C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!
Re: C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!
Kdies heeft gister gehandicaptenpony gespeeld
Ging hem prima af hihihi.

Beterschap Ilona.
Jilly, die veulens komen er vroeg of laat echt een keer uit hoor
Viv, als ik erop ga zitten is die ook dircet gehandicaptenpony
Maar lief dat die zich gedragen heeft. Kan die niet een beetje van dat goede gedrag deze kant op sturen? Mijne is een varken momenteel tegen me.
Jilly, die veulens komen er vroeg of laat echt een keer uit hoor

Viv, als ik erop ga zitten is die ook dircet gehandicaptenpony

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Daniëlle en vriendin hadden deze week al een paar keer met de jongens in de bak gereden en wilde dat vanmiddag weer doen.
Ik Anne(vriendin) even geholpen met Ché vast houden met het opstappen en ze stapte weg.
Na een paar passen ging Ché al draven en begon even lekker zijn kont in de lucht te gooien.
Anne schrok zich rot en viel er bijna af(het huilen stond haar nader dan het lachen).
Dus ben ik er maar even opgestapt en heb meneertje even serieus aan het werk gezet.
Veel overgangen en wendingen gereden en zelfs links en rechtsom gegaloppeerd.
Rechter galop doet hij goed,wel in het begin even zijn kont een paar keer de lucht in,maar de linker galop vind hij moeilijk.
Hij springt wel netjes aan, maar steeds in de rechter galop.
Na een paar keer opnieuw proberen lukte het om hem in de linker galop te krijgen en een rondje door te galoperen.
Ik denk dat Ché er aan toe is om wat serieuzer aan het werk te gaan.
Ik Anne(vriendin) even geholpen met Ché vast houden met het opstappen en ze stapte weg.
Na een paar passen ging Ché al draven en begon even lekker zijn kont in de lucht te gooien.
Anne schrok zich rot en viel er bijna af(het huilen stond haar nader dan het lachen).
Dus ben ik er maar even opgestapt en heb meneertje even serieus aan het werk gezet.
Veel overgangen en wendingen gereden en zelfs links en rechtsom gegaloppeerd.
Rechter galop doet hij goed,wel in het begin even zijn kont een paar keer de lucht in,maar de linker galop vind hij moeilijk.
Hij springt wel netjes aan, maar steeds in de rechter galop.
Na een paar keer opnieuw proberen lukte het om hem in de linker galop te krijgen en een rondje door te galoperen.
Ik denk dat Ché er aan toe is om wat serieuzer aan het werk te gaan.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Bekend met die galop, alleen hier links wel en rechts was moeilijk. Moest haar eerst leren van het binnevoorbeen af te komen. Stelling naar buiten nemen, binnenvoorbeen ontlasten en ze springt zo goed weg. Nu gaat het 9 van de 10 keer goed, ook met longeren

Ché het boefje
zou best kunnen dat hij echt aan het werk wil, dat merk ik hier ook...
Hay heeft veel moeite met de rechtergalop, heb ook de tip gekregen van wat buitenstelling aan te nemen en op het verkeerde been licht te rijden en dan gaat het eigenlijk altijd goed.
Ik wou vandaag gaan rijden en zo snel ik opgestapt was lag ik er ook weer terug af
geen idee waarom, maar hij spurte zo hard weg toen ik er half op zat. Zat me te bedenken of ik 'm per ongeluk ergens heb geraakt, maar heb niks gevoeld (en normaal is hij ook niet zo gevoelig dat hij op het minste tikje reageert). Was er wel erg van geschrokken in ieder geval....
Heb voor alle zekerheid maar even gelongeerd, maar daar was hij heel braaf zoals gewoonlijk. Nadien paar keer terug op en afgestapt en dat ging ook weer zoals altijd. Nog 20 minuutjes gereden, ging over het algemeen niet super, maar positief afgesloten en hopen dat het volgende keer beter gaat

Hay heeft veel moeite met de rechtergalop, heb ook de tip gekregen van wat buitenstelling aan te nemen en op het verkeerde been licht te rijden en dan gaat het eigenlijk altijd goed.
Ik wou vandaag gaan rijden en zo snel ik opgestapt was lag ik er ook weer terug af

Heb voor alle zekerheid maar even gelongeerd, maar daar was hij heel braaf zoals gewoonlijk. Nadien paar keer terug op en afgestapt en dat ging ook weer zoals altijd. Nog 20 minuutjes gereden, ging over het algemeen niet super, maar positief afgesloten en hopen dat het volgende keer beter gaat

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
En dan noemt Jilly Che een boefje 

Hay was vandaag inderdaad een echte BOEF dan hihi....
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ché is dus niet de enige die ondeugend is hihi.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Volgend mij zijn ze dat momenteel bijna allemaal wel hihi

Hier nog steeds de braafheid zelve. Gister kwam kennisje wintecje passen, en ondanks dattie de hele week al geen *piep* gedaan heeft, hup gewoon opstappen en wegrijden. Superknol.
Zadel twijffel ik nog beetje over brugt enigszins. Hij liep er wel makkelijk mee weg dat was wel positief maar ik weet het niet... en bij twijfel... niet doen
Zadel twijffel ik nog beetje over brugt enigszins. Hij liep er wel makkelijk mee weg dat was wel positief maar ik weet het niet... en bij twijfel... niet doen

Gister heerlijk rondje met man en kar gedaan, pupskie was weer superbraaf. Tussendoor klein foutje, Andy wilde rechtsaf gaan door een iets wijdere bocht naar links te nemen. Maarja als je dat met a. te losse leidsels doet en b. met 1 hand wat je niet kan..... dus toen stonden we weer klem tussen van die witte blokken 
Poownie vast gehouden (die was van mening dattie die kar prima over die blokken heen kon trekken), snelkoppelingen los (ideaal systeem), kar in zn achteruit, poownie weer ingespannen en daar gingen we weer, nu met iets meer spanning op de leidsels in de bochten.
Wat kan dat beest toch sjouwen, heerlijk.....

Poownie vast gehouden (die was van mening dattie die kar prima over die blokken heen kon trekken), snelkoppelingen los (ideaal systeem), kar in zn achteruit, poownie weer ingespannen en daar gingen we weer, nu met iets meer spanning op de leidsels in de bochten.
Wat kan dat beest toch sjouwen, heerlijk.....
Klinkt goed Viv! (op kleinigheidje na dan
)
Castor is de laatste paar dagen zo heeeerlijk in een kroelbui.
Ik kon de afgelopen week niet veel omdat ik ziek was, maar ben nu wel weer een paar dagen even langs geweest om bij ze te kijken.
Zooo lekker met Castor gekroeld. Hij kwam steeds bij me staan en ik mocht mijn hoofd tegen zijn hals leggen en ondertussen lekker kriebelen overal. Als ik dan weer weg liep kwam hij mee en ging weer naast me staan. Normaal hapt hij op den duur wat en wordt onrustig. Nu was hij zo kalm en relaxed.
Heb er echt even lekker van genoten. Knap je ook weer van op van die schat

Castor is de laatste paar dagen zo heeeerlijk in een kroelbui.
Ik kon de afgelopen week niet veel omdat ik ziek was, maar ben nu wel weer een paar dagen even langs geweest om bij ze te kijken.
Zooo lekker met Castor gekroeld. Hij kwam steeds bij me staan en ik mocht mijn hoofd tegen zijn hals leggen en ondertussen lekker kriebelen overal. Als ik dan weer weg liep kwam hij mee en ging weer naast me staan. Normaal hapt hij op den duur wat en wordt onrustig. Nu was hij zo kalm en relaxed.
Heb er echt even lekker van genoten. Knap je ook weer van op van die schat

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Wij hebben gisteren ook een rondje gedaan met Celony met de kar. Ik wilde het deze keer alleen proberen (dat wil zeggen Jeroen er niet naast lopen) maar Jeroen zei, ik ga er eerst wel even naast lopen. Wat was ik achteraf blij dat hij dat deed want we waren het erf nog niet af of daar kwamen me toch een partij van die k*t knallende motoren aan. Celoon vond ze doodeng en stond rechtop voor de kar. Hij is met veel dingen onderweg zo braaf maar dit was even te veel van het goede. En ik natuurlijk zowat met een hartverzakking op de kar. Gelukkig hielden de motorrijders rekening met ons toen ze zagen dat Celony bang was, ze reden er rustig langs maar ja het waren van die Harleys e.d. en die knallen hoe dan ook altijd. Oh, ik haat die dingen, ze komen hier bijna iedere zondag langs.
Ook was er onderweg nog wat eng zwart landbouwplastic dat achter een paar ronde strobalen verstopt lag maar verder was Celoon zo braaf. Ik had graag nog een rondje dorp gedaan, zijn nu buiten het dorp geweest, maar na die motoren hoefde ik niet meer zo nodig, zo snel mogelijk weer naar huis. Toen nog even in de bak gemend die toch wel erg zwaar is met de kar er achter en Jeroen heeft nog even droog met hem gemend.
Vanavond wordt meneertje weer geknipt, is hard nodig.
Ook was er onderweg nog wat eng zwart landbouwplastic dat achter een paar ronde strobalen verstopt lag maar verder was Celoon zo braaf. Ik had graag nog een rondje dorp gedaan, zijn nu buiten het dorp geweest, maar na die motoren hoefde ik niet meer zo nodig, zo snel mogelijk weer naar huis. Toen nog even in de bak gemend die toch wel erg zwaar is met de kar er achter en Jeroen heeft nog even droog met hem gemend.
Vanavond wordt meneertje weer geknipt, is hard nodig.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mijn Coentje doet weer niets
Maar dat mag Kim zelf vertellen

Maar dat mag Kim zelf vertellen
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Dat is schrikken Anita, maar nu zo snel mogelijk er weer op he!! Niet het vertrouwen verliezen, hij doet het super, als hij er van schrikt was elk paard er van geschrokken!!
Wat nu, Coen niet fit ofzo??
Wat nu, Coen niet fit ofzo??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Esther schreef:Wat nu, Coen niet fit ofzo??
Coen is topfit

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Kim niet dan??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Jeetje dat is zeker even schrikken Anita. Wel aardig dat ze rustig deden, maar dat maakt bij een Harley eigenlijk niet uit, die knetteren altijd.
Hoezo doet Coen niks?
Cyra staat verdorie iedere dag in een ander weiland terwijl ze elke dag start n dezelfde. Ze springt gewoon over de draad en daar staat het gras te hoog (eronderdoor past niet, al zou ze het rollend doen). Ze staat nu in de bak, alleen. Orion hoeft niet de dupe te worden van haar vreetkick, want ze vreet zich tonnetje rond op de andere stukken.
Hoezo doet Coen niks?
Cyra staat verdorie iedere dag in een ander weiland terwijl ze elke dag start n dezelfde. Ze springt gewoon over de draad en daar staat het gras te hoog (eronderdoor past niet, al zou ze het rollend doen). Ze staat nu in de bak, alleen. Orion hoeft niet de dupe te worden van haar vreetkick, want ze vreet zich tonnetje rond op de andere stukken.

Nou aniet, als is je paard 500% verkeersmak, een harley kunnen ze geen van allen hebben hoor meis. Weet heeeeeeeel goed hoe je je gevoeld moet hebben.
Ohjeee toch niks met Kimmie he?
Ohjeee toch niks met Kimmie he?
Dat was dan weer even spannend Anita. Maar zoals Esther ook zegt, laat je hier niet door tegen houden he! Snel weer op pad.
Zou echt zonde zijn Anna als Cyra zich tonnetje rond gaat vreten. Vond haar er op de laatste foto's juist zo goed uitzien. Vond haar eerder altijd aan de 'stevige' kant zegmaar, maar de laatste keer echt netjes in model.
Castor en cornuiten staan nu ook weer op een kleiner stuk wei. Ze hebben normaal zo ongeveer een hectare met z'n 3-en. Da's voor de winter prima, maar nu moet ik echt weer op gaan passen voor hun lijn. Ik wil niet meer dat Castor zo dik gaat worden als vorig jaar
Zou echt zonde zijn Anna als Cyra zich tonnetje rond gaat vreten. Vond haar er op de laatste foto's juist zo goed uitzien. Vond haar eerder altijd aan de 'stevige' kant zegmaar, maar de laatste keer echt netjes in model.
Castor en cornuiten staan nu ook weer op een kleiner stuk wei. Ze hebben normaal zo ongeveer een hectare met z'n 3-en. Da's voor de winter prima, maar nu moet ik echt weer op gaan passen voor hun lijn. Ik wil niet meer dat Castor zo dik gaat worden als vorig jaar

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet