Is toch weer heel anders dan de HK belgië zo te zien op de foto's hoor. In NL zijn ze met die fjorden echt heel anders bezig...
Hele mooie hengsten daar, ik ben echt fan van Tootje van Amber! En van Drafur. Dat zijn echt mijn types...Dus ik hoop nog steeds dat Jack zo gaat uitgroeien.
Ik heb nog steeds geen idee hoe groot hij nu is...maar hij zal vast kleiner zijn dan de andere E-tjes, door de achterstand die meneer heeft opgelopen met zn ziekte.
Weet je hoe hij dat heeft opgelopen Roos?
Is het oog zelf gekwetst geraakt? Of enkel het ooglid? Best morgen je DA even vragen hoe en wat dan ben je gerust hé. hoop dat het meevalt!
Mijn andere paardje waar ik hierboven een foto van plaatste is trouwens blind langs 1 oog, bedoel ik verder absoluut niets mee hé

Gisteren had ik een 'serieus' gesprek ivm Jack. Ik was er eigenlijk zelf een beetje t hard van in.
T ging er eigenlijk over wat ik van plan was met Jack te gaan doen, en waar ik ons zag binnen dit en 2 jaar. Want met zijn achterstand moet ik zeker al rekenen op een extra jaar uitgroeien. En of er uberhaupt toekomst was? En of ik hem niet beter kon 'oplappen' en dan ergens op een weide zetten als maatje/of verkopen en het stalgeld dat ik dan uitspaarde in die 2 jaar opsparen en me dan een 100% gezond paardje kopen.
Want wordt hij ooit nog wel beter en wat zal ik met hem kunnen doen?
Ik probeer eerlijk gezegd ivm Jack me te focussen op dag per dag, en niet te ver vooruit te denken, en zeker niet te denken aan de ' wat als...'.
Is moeilijk...