Zomereczeem topic
Re: Zomereczeem topic
@ fabienne? Die koeieplakjes, werken die ook tegen dazen en al het ander vervelende gespuis in de lucht? We hebben altijd'wel veel last van vliegen, en als zo'n plakje daar bij helpt, dan is het proberen waard. Krijgen mn paarden direct een mooie hanger.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Pfew... Zit je daar met een ZE'er die niet meer ontworming mag dan strikt noodzakelijk. Moet ik t/m juli om de maand ontwormen...
Heb nu even een mailtje gestuurd naar Louis met de vraag wat hij zou doen.
Maargoed, liever een paard dat wat schuurt dan een met bloedwormen zeker?
Heb nu even een mailtje gestuurd naar Louis met de vraag wat hij zou doen.
Maargoed, liever een paard dat wat schuurt dan een met bloedwormen zeker?
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
@ Jilly, das balen, toch maar voor het ontwormen gaan.
Inga staat al weer 3 weken 24/7 buiten, waarvan de laatste 2 weken met haar deken.
ze schuurt helemaal niet, draait nog niet eens haar kont naar je toe om even lekker te krabbelen.
Ze zit ook al helemaal in d'r zomervelletje.

Inga staat al weer 3 weken 24/7 buiten, waarvan de laatste 2 weken met haar deken.
ze schuurt helemaal niet, draait nog niet eens haar kont naar je toe om even lekker te krabbelen.
Ze zit ook al helemaal in d'r zomervelletje.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Heb die oorhangers gekocht waar fabienne het over had.
Met foto's.

Als je goed kijkt zie je de hanger zitten.

Hier zie je hem helemaal niet

Maar hij zit er wel.
Dit zijn iets andere als waar fabienne het over had
http://www.homeovet.nl/bestrijdingsmidd ... _pijl_ura/
Alleen hadden wij het stomme geluk dat m'neer in de winkel niet wakker was en wij 5€ betaalt hebben voor het hele doosje ipv per plakje
en wij dat thuis ontdekten via deze site dat het echt de prijs per plakje was wat op het doosje stond
Met foto's.

Als je goed kijkt zie je de hanger zitten.

Hier zie je hem helemaal niet

Maar hij zit er wel.
Dit zijn iets andere als waar fabienne het over had
http://www.homeovet.nl/bestrijdingsmidd ... _pijl_ura/
Alleen hadden wij het stomme geluk dat m'neer in de winkel niet wakker was en wij 5€ betaalt hebben voor het hele doosje ipv per plakje

Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Dat is nog eens een mazzeltje!
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Kunnen die foto's niet wat groter Yvonne, er is echt niks te zien.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ik zall vanaaf even groter erop zetten, staan op ander pc, en daar zit nu een jongetje op. krijgen we boos jongetje
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Hahaha, dan ligt het boze jongetje in bed?truus1970 schreef:ik zall vanaaf even groter erop zetten, staan op ander pc, en daar zit nu een jongetje op. krijgen we boos jongetje
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

hier dan opnieuw de foto's, die kleintjes heb ik maar weggehaald.
Raika:
Bink

De oorhanger

Je kan de oorhangers zo bijna niet zien. Een paardeboer hier in de buurt had er ook wel van gehoord. Ze hongen die dingen aan de halsters van de paarden, maar ik zet ze nooit met halster in het weiland. Dus tip van Fabienne overgenomen en hem in de voorpluk gehangen
Raika:

Bink

De oorhanger

Je kan de oorhangers zo bijna niet zien. Een paardeboer hier in de buurt had er ook wel van gehoord. Ze hongen die dingen aan de halsters van de paarden, maar ik zet ze nooit met halster in het weiland. Dus tip van Fabienne overgenomen en hem in de voorpluk gehangen
Nu paardloos.
Nu paardloos.
- nadinefjorden
En werken die oorhangers goed? Dan ga ik ze ook snel halen
Valt me alleen op dat je ze overal per 10 moet bestellen maar das een beetje veel weet iemand waar je ze kan bestellen of halen in mindere aantallen?
Valt me alleen op dat je ze overal per 10 moet bestellen maar das een beetje veel weet iemand waar je ze kan bestellen of halen in mindere aantallen?
In de winkel stond het doosje open, met prijs van 5€ erop. Was per stuk, kwamen we thuis achter. Tja als ze dan zeggen dat dat voor et hele doosje is, dan heb je geluk. Je kan het wel bij welkoop kopen of andere soort gelijke zaken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Jeetje dat zie je gewoon echt niet hangen!
Nu hopen dat het gaat werken.
Nu hopen dat het gaat werken.
- nadinefjorden
Ik ga het straks halen ben benieuwd hoop t zo ze word gek van die deken en de jeuk
- nadinefjorden
Bij de welkoop zeiden ze dat ze het niet meer mochten verkopen dat je het alleen bij de DA kon halen heb me DA ook gebeld die kon het alleen bestellen op internet kun je ze ook bestellen maar per 10 en dat vind ik echt teveel want zoveel heb ik er niet nodig hellup
waar heb je ze gekocht yvonne?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
op de internetsite stond ook dat ze alleen per recept gingen. Ik denk dat wij veel geluk hebben gehad.
De zaak waar mn man ze gekocht heeft, stond nog een vol doosje met een prijs van 4,95, maar daar zullen ze nu wel niet meer intuinen
De zaak waar mn man ze gekocht heeft, stond nog een vol doosje met een prijs van 4,95, maar daar zullen ze nu wel niet meer intuinen
Nu paardloos.
Nu paardloos.
- Cindy+Uniek
hmmm ik twijfel over cherity (de kwpn merrie van 2 jaar)
ze heeft nu al een poosje allemaal kleine korstjes/bultjes langs de manenkam/hals en dat jeukt als de ziekte als ik eraan krab, maar ze kunnen bij mij nergens aan schuren want de schuilstal voor uniek en cherry moet nog komen....
verder geen verdachte dingen, alleen die korstjes/bultjes waar ze heel erg jeuk aan heeft en wat schilfers over haar lijf en hoofd
ook in/onder haar kuif zaten die korstjes...
de schilfers enzo kunnen natuurlijk ook van het verharen zijn, ik poets haar natuurlijk zelden dus ze is ook erg vies
nu twijfel ik of ik haar manen er helemaal af zal scheren en dan lekker wassen, of wassen en nog even aankijken...?!
ze heeft nu al een poosje allemaal kleine korstjes/bultjes langs de manenkam/hals en dat jeukt als de ziekte als ik eraan krab, maar ze kunnen bij mij nergens aan schuren want de schuilstal voor uniek en cherry moet nog komen....
verder geen verdachte dingen, alleen die korstjes/bultjes waar ze heel erg jeuk aan heeft en wat schilfers over haar lijf en hoofd
ook in/onder haar kuif zaten die korstjes...
de schilfers enzo kunnen natuurlijk ook van het verharen zijn, ik poets haar natuurlijk zelden dus ze is ook erg vies
nu twijfel ik of ik haar manen er helemaal af zal scheren en dan lekker wassen, of wassen en nog even aankijken...?!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- nadinefjorden
Ik heb ze besteld en krijg ze woensdag binnen ik ben benieuwd!
Perla krijgt ook een plakje
Perla krijgt ook een plakje
Hier gaat het nog steeds goed. Louis heeft 'm terug gezien en hij vond dat hij er zeer netjes uitzag.
Ik ga meteen een foto uploaden...
Ik ga meteen een foto uploaden...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik heb Ulvy vandaag in de blote billen staan. De deken moet nodig gewassen worden dus neem met het weer van vandaag mijn kans. Hij zit al in de machine. Dan kan hij vanavond weer op.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift