Ik mag nu lekker zelf uitmaken waar ik mijn geld aan uit geef.
Ik had nezelf al een goed zadel beloofd toen ik Alex nog hhad, helaas heeft dat toen niet zo mogen zijn.
Dus had ik gezegd als Ché een beetje uitgegroeid is koop ik er voor hem 1.
Dit werd nu iets eerder dan verwacht omdat het zadel wat ik voor hem had gewoon niet goed meer lag.
Dus heb ik de zadelmeneer laten kopen en een mooi zadel voor hem(en mezelf besteld).
Maar, dat zadel wil ik thuis houden en dus niet op stal laten hangen i.v.m. diefstal.En, omdat ik van plan ben om in de toekomst weer een huurster voor hem te zoeken heb ik besloten om er nog een veelzijdigheiddszadel bij te kopen,zodat ik niet een huurster met mijn dure zadel hoef te laten rijden(die wil ik lekker voor mezelf houden

Dat veelzijdigheids zadel kan dan wel gewoon op stal blijven hangen,en dat kan ik dan zelf ook gebruiken als ik eens met Ché wil springen.
De massimo Trail komt over 4 tot 6 weken en de wintec over 2 tot 3 weken,tot die tijd heeft Ché dus nog vakantie.
Hopelijk hoef ik dan voorlopig geen zadels meer te kopen(collin's zadel heb ik vorige week na ong. 18 jaar gebruik in de kliko gegooid,de onderkant was helemaal gebarsten)
Nathalie, je staat prima op Cos hoor,je zou niet zeggen dat je net zo lang als ik ben.(of is het nou dan ik?)