Haha gekke Fatoush met de waterslang

Die actie met mijn elastiekje herinner ik me nog wel idd...wat heb ik daar om gelachen
Freyr ziet er ook goed uit zeg!! Is veel meer mans geworden zo te zien

Foto van Finnea was een lucky shot hoor...bij die ene van opzij kwamen er net 2 paarden over de weg. Vond ze wel interessant.
Kootje

wat een voorpluk krijgt ie al, gaaf! Fijn dat ie zo braaf was bij de tandarts!!
Finnea staat nu toch weer thuis. Het was vanochtend zulk rustig weer en er was geen mens op straat, dus ik dacht, ik ga haar ophalen... Dus Yli mee die kant op en Finnea weer mee terug. Anne had me zien vertrekken dus die was snel op de fiets gestapt om me bij de andere wei met de draden en het hek te helpen

Heel fijn, want vooral Yli heeft daar weinig boodschap aan...interesseert haar niks dat je alles nog opzij moet schuiven om haar er langs te krijgen, die stormt gewoon zelf in volle galop naar d'r vriendinnetjes toe
Toen Yli bij ze in de wei kwam waren ze gelijk helemaal gek. Staart in de lucht en showen maar. Yli steigerde zelfs nog even, maf beest

Tsja toen Finnea "gevangen" en hopen dat ze een beetje rustig met me mee wilde... Eerste stuk de wei door ging keurig, maar toen we de weg op moesten begon ze gelijk te drammen en te hupsen. Ik zag het al somber in

Na een paar meter werd het me echt te gek, dus ik verkocht haar een beste tik met de zweep op d'r borst. Finnea over de zeik, die zou even snel om me heen draaien. Dat feest ging mooi niet door, want ja, zo'n krap bochtje maken op een vochtige klinkerweg gaat nou eenmaal niet...dus daar schoof ze vol onderuit

Ik schrok me helemaal kapot, ze lag plat op haar zij. Ze stond ook net zo snel weer op gelukkig en mankeerde helemaal niks *pfieuw*
En natuurlijk was ze daarna poeslief...het hele stuk langs de weg heeft ze geen stap verkeerd gezet

Ze leert snel blijkt maar weer, gelukkig!! Alleen het laatste stuk op het zandpad was ze behoorlijk drammerig, toen wist ze natuurlijk ook waar ze heen ging... Had voor de zekerheid het touwhalster onder haar gewone halster gedaan, dus heb het laatste stuk de leadrope even gewisseld naar het touwhalster. Dat was een slimme zet, ze was nog wel druk maar een stuk beter te houden!
Ook nog zo'n heerlijk moment later

Finnea stond samen met Karlien en Woudina achter in de wei lekker te grazen. Ik liep van daaruit richting stal toe, hoor ik opeens iets achter me... Kijk ik om, komt ze me in draf achterna

Zoooo lief! Nog even met haar geknuffeld en toen liep ze nog een stukje mee...