Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Re: Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10
Drenthe is een echte paardenprovincie Nathalie. Hier kijken ze niet zo op van een paardenhoop, haha.
Misschien is het wel eens leuk om een speltopic te maken bij ZZ 'welk paard hoort bij welke FW-naam' en dan niet spieken in andere topics.
Misschien is het wel eens leuk om een speltopic te maken bij ZZ 'welk paard hoort bij welke FW-naam' en dan niet spieken in andere topics.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

hehehe...ik denk dat zo'n spel dan alleen voor mij 'speelbaar' is, heb het idee dat de rest van FW altijd precies weet wie bij wie hoort 
Was bijv. ook heel erg verbaasd dat in 1 van de fotospellen, P.C. meteen geraden werd....dat vond ik echt knap....
Op zich kijken ze hier ook niet op van een hoop op straat, maar als ik met cayleigh door het dorp ga met P.C. neem ik altijd braaf een plastic zak mee. Mijn hond mag ook niet op straat poepen, dus onze heren paard ook niet
(al vind ik paardenpoep wel een stuk schoner dan hondenpoep....ehm...voor zover poep schoon kan zijn dan)

Was bijv. ook heel erg verbaasd dat in 1 van de fotospellen, P.C. meteen geraden werd....dat vond ik echt knap....
Op zich kijken ze hier ook niet op van een hoop op straat, maar als ik met cayleigh door het dorp ga met P.C. neem ik altijd braaf een plastic zak mee. Mijn hond mag ook niet op straat poepen, dus onze heren paard ook niet

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Er zijn er meer hoor die er moeite mee hebben. Je leest toch wel geregeld opmerkingen als 'weet niet hoe je heet' e.d. Ik heb natuurlijk makkelijk praten met mijn Fjordenbestand. als ik het even niet meer weet ga ik even spieken daarin.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

dus eigenlijk hebben we gewoon een topic nodig waarin jouw bestand te downloaden is 
Soms wordt het ook moeilijker gemaakt dan nodig is. Ook door mij trouwens...achteraf had ik liever gehad dat mijn FW-naam Nathalie was geweest, maar omdat die niet beschikbaar was...moest ik er weer allerlei dingen achter plakken en ik wilde nu eens een naam zonder cijfers erachter. Op bokt ben ik nathalie2302, maar je voelt je bijna zo'n koe (i.e. Berta394 en Truus342)

Soms wordt het ook moeilijker gemaakt dan nodig is. Ook door mij trouwens...achteraf had ik liever gehad dat mijn FW-naam Nathalie was geweest, maar omdat die niet beschikbaar was...moest ik er weer allerlei dingen achter plakken en ik wilde nu eens een naam zonder cijfers erachter. Op bokt ben ik nathalie2302, maar je voelt je bijna zo'n koe (i.e. Berta394 en Truus342)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Haha, dat komt er echt niet.
Heb net even in de ledenlijst gekeken. Gewoon Nathalie zonder iets er achter is er niet. Wel Nathalie1985 en Nathalie_1985. Je zou dus een verzoek aan Reinou kunnen doen om je naam te laten veranderen. Heeft Ivonne (van Marga en Fatoush) ook gedaan. Die heette eerst Lovemischa en is nu gewoon Ivonne.
Heb net even in de ledenlijst gekeken. Gewoon Nathalie zonder iets er achter is er niet. Wel Nathalie1985 en Nathalie_1985. Je zou dus een verzoek aan Reinou kunnen doen om je naam te laten veranderen. Heeft Ivonne (van Marga en Fatoush) ook gedaan. Die heette eerst Lovemischa en is nu gewoon Ivonne.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

wat vreemd...er stond mij bij dat ik Nathalie niet kon kiezen, maar ik zal het eens vragen 

Jaaa leuk ideeAnita45 schreef:Drenthe is een echte paardenprovincie Nathalie. Hier kijken ze niet zo op van een paardenhoop, haha.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Kalmiya schreef:hehehe..de drafbaan zou met P.C. zijn he en hoewel die kleine pootjes zich machtig snel kunnen bewegen (sneller dan het oog kan volgen, denk ik soms)...gaat het niet heel hard vergeleken met een groter peerd. Dat was het eerste dat me opviel toen ik voor het eerst met Cos ging draven voor de kar (had eerder alleen met shetten gereden)....wooohoooo dat gaat echt harder en de kinderen later achterop "jaaaaaaaaaaaaaaaaa...DIT is pas gaaf"![]()

Wat fijn Viv, dat Cadiz weer zo goed voor de kar ging! Lekker weertje daar ook...
Hier heeft het eigenlijk ook non-stop geregend sinds zaterdagmiddag. M'n moeder was op weekend aan zee en daar heeft gisteren de zon de hele dag geschenen *jaloers* haha
@Nathalie:
Dit is m'n andere (tijdelijke) vriendje:

Echt een fantastisch dier. Bij hem heb ik altijd al wel het gevoel gehad dat ik hem wel in de ruinen versie zou willen, en dat is nu nog maar eens bevestigd. Verschrikkelijk lief, aanhankelijk, knuffelig,...

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Wisten jullie dat..........................
........... Castor morgen 5 jaar wordt!! Toch niet normaal hoe snel dat gaat!
Hij staat nu even tijdelijk met 3 G'tjes (bijna jaarlingen) in de wei. Jemig wat is hij dan groot en knap en volwassen en stoer en geel, (en dik) en, en, ennnn.... Waaaah 5 alweer!
(Jahoor, verder gaat alles best wel goed met me hahaha)
........... Castor morgen 5 jaar wordt!! Toch niet normaal hoe snel dat gaat!
Hij staat nu even tijdelijk met 3 G'tjes (bijna jaarlingen) in de wei. Jemig wat is hij dan groot en knap en volwassen en stoer en geel, (en dik) en, en, ennnn.... Waaaah 5 alweer!

(Jahoor, verder gaat alles best wel goed met me hahaha)
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

oeh.. Had ff pagina over t hoofd gezien..
Leuke foto Jilly! Knappe vent!
Verder las ik vooral over paardenpoep en een raadje paard-persoon topic-idee.
Ik weet ook heel vaak niet meer precies wie bij wat, welk en waar hoort hoor Nathalie. Dus kunnen we samen het spel doen
Leuke foto Jilly! Knappe vent!
Verder las ik vooral over paardenpoep en een raadje paard-persoon topic-idee.
Ik weet ook heel vaak niet meer precies wie bij wat, welk en waar hoort hoor Nathalie. Dus kunnen we samen het spel doen

Castor

Wauw, das volgens mij de eerste die echt 5 wordt toch van ons Ctjes?
Gefeliciteerd!!!! Op naar de pubertijd!!
Donderdag komt mn zadelmaker weer mn zadel tsjekken omdat hij weer enorm glijdt en draait
Hij zit nog steeds superlekker maar vrees dat hij nu toch echt te smal aan het worden is voor kdiesje en te hoog komt te liggen. Dus hij neemt een busje vol mee en wie weet eindigen we wel gewoon met een ander zadel
Gefeliciteerd!!!! Op naar de pubertijd!!
Donderdag komt mn zadelmaker weer mn zadel tsjekken omdat hij weer enorm glijdt en draait

Hij zit nog steeds superlekker maar vrees dat hij nu toch echt te smal aan het worden is voor kdiesje en te hoog komt te liggen. Dus hij neemt een busje vol mee en wie weet eindigen we wel gewoon met een ander zadel

oef, wat een knappe man....en hoe heet deze? Kan ik er zoeentje niet in een Gra-versie van rond de 1m47 bestellen?
. Edit: Jilly, we willen ook rij-foto's natuurlijk!!!!
Jee Viv, alweer zadel perikelen...herinner me nog dat je zo blij was met je nieuwe zadel, zo lang geleden was dat toch nog niet? (kan me vooral ook nog herinneren dat je zo blij was om in en 17,5" te passen
)
Castor morgen al 5? Cos is 17 mei pas aan de beurt...
*is blij dat Ilona ook niet alles weet van wie/wat/waar/waarom en wanneer*

Jee Viv, alweer zadel perikelen...herinner me nog dat je zo blij was met je nieuwe zadel, zo lang geleden was dat toch nog niet? (kan me vooral ook nog herinneren dat je zo blij was om in en 17,5" te passen

Castor morgen al 5? Cos is 17 mei pas aan de beurt...
*is blij dat Ilona ook niet alles weet van wie/wat/waar/waarom en wanneer*
Jaartje geleden alweer, hij had me afgelopen november al gewaarschuwd dat het ws einde oefening was alssie nog breder werd omdat er geen bredere boommaten zijn voor dit model.
Baal echt als een gigastekker. Leuk hoor zo'n poownie in de groei
Dit wassie eind 2007

En dit issie nu

Baal echt als een gigastekker. Leuk hoor zo'n poownie in de groei

Dit wassie eind 2007

En dit issie nu

Wat is die Castor toch een lekkere vent, tegelijk met mij jarig, haha. Moeilijk voor te stellen dat de C-tjes alweer 5 worden dit jaar. Die van mij heeft daarvoor overigens nog een hele tijd te gaan. Hij is pas op 5 juli aan de beurt.
Dit is toch Gidar Jilly? Want dat is toch je favoriet bij Louis van de hengsten.
Zou jammer zijn Viv als je weer een ander zadel moet terwijl deze zo goed bevalt verder. Maar ja schuiven en glijden is het ook niet helemaal.
Zal ik eens zo'n spel gaan maken? Wat vinden jullie?
Dit is toch Gidar Jilly? Want dat is toch je favoriet bij Louis van de hengsten.
Zou jammer zijn Viv als je weer een ander zadel moet terwijl deze zo goed bevalt verder. Maar ja schuiven en glijden is het ook niet helemaal.
Zal ik eens zo'n spel gaan maken? Wat vinden jullie?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Haha, ik dacht even 'wat bedoelt ze nou met "zo beter dan"?' Maar het ging over je ticker. Maar ja, zo mag het. Die andere was op zich ook goed, alleen de foto willen ze er niet bij. Is er op deze site geen ticker trouwens die doortelt? Deze houd op denk ik bij zijn verjaardag, zelfde principe als mijn geboorteticker.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mijn eerste zadel ging welgeteld een maand of 2 mee voor het Cos te klein was (Rossner vzh), toen de Barefoot Cherokee die ik voor Cos toch eigenlijk echt te groot vond en ben nu superblij met mijn Startrekk Comfort. Zit heerlijk en mooi kort voor m'n kleine poown.
Nou Anita, kom maar door met je spel...doe eens creatief

Nou Anita, kom maar door met je spel...doe eens creatief

Behalve mijn favo is het ook nog de enige zonder apart kleurtje, dus zo moeilijk was het niet 
@Nathalie: dit jaar worden de eerste veulens van Tempo a.k.a. 'den beir' (1.50 hoog, heel breed en een echte knuffelbeer) geboren, wie weet zit daar wat tussen hihi
Ahh balen Viv, da's het lastige van die wisselbare bomen. Mooi systeem, maar stoere fjorden zijn er meteen uitgegroeid
welke boommaat zit er nu in dan?

@Nathalie: dit jaar worden de eerste veulens van Tempo a.k.a. 'den beir' (1.50 hoog, heel breed en een echte knuffelbeer) geboren, wie weet zit daar wat tussen hihi
Ahh balen Viv, da's het lastige van die wisselbare bomen. Mooi systeem, maar stoere fjorden zijn er meteen uitgegroeid

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Heeft Tempo ook nog ge-date met een evengrote, evenbrede merrie toevallig

@ Anita, ik zeg doen! (dat spel). Wel weer zoiets dat niet 1 iemand even iedereen raadt.. Dan is het zo weer klaar.
Misschien zoiets als 2 namen noemen die iemand moet koppelen aan paard of mens en dat diegene dan weer 2 namen moet noemen.
(of is het topic misschien al geopend inmiddels.. Zal zo es checken).
Viv, hopelijk kan je zadel nog ff mee! Da's toch ook niet normaal dat zadel-uitgroei-gedoe. Stoppen met pocon een optie?
Castor is de 1ste C van FW die 5 wordt. Van alles C'tjes in NL de 3de of 4de ofzo.
En Anita, jouw verjaardag is ook gelijk de enige die ik weet en niet vergeet van de FW'ers. Gek he
Misschien zoiets als 2 namen noemen die iemand moet koppelen aan paard of mens en dat diegene dan weer 2 namen moet noemen.
(of is het topic misschien al geopend inmiddels.. Zal zo es checken).
Viv, hopelijk kan je zadel nog ff mee! Da's toch ook niet normaal dat zadel-uitgroei-gedoe. Stoppen met pocon een optie?
Castor is de 1ste C van FW die 5 wordt. Van alles C'tjes in NL de 3de of 4de ofzo.
En Anita, jouw verjaardag is ook gelijk de enige die ik weet en niet vergeet van de FW'ers. Gek he

Castor