Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
- Senna&Cajra
Re: Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
Bedankt Ilona heb een pb'tje gestuurd.
Is aangepast. Viv en Anita moeten zowieso nog een pb-tje sturen naar me en geloof nog wel wat mensen. Heino heb ik nog niet en vast meerdere kids die ontbreken.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
oeps, ik zie dat Coentje er ook niet bij staat.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Schandalig, claudia toch 
Ga er is iets aan doen

Ga er is iets aan doen

Zie mijn Keetje er tussen staan, tnx Anna 

Ereplaatsje voor

Ik heb je ook een pb gestuurd Anna!!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
PBtje gestuurd!
(Volgens mij hebben we al een aantal delen geen foto's meer in het eerste bericht, maar wel leuk om het nu wel weer eens te doen!)
(Volgens mij hebben we al een aantal delen geen foto's meer in het eerste bericht, maar wel leuk om het nu wel weer eens te doen!)
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Ik ga me schamen en een leuke foto vann hem zoeken.Orion1996 schreef:Schandalig, claudia toch
Ga er is iets aan doen

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Cadiz zn info mag je uit het eerste topic knippen hoor, is nog niks gewijzigd.
Verder weinig nieuws, ABOPspanning begint hier wel lichtelijk toe te slaan in huize Schaftenaar
We houden de weervoorspellingen nauwlettend in de gaten.
Hebben al bedacht dat we na de proef nog even lekker rondje bos gaan doen, hoefttie niet zo lang op de trailer te blijven wachten tot de rest klaar is en kunnen we nog mooi laatste trainingsrondje doen voor Mister Winter genadeloos toeslaat
Verder weinig nieuws, ABOPspanning begint hier wel lichtelijk toe te slaan in huize Schaftenaar

Hebben al bedacht dat we na de proef nog even lekker rondje bos gaan doen, hoefttie niet zo lang op de trailer te blijven wachten tot de rest klaar is en kunnen we nog mooi laatste trainingsrondje doen voor Mister Winter genadeloos toeslaat

Kan me voorstellen dat de spanning toe gaat slaan Viv
.
Hier gaat alles goed ben alles lekker aan het oppakken met Hummer , en het scheelt nu ook enorm veel dat degene die mij lest geeft ook mijn stalgenoot is nu op de nieuwe stal.
Hummer staat nu lekker de hele dag buiten ( gaat alleen bijheftige aanhoudende regen naar binnen ) en hij vind het echt heerlijk hij staat in de ochtend al te stampen dat hij naar buiten wil en als hij dan buiten is gaat hij eerst 10 min uit zijn dak
.
Ben enorm blij dat ik deze keuze heb gemaakt voor mijn binkie !.

Hier gaat alles goed ben alles lekker aan het oppakken met Hummer , en het scheelt nu ook enorm veel dat degene die mij lest geeft ook mijn stalgenoot is nu op de nieuwe stal.
Hummer staat nu lekker de hele dag buiten ( gaat alleen bijheftige aanhoudende regen naar binnen ) en hij vind het echt heerlijk hij staat in de ochtend al te stampen dat hij naar buiten wil en als hij dan buiten is gaat hij eerst 10 min uit zijn dak

Ben enorm blij dat ik deze keuze heb gemaakt voor mijn binkie !.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
euhhhhhh.......Anna........Claudia van keetje heeft wel een heel erg jong C-tje 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Ik zal proberen dit weekend een foto te maken,
Grr Corner deed weer zo raar vanmiddag,Meneer wilde ineens niet meer gewoon stoppen of stilstaan.
Lastig als je af wilt stappen.
Zaterdag weer les,dus daar gaan we weer aan sleutelen,
Zijn nieuwe plek bevalt nog steeds,ik kom er nu regelmatig,en vaker rijden lukt ook.
Grr Corner deed weer zo raar vanmiddag,Meneer wilde ineens niet meer gewoon stoppen of stilstaan.
Lastig als je af wilt stappen.
Zaterdag weer les,dus daar gaan we weer aan sleutelen,
Zijn nieuwe plek bevalt nog steeds,ik kom er nu regelmatig,en vaker rijden lukt ook.
heb dr 4 jaar ouder gemaakt nupjotr_nientje schreef:euhhhhhh.......Anna........Claudia van keetje heeft wel een heel erg jong C-tje

He... De afbeelding van Peer doet het niet...
Vanavond weer eens filmpies van Peer onder het zadel gemaakt!
Zal morgen eens kijken of ze publicatie waardig zijn

Vanavond weer eens filmpies van Peer onder het zadel gemaakt!
Zal morgen eens kijken of ze publicatie waardig zijn

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Kijkt naar buiten, wel koud, geen sneeuw
2 day's to go!

Fijn dat dat de nieuwe stal zo goed bevalt Dees!
Hay loopt 's morgens altijd in een sukkel drafje naar buiten om te vreten, verder doet ie niks haha
Ik wil oooook weer lessen! Het is echt al eeuwen geleden, kan zelf niet verder en elke keer als ik een les wil plannen komt er wat tussen pff...
Het wordt tijd dat de trailer klaar is, dan ga ik maar lekker boscrossen want van lessen komt niet veel meer deze winter geloof ik
Hier heeft het trouwens gisteren wel flink gesneeuwd/gehageld. Toen ik om 16u op het werk vertrok viel het nog mee, maar eens onderweg was het donkerbruine (
) lucht en nadien helemaal zwart, gevolgd door flinke neerslag zodat je niet harder kon dan 50 ofzo, heel handig. Is de winter al bijna voorbij?
Hay loopt 's morgens altijd in een sukkel drafje naar buiten om te vreten, verder doet ie niks haha
Ik wil oooook weer lessen! Het is echt al eeuwen geleden, kan zelf niet verder en elke keer als ik een les wil plannen komt er wat tussen pff...
Het wordt tijd dat de trailer klaar is, dan ga ik maar lekker boscrossen want van lessen komt niet veel meer deze winter geloof ik

Hier heeft het trouwens gisteren wel flink gesneeuwd/gehageld. Toen ik om 16u op het werk vertrok viel het nog mee, maar eens onderweg was het donkerbruine (

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
ik besef nu pas dat ik geen mooie standfoto's van hildar heb, zullen daar eens iets aan moeten doen
hier heeft het ook al erg gehageld en volgende week gaat het al echt sneeuwen, dan gaan we lekker sleeën!

hier heeft het ook al erg gehageld en volgende week gaat het al echt sneeuwen, dan gaan we lekker sleeën!
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Oh, wat slecht, had ik zelf verkeerd getyptOrion1996 schreef:heb dr 4 jaar ouder gemaakt nupjotr_nientje schreef:euhhhhhh.......Anna........Claudia van keetje heeft wel een heel erg jong C-tje

Hier wel al een beetje sneeuw, mijn auto is bevroren in ieder geval

Heb al even niet meer op mijn poownie gezeten, die is hypergevoelig op mij en rijden werd
daarom een beetje erg ondoenbaar (dat is geen woord vrees ik

Ereplaatsje voor

@ Dees, lijkt een goede keuze geweest te zijn om Hummer te 'verstallen'.
@ Jilly, Eeehmm de winter moet eigenlijk nog beginnen geloof ik..
Hopelijk gaat het een beetje meevallen voor je nu je elke dag zo'n eind moet rijden. Kun je geen thuiswerk voorstellen voor een maandje of 3?
Ik ging gisteren avond even langs stal om een deken op te halen voor een vriendin.
Loop het hek door, het erf op, hoor ik paardenhoeven. Huh? Daarna komt Castor gezellig op me aflopen op het erf. Heey, wat doe jij nou hier?
Direct daarna kwamen nog 2 andere weidegenootjes op me afgedraafd. Die vonden het ook wel gezellig dat ik er was
Waarschijnlijk heb ik 's ochtends het hek van de wei niet goed dichtgedaan ofzo. Gelukkig kunnen ze het erf niet af!
De paarden zullen het niet zo erg gevonden hebben, want op het erf staat (stond) nog wel wat lekker gras voor ze
Ik heb ze toch maar gelijk weer in de wei gezet
Straks maar eens bij daglicht kijken of ze de boel niet gesloopt hebben
@ Jilly, Eeehmm de winter moet eigenlijk nog beginnen geloof ik..

Hopelijk gaat het een beetje meevallen voor je nu je elke dag zo'n eind moet rijden. Kun je geen thuiswerk voorstellen voor een maandje of 3?

Ik ging gisteren avond even langs stal om een deken op te halen voor een vriendin.
Loop het hek door, het erf op, hoor ik paardenhoeven. Huh? Daarna komt Castor gezellig op me aflopen op het erf. Heey, wat doe jij nou hier?
Direct daarna kwamen nog 2 andere weidegenootjes op me afgedraafd. Die vonden het ook wel gezellig dat ik er was

Waarschijnlijk heb ik 's ochtends het hek van de wei niet goed dichtgedaan ofzo. Gelukkig kunnen ze het erf niet af!
De paarden zullen het niet zo erg gevonden hebben, want op het erf staat (stond) nog wel wat lekker gras voor ze

Ik heb ze toch maar gelijk weer in de wei gezet

Straks maar eens bij daglicht kijken of ze de boel niet gesloopt hebben

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Leuke verrassing toch Ilona 
Haha tja, was dat maar mogelijk! Op zich kan ik aan mail en ons centraal systeem thuis, maar dossiers over en weer zeulen wordt lastiger.
Vriendje had al wel gezegd dat als het sneeuwt ik niet mag vertrekken, dus hoe we dat gaan oplossen weet ik nog niet

Haha tja, was dat maar mogelijk! Op zich kan ik aan mail en ons centraal systeem thuis, maar dossiers over en weer zeulen wordt lastiger.
Vriendje had al wel gezegd dat als het sneeuwt ik niet mag vertrekken, dus hoe we dat gaan oplossen weet ik nog niet

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.