:Klinkt als AnnelisaBepaalde dingen zitten gewoon in het karakter, bij Liesje iig. wel...maar als ze duidelijk minder pit heeft dan voorheen, dan zou ik het wel even in de gaten houden!
. Reitze schijnt zelf ook niet van dat hele fanatieke geweest te zijn. En ja, ik moest ook al even aan Annelisa denken hoe je die al eerder beschreven had. Ik denk dat ik met veel afwisseling in de training te werk moet gaan in elk geval...
Bel deze week wel ff de hoefsmid voor de zekerheid, maar ja, een paard wat niet echt voorwaarts is wil af en toe ook wel eens stuntelen met zijn of haar benen.
Dat Anka trouwens minder pit heeft dan voorheen, ja wel wat, maar wat ze een keer kent / gezien heeft boeit haar na een poosje ook gewoon niet meer zo.
Dit ben ik helemaal met je eens. Ik zet die van mij ook af en toe lekker even op rust hoor, een of twee weken andere dingen doen, knappen ze super van op.douwina schreef:Yli heeft ook meer dan genoeg looplust, dus denk niet dat zozeer aan Reitze ligt
Als Anka echt anders dan anders is zou ik haar even goed in de gaten houden. Eet ze nog goed? Heb je haar temperatuur ook gemeten?
't kan ook zijn dat ze een mentaal dipje heeft, ze is natuurlijk nog jong. Niet dat je lichamelijk nu echt veel van haar vraagt natuurlijk maar 't kan best zijn dat ze er mentaal wel moeite mee heeft. Misschien kun je bijvoorbeeld 3 weken even niks met haar doen? Kan ze even rustig de nieuw geleerde dingen laten bezinken en verwerken.
Ik vind zo'n time-out iig altijd vaak een hele goede uitwerking op jonge paardjes hebben