Balen Ilona, hopelijk gaat het snel wat ebter tussen hun.
Fijn dat je het zo naar je zin hebt Jilly op je nieuwe stek
En zo heerlijk om die ritten te maken
Heb de knoop nu ook maar doorgehakt, cindy gaat toch echt verhuizen.
We hebben eerder dit dilemma gehad,maar uiteindelijk toch besloten om te blijven.
Financieel kon het ook nog,maar mijn ww eindigd straks en heb nog steeds geen werk
Ik weet niet welke lijst er langer is, die van mijn sollicitaties of die van de afwijzingen
Afgelopen weekend naar 2 stallingen gekeken.
1 op 50 sec rijafstand van schoonmoe,maar omdat de mensen er nog maar net wonen is er nog niks af.
En de buitenbak is vrij zwaar, en aangezien ik voorlopig alleen in de bak rijd zit me dit nogal hoog.
Ze liggen aan het drents friese wold,dus super uitrijmogelijkheid.
Prijs is niet veel.
Peter vind dat ik dit moet doen.....maar ja...dat is alleen dan voor die uitrijmogelijkheid.
Andere stal is net zo'n boertje als waar ik nu sta, alles is mogelijk in goed overleg en dat is wel fijn.
Meneer heeft 30ha land!! echt super dus en je krijgt er een stalletje bij.
Enige nadeel is dat ik ze wat aan de kleine kant vind en soms is het wat donker.
Vanaf zijn erf loopt er een zandpad naar achter naar het bos,waar je fijn kan rijden voor een paar uur.
De bak is er ook beter te doen en er is springmateriaal aanwezig.
Dit alles op 10 min afstand van schoonmoe,alleen dan ook 10 min verder dan wat we nu rijden naar het paard.
Maar ja...moest toch altijd eerst naar schoonmoe om emy weg te brengen en daar kom ik nu langs,dus rij ip niet zoveel meer als anders.
Ik denk toch dat ik voor de laatste ga,heb daar nog steeds een beter gevoel bij.
Vind het wel moeilijk om mijn huidige stal op te zeggen

.....ik sta er verder met veel plezier.