Heel wat te beleven met onze F-jes in deel 7
Re: Heel wat te beleven met onze F-jes in deel 7
Fatoush ene Marga zweten ook als ik ze 's avonds op stal zet. Zijn ook hoge temperaturen voor November natuurlijk. Nadeel is wel het geschuur. Fatoush ziet er niet uit, haar op zijn kont staat recht omhoog, hij kan net onder de voerbak schuren
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Fugo schuurt ook in zijn stal aan zijn voerbak, maar dit weekend hangen we wat bezems in zijn stal kan hij daar lekker tegen aan gaan schuren.
wij mogen sinds gisteren boer frans zn golfkarretje met megakoplampen gebruiken, echt superlief. stukken sneller bij het land en we kunnen nu veel meer zien
paardjes lekker eten gegeven (was noooodweer natnatnat) en even gecontroleerd. 
hopelijk droog vanavond zodat we even kunnen wandelen

hopelijk droog vanavond zodat we even kunnen wandelen

Denk dat het schuren komt doordat ze nu een dikke vacht hebben en het best warm is, die van mij schuurt ook
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Vandaag Faira haar nieuwe onderleggers eens gepast onder me tuig.. ( oeps, lekker bewogen zie ik nu! Telefoon kwaliteit
)

En haar nog steeds zo onnozeligge geduldigheid..

Daarna even grondwerk opgepakt en een zeil in de bak gelegd. DAt vond ze in't begin toch maar niks, maar na vijf rondjes er langs gelopen te zijn gingen en goed te hebben verkend in de buurt van het zeil er toch maar 's over heen gegaan

En haar nog steeds zo onnozeligge geduldigheid..

Daarna even grondwerk opgepakt en een zeil in de bak gelegd. DAt vond ze in't begin toch maar niks, maar na vijf rondjes er langs gelopen te zijn gingen en goed te hebben verkend in de buurt van het zeil er toch maar 's over heen gegaan

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Gister met Fugo even over het erf gewandeld
naar de drukke we waar de auto's werkelijk langs razen
, maar het enige waar hij zich druk om maakte was dat hij zijn vriendinnen niet meer zag, hij bleef hinniken
.
De volgende stap is over deze drukke weg gaan wandelen maar dan wel met een pony erbij

De volgende stap is over deze drukke weg gaan wandelen maar dan wel met een pony erbij

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Da's goed bedacht Suze 
Faira ziet er goed uit Willeke!! Lijkt al een hele dame zo met het tuig op
Fugo leert ook al heel wat bij zo te lezen! Verkeersmak maken wordt geen probleem denk ik
Ik heb gistermiddag ook nog een stukje met Finnea gewandeld, toen het zonnetje er nog net een beetje bij kwam, heerlijk! Ze was ook superbraaf, zo relaxt
We hebben zelfs nog even rustig met de buurman kunnen praten. Finnea vond vooral zijn honden erg interessant
We konden nu voor de verandering de terugweg een keer in een vergelijkbaar tempo afleggen als de heenweg... Was ook voor het eerst 

Faira ziet er goed uit Willeke!! Lijkt al een hele dame zo met het tuig op

Fugo leert ook al heel wat bij zo te lezen! Verkeersmak maken wordt geen probleem denk ik

Ik heb gistermiddag ook nog een stukje met Finnea gewandeld, toen het zonnetje er nog net een beetje bij kwam, heerlijk! Ze was ook superbraaf, zo relaxt

Ik doe nu even niet zoveel met ze
.
Even een rust periode
. Als ze dichterbij komen te staan dan pak ik ze weer op
.

Even een rust periode

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Kleurtje staat mooi bij Faira! Fijn dat ze zelf ook zo enthousiast is op de tweede foto 
@Anna: wat een aanstellers kunnen het dan zijn hè?

Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Ja inderdaad een echte aansteller.Pasja schreef:Kleurtje staat mooi bij Faira! Fijn dat ze zelf ook zo enthousiast is op de tweede foto
Sandra heeft hem gister weer even een opfris cursus gegeven met naast je lopen hij wil dan sneller dan jij maar hij moet van ons 1 pas achter ons blijven en als wij stil gaan staan moet hij dat ook doen dat was hij even vergeten, vandaag wist hij het weer

De meiden op stal waren bang dat hij last heeft van wormen omdat hij zo schuurt volgens mij komt dit echt door de warmte aangezien er meer Fjes in dit topic zo schuren.

Dat tuig staat goed bij Faira!
Fenna heeft ook nog steeds last van kriebels.
Fenna heeft ook nog steeds last van kriebels.
Odette&Fenna
@ Anna, dat blijft altijd oefenen hoor!
Faira meot ik ooks teeds even terug zetten en na vijf keer weet ze weer wat de bedoeling was. Uitproberen zijn ze maar al te goed in! 
Bedankt voor de leuke reacties!

Faira (Orsta X Manus)
Yoep (KWPN)

Yoep (KWPN)
Integenstelling tot mama blijft Fjella vrij netjes bij mij met lopen. Dat valt mij alles mee!!
Mama kan behoorlijk drammen, hangt er ook vanaf welke kant we op gaan, naar stal met brokjes is ze behoorlijk enthousiast, zullen we het maar noemen, hihi..
Mama kan behoorlijk drammen, hangt er ook vanaf welke kant we op gaan, naar stal met brokjes is ze behoorlijk enthousiast, zullen we het maar noemen, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ja het blijven pubers hewolkj schreef:@ Anna, dat blijft altijd oefenen hoor!Faira meot ik ooks teeds even terug zetten en na vijf keer weet ze weer wat de bedoeling was. Uitproberen zijn ze maar al te goed in!

Het staat mooi dat tuig schiet nu al op om ze eindelijk te beleren.
Fjellko begin ik in April mee wat longeren en heel voorzichtig er een zadel op daarna weer lekker het weiland in en af en toe wat doen.
Van de winter de opvoeding aanscherpen en wandelen.
Van het weekend de beloofde foto's.
Fjellko begin ik in April mee wat longeren en heel voorzichtig er een zadel op daarna weer lekker het weiland in en af en toe wat doen.
Van de winter de opvoeding aanscherpen en wandelen.
Van het weekend de beloofde foto's.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ferro staat iets heel anders te wachten dan jullie allemaal aan het doen zijn of op de planning hebben. Hij wordt a.s. dinsdag gecastreerd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Aii, dat is voor Ferro even schrikken waarschijnlijk! Hoe komt het zo dat je hem nu toch wil laten castereren? Wordt hij vervelend?
Wens m maar veel sterkte van me!
Ben benieuwd naar de foto's van Fjellko, wat ik tot nu toe van m zag vond ik hem super mooi!
Vandaag een heerlijk fjorden dagje gehad, waardoor ik weer besef waarom ik een fjord heb !
Gereden op Dakota van Dreeke en met Faira gefietst.. twee brave paarden met een stevig windje; heerlijk!
Wens m maar veel sterkte van me!

Ben benieuwd naar de foto's van Fjellko, wat ik tot nu toe van m zag vond ik hem super mooi!
Vandaag een heerlijk fjorden dagje gehad, waardoor ik weer besef waarom ik een fjord heb !

Faira (Orsta X Manus)
Yoep (KWPN)

Yoep (KWPN)
Moet het toch maar gebeuren, gelukkig is het nog niet zo extreem koudAnita schreef:Ferro staat iets heel anders te wachten dan jullie allemaal aan het doen zijn of op de planning hebben. Hij wordt a.s. dinsdag gecastreerd.

Nee, dit weer is wel prettig om te castreren. Hoop ook dat het nog even zo blijft.
En het is niet omdat hij lastig wordt want dat is helemaal nog niet zo, hij is nog goed te hanteren. Maar ze gaan hem toch niet accepteren bij het stamboek en verkopen naar het buitenland wil ik niet. Dus dan is de beste oplossing voor zowel onszelf als voor hem castreren want de dag dat hij wel lastig wordt gaan zonder twijfel wel komen als we niks doen.
En het is niet omdat hij lastig wordt want dat is helemaal nog niet zo, hij is nog goed te hanteren. Maar ze gaan hem toch niet accepteren bij het stamboek en verkopen naar het buitenland wil ik niet. Dus dan is de beste oplossing voor zowel onszelf als voor hem castreren want de dag dat hij wel lastig wordt gaan zonder twijfel wel komen als we niks doen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Sterkte vast voor Ferro!
Fenna is vandaag naar haar winteradres verhuisd. Op de manege is geen plek voor de winter, dus nu staat ze op een ander plekje waar ze lekker buiten kan blijven lopen.
Fenna is vandaag naar haar winteradres verhuisd. Op de manege is geen plek voor de winter, dus nu staat ze op een ander plekje waar ze lekker buiten kan blijven lopen.
Odette&Fenna