Jaarlingtopic deel 3
Mijn kereltje staat met een opgezwollen koker 
Maandag zag ik dat het wat opgezwollen was, maar de baas zag daar geen kwaad in "zal vanzelf wel wegtrekken". Maar gisteren was het écht dik en dus toch maar snel de DA gebeld... Hij heeft nu 2 antibiotica spuiten gehad en iets om te ontzwellen. Hopelijk is de zwelling nu snel weg...
Maandag zag ik dat het wat opgezwollen was, maar de baas zag daar geen kwaad in "zal vanzelf wel wegtrekken". Maar gisteren was het écht dik en dus toch maar snel de DA gebeld... Hij heeft nu 2 antibiotica spuiten gehad en iets om te ontzwellen. Hopelijk is de zwelling nu snel weg...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Daar zouden menig fjordenhouders blij mee zijnMieke_Cunna schreef: Maroes, cunna's manen willen niet omvallen ze zijn nu heel hoog en dat ziet er niet echt leuk uit.
maar als je ze wil laten groeien is dat natuurlijk wel minder...
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Ja, de meeste fjordenjaarlingen zijn nu wel een beetje puppy-af nu ze ongeveer 1.5 zijn.Ik vind Ciara er ook niet echt uitzien als een jaarling.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
http://ciarafjord.web-log.nl/
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Cyra is nu 15 maanden, maar ze lijkt al veel ouder. Ze is niet alleen flink groot, ze is ook al behoorlijk breed en fors. Alleen aan haar beentjes en staart zou je zeggen dat ze nog niet op mijn vorige volwassen fjord lijkt, maar kwa maat en omvang zou het zo kunnen. Op de keuring dachten veel mensen trouwens al dat ze 2 wasmaroes schreef:Ja, de meeste fjordenjaarlingen zijn nu wel een beetje puppy-af nu ze ongeveer 1.5 zijn.Ik vind Ciara er ook niet echt uitzien als een jaarling.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
De DA heeft gisteren nog 2 spuiten gegeven. Het ging gelukkig wel de goeie kant uit 
Heb ook een poedertje meegekregen waarvan ik 3 soeplepels per dag moet oplossen in chocomelk en dan in z'n mond spuiten. Hij is toch niet zo voor chocomelk denk ik
Heb ook een poedertje meegekregen waarvan ik 3 soeplepels per dag moet oplossen in chocomelk en dan in z'n mond spuiten. Hij is toch niet zo voor chocomelk denk ik
Vervelend Jilly, hopelijk trekt het voor hem snel bij!! Vond het altijd maar zielig gezicht al die opgezette boel...
De heren hier staan nu op behoorlijk kaal land, want alles is nu gemaaid en zijn echt donders vervelend (met zn allen rond de etensbak gaan staan, alleen vergeten dat ik er ook nog bij moet kunnen om het voer er IN te gooien
en als er dan 5 brokjes in liggen, gaat de snoeten in de bak en komen er nooit weer uit...gevolg;de rest van de brokjes krijg ik er nóg niet in), maar ook tevreden als ik ze voer breng. Met een dikke week denk ik dat ze weer bij huis komen te staan en gaan ze aan de overige grassprietjes daar en kuil.
Verder beginnen het ook alweer behoorlijk vachtjes te worden. En hoop toch dat Cai eens leert dooreten. Die heeft net als zn moeder: Van alles en iedereen die dik wordt, zal hij de laatste zijn *frustrerend soms...soms*. Maar momenteel is het een wandelend buikje
De heren hier staan nu op behoorlijk kaal land, want alles is nu gemaaid en zijn echt donders vervelend (met zn allen rond de etensbak gaan staan, alleen vergeten dat ik er ook nog bij moet kunnen om het voer er IN te gooien
Verder beginnen het ook alweer behoorlijk vachtjes te worden. En hoop toch dat Cai eens leert dooreten. Die heeft net als zn moeder: Van alles en iedereen die dik wordt, zal hij de laatste zijn *frustrerend soms...soms*. Maar momenteel is het een wandelend buikje
Geluk is de vrucht van intens werk
Annabel, die fatso van mij kan wel een paar kilo aan Cai geven hoor
Ze is net zo dik als ze lief is. Mega knuffelig de laatste dagen, maar tonnetje rond 
Aanschouw.....Miss Fatso

En bij haar blijft het niet alleen bij een wandeld buikje. Ik heb vanmiddag het hek naar het 2e en 3e weiland dicht gedaan. Ze hebben op hun eigen landje nog zoveel gras nog staan. Kennelijk zat er nog voldoende in het gras om mevrouw flink rond te krijgen.
Aanschouw.....Miss Fatso

En bij haar blijft het niet alleen bij een wandeld buikje. Ik heb vanmiddag het hek naar het 2e en 3e weiland dicht gedaan. Ze hebben op hun eigen landje nog zoveel gras nog staan. Kennelijk zat er nog voldoende in het gras om mevrouw flink rond te krijgen.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Cunna groeit ook duidelijk alweer van achter, wordt een hele meid.
@Anna: Wanneer kom je de kilootjes brengen?
haha maarja zo te zien wel flink actie nog vanuit je dame, moet je maar geregeld even komen kijken. Traint ze het er zo weer af, elke keer dat ze naar je toe komt hollen
@Anna: Wanneer kom je de kilootjes brengen?
haha maarja zo te zien wel flink actie nog vanuit je dame, moet je maar geregeld even komen kijken. Traint ze het er zo weer af, elke keer dat ze naar je toe komt hollen
Geluk is de vrucht van intens werk