Op zich heb ik in dit topic niks te zoeken om te schrijven, ik heb geen Shet, maar hier wil ik toch even op inhaken.rowenna schreef:Hij is inmiddels ook geen hengst meer is een paar weken terug gecastreerd, want anders heb ik volgend jaar een twee jarige met shet x fjord baby.
Gaat heel goed, zo goed als geen zwelling gehad en hij was al meteen zijn praatjes kwijt, gek he?
Heb ik nog nooit meegemaakt.
Dit hebben wij ook met Celony meegemaakt. Hij is hier als veulen van een half gekomen aan de voet van zijn moeder en was toen een lief aanhankelijk en gemakkelijk dier. Na een maand of 2 hebben we hem gespeend omdat Meline ook weer drachtig was. Heel langzaam zag je hem toen veranderen en op den duur werd hij zo link dat Jeroen alleen nog met een stok bij hem in het land ging en ik mocht er helemaal niet meer bijkomen.
Barth Halmingh is in die hier ook eens geweest en had toen een meisje van 15 jaar bij zich. Die zei ook dat hij nog nooit gezien had dat een jonge hengst zo link was en ook dat meisje moest van hem uit de buurt blijven.
Celoon was bijna een jaar toen hij gecastreerd is en echt, binnen 2 dagen hadden we onze lieve Celoon terug. Hij is het liefste paard wat je je kunt voorstellen. Samen met zijn moeder is hij de meest gemakkelijke hier.