Boogjes-Topic!!
Re: Boogjes-Topic!!
Marleen heeft van de week Vlin weer geknipt. Hij zag er niet uit. Mijn handen jeukten. Dus zelf de schaar gepakt en het zwarte alvast gekortwiekt. Daarna Marleen gebeld. Is de volgende dag gaan knippen en ik mag NOOIT meer aan het zwarte komen want nu heeft ze het erg kort moeten knippen Maar ik vind het nog wel mee vallen. Alleen zit er nu vlak achter zijn oren een rare coupe. Die mag ik WEL zelf herstellen. Nou vraag ik je......
MRLN@ Die van jou ziet er wel erg strak uit. Heel mooi! benthe ziet er zo mooi uit.
MRLN@ Die van jou ziet er wel erg strak uit. Heel mooi! benthe ziet er zo mooi uit.
Laatst gewijzigd door Jankeke op do 18 jun 2009, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Dat vraagt om een foto Janneke.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Tja Anita, je weet hoe ik ben met foto's......langzaam. Als ik er straks aan denk zal ik er een foto van maken. Maar ik beloof niets.Anita45 schreef:Dat vraagt om een foto Janneke.
All that we see
All that we seem
All that we seem
wauw jullie kunnen mooie boogjes maken, ik niet hoor, ik maak een boogje en ben al blij dat het erop begint te trekken, Githa blijft nooit goed genoeg stil staan voor een goede knipbeurt
µ
ben wel al aan het beteren, doe het nu in 2 keer

ben wel al aan het beteren, doe het nu in 2 keer
Ik doe het nu ook vaak in 2 keer
snel in model en de volgende keer nog wat de details.
Al moet zeggen dat stilstaan steeds beter lukt!

Al moet zeggen dat stilstaan steeds beter lukt!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
We zullen Christientje hier ook maar even melden:
Voor de make-over

En erna

Viel niet mee om die te knippen, het wit is zo gruwelijk dun, voordat je het weet
heb je er een hap uit.
Voor de make-over

En erna

Viel niet mee om die te knippen, het wit is zo gruwelijk dun, voordat je het weet
heb je er een hap uit.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Caylinn vindt alles met poetsen en tutten heerlijk en staat nu bij het knippen perfect stil (te slapen
)
Vanwege de goede reacties in mijn andere topic even Caylinn's boogje zoals hij momenteel is...

De hengstenpluk is ook eindelijk helemaal gaan hangen

Vanwege de goede reacties in mijn andere topic even Caylinn's boogje zoals hij momenteel is...

De hengstenpluk is ook eindelijk helemaal gaan hangen

Ereplaatsje voor

Anita@ Sorry geen foto. Claudia kwam langs en heeft zijn rare knoedel en de rest ook nog eens te grazen genomen. Ook zijn baard is eraf. Ach ja baarden zijn toch niet meer van deze tijd. En eerlijk is eerlijk.......hij is weer zo mooi!!!!! Helemaal uit zijn wintervacht, winterbuikje weg, hoefjes mooi bekapt, boogje scherp, staartje op maat en baardje eraf. Ik ben toch zo trots op hem.
Miriam@ Dat heb je netjes gedaan meid! Ze ziet er weer uit om door een ringetje te halen.
Claudje@ Zij ziet er picobello uit. Ook een paard om helemaal blij van te worden. Mijn complimenten.
Wat is het optutten van een fjordje toch dankbaar werk!! Altijd eer van je werk.
Miriam@ Dat heb je netjes gedaan meid! Ze ziet er weer uit om door een ringetje te halen.
Claudje@ Zij ziet er picobello uit. Ook een paard om helemaal blij van te worden. Mijn complimenten.
Wat is het optutten van een fjordje toch dankbaar werk!! Altijd eer van je werk.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Woow Mirjam, wat een verschil. Dat heb je maar even netjes gedaan!
Die van Caylinn had ik inderdaad al bewondert in je andere topic, ziet er strak uit! Ik heb vandaag Benthe weer geknipt, houd het nu lekker kort dan lijkt het wat voller en ben ik er eerst weer even vanaf. (Hoewel ik het wel leuk vind om te doen, Benthe staat gewoon te slapen als ik bezig ben dus dat maakt het wel makkelijk knippen
)
Die van Caylinn had ik inderdaad al bewondert in je andere topic, ziet er strak uit! Ik heb vandaag Benthe weer geknipt, houd het nu lekker kort dan lijkt het wat voller en ben ik er eerst weer even vanaf. (Hoewel ik het wel leuk vind om te doen, Benthe staat gewoon te slapen als ik bezig ben dus dat maakt het wel makkelijk knippen

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Wat een nette bogen..Zal ik het ooit leren? Hahaha.
Wanneer krijg ik weer een keer prive les, Mirjam?

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Lijntjes volgen Charret...zo leert janna het ook (die het ook bést wel kan).
Geluk is de vrucht van intens werk
Ik wil ook wel een keer privéles van Mirjam 
Het probleem bij Hay is dat ik nooit lijntjes zie... Echt moeilijk!
Maar mijn kapster heeft al 2 maanden geen tijd meer gehad ivm examens, dus dan leer je een hele hoop als het echt moet haha

Het probleem bij Hay is dat ik nooit lijntjes zie... Echt moeilijk!
Maar mijn kapster heeft al 2 maanden geen tijd meer gehad ivm examens, dus dan leer je een hele hoop als het echt moet haha
Ik vind je boogje helemaal niet mooiMrln_ schreef:Ik heb een nieuwe schaar! RVS van de hema. Knipt superfijn, moet alleen nog even kijken hoelang die meegaatKomen we vanzelf achter.
Dit is Benthe met dr strakke coupe (is ondertussen alweer paar weekjes geleden en weer tijd voor een nieuwe knipbeurt) :
Mooi boogie, al zeg ik het zelf
Die van jou is ook mooi strak, Janneke!
Die van Basco ook!
Hengstenpluk heb ik er afgeknipt *snik*... Dat was helemaal niets meer nadat ze dr uit verveling aan had lopen schuren..

Hij loopt helemaal niet mooi rond, bij de oren ga je al veel te snel te laag knippen...

Ja ik hou zelf ook wat meer van een hoger boogje, wel mooi randje 
Fotograaf van Vlietland was helemaal gek van Fjordy zijn haaientanden

Fotograaf van Vlietland was helemaal gek van Fjordy zijn haaientanden

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Charret schreef:Wat een nette bogen..Zal ik het ooit leren? Hahaha.
Roept u maar, en wij komenJilly schreef:Ik wil ook wel een keer privéles van Mirjam![]()

http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
- Love_Jordy
Mrln_ Ik vindt je boogje ook niet mooi. hi is wel strak geknipt maar ik vint hem veels te kort.
Als je hem langer had gelaten was die mooi geweest, en idd watKelly zegt,, je gaat te snel naar beneden bij de oren.
Amber: logisch dat de fotograaf gek was op Fjordy zijn boogje haha! Hij blijft strak!
Supercool!
Als je hem langer had gelaten was die mooi geweest, en idd watKelly zegt,, je gaat te snel naar beneden bij de oren.
Amber: logisch dat de fotograaf gek was op Fjordy zijn boogje haha! Hij blijft strak!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Klopt, hij is lekker kort. Is een kwestie van smaak denk ik, want ik vind het Benthe erg goed staan. En bovendien is het handig, dan hoef ik niet snel weer
Die van Benthe groeien gruwelijk snel namelijk. Over dat korte bij de oren ben ik het met je eens, hoewel ik wel moet zeggen dat het op deze foto nog erger lijkt dan het is, het valt eigenlijk wel mee
Erg aardig trouwens, hoe jullie het brengen...

Erg aardig trouwens, hoe jullie het brengen...

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Oh ? Ik zeg toch niks verkeerds
?

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ik vond die haaientanden Fjordy eerst echt vréselijk, maar moet zeggen dat het wel stoer staat als je aan het crossen bent 

Nee haha, ik had het ook niet over jouAmber_ schreef:Oh ? Ik zeg toch niks verkeerds?