C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!
Re: C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!
Niet nat geregend Viv?
Wat een baggerweer vandaag.. alhoewel hier is het nu even droog.
Wat een baggerweer vandaag.. alhoewel hier is het nu even droog.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Hier is het ook kl*teweer, ben natgeregend tot op m'n ondergoed 
Maaaarrr heb wel voor het eerst (doelbewust haha) gesprongen met Hay! Hij was super braaf, gaat er vol zin over, doet geen poging om er naast te gaan ofzo.
Het is alleen nog een beetje sleutelen aan afstanden enz, maar dat komt later wel
ben iig heel trots!
(let niet op m'n hoofd, heb de stomme gewoonte van m'n mond te tuiten boven de sprong)

Maaaarrr heb wel voor het eerst (doelbewust haha) gesprongen met Hay! Hij was super braaf, gaat er vol zin over, doet geen poging om er naast te gaan ofzo.
Het is alleen nog een beetje sleutelen aan afstanden enz, maar dat komt later wel

(let niet op m'n hoofd, heb de stomme gewoonte van m'n mond te tuiten boven de sprong)

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Ben ik toch heel blij met de binnenbak
Ziet er goed uit Jilly!
Vandaag is Cindy ook weer aan de bak geweest.
Stappen,draven ,halthouden en een paar passen achterwaarts zitten er nu goed in.
Nu langzaam aan naar de galop toe werken.

Ziet er goed uit Jilly!
Vandaag is Cindy ook weer aan de bak geweest.
Stappen,draven ,halthouden en een paar passen achterwaarts zitten er nu goed in.
Nu langzaam aan naar de galop toe werken.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Wij hebben ook een binnenbak(je), maar ik ben een echte bikkel he 
Haha nee, binnen is het redelijk klein om te rijden, zeker om te springen...
Fijn dat het zo goed gaat met cindy!!

Haha nee, binnen is het redelijk klein om te rijden, zeker om te springen...
Fijn dat het zo goed gaat met cindy!!
Leuk dat Hayco naar het jubileum komt, dan kan ik hem eens in het echt zien!
Fijn dat het zo goed gaat met Cindy Janine, wel balen dat jullie zo ver weg wonen vanwaar de pony's staan.
Viv, ook lekker natgeregend vanmorgen??wij dus ook!
Heb ik vier dagen helemaal vrij, niet werken en geen kinderen, krijg ik 4 dagen regen!!!!
Wel goed voor de wei,maar ik vind het erg jammer.
Gelukkig was Ché super braaf met onze bosrit dus dat maakt een hoop goed!
Wat is Ché toch een koele kikker,hij moest op enge punten voor zijn grote broer lopen om Apollo er langs te krijgen.
Was het enge punt voorbij dan wilde Apollo weer voorop!
Ché vond het allemaal prima, het maakt hem niet uit of hij voor of achter loopt.
Fijn dat het zo goed gaat met Cindy Janine, wel balen dat jullie zo ver weg wonen vanwaar de pony's staan.
Viv, ook lekker natgeregend vanmorgen??wij dus ook!
Heb ik vier dagen helemaal vrij, niet werken en geen kinderen, krijg ik 4 dagen regen!!!!
Wel goed voor de wei,maar ik vind het erg jammer.
Gelukkig was Ché super braaf met onze bosrit dus dat maakt een hoop goed!
Wat is Ché toch een koele kikker,hij moest op enge punten voor zijn grote broer lopen om Apollo er langs te krijgen.
Was het enge punt voorbij dan wilde Apollo weer voorop!
Ché vond het allemaal prima, het maakt hem niet uit of hij voor of achter loopt.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Die Hay
Ondanks dat hij niet elke keer lekker uitkwam vond ik hem héel soepeltjes springen, knappe pony 
Nou een binnenbak zou nu wel handig zijn, maar och, dinsdag is het weer droog! En die regen was wel even nodig voor het gras hier.

Nou een binnenbak zou nu wel handig zijn, maar och, dinsdag is het weer droog! En die regen was wel even nodig voor het gras hier.
Ja er mocht wel wat regen komen voor de weien, maar doseren kunnen ze ook niet
het heeft hier net nog mega hard gehageld en gedonderd (blij dat ik deze vm gereden heb haha)
Hij kwam idd niet altijd uit, maar toch merkte ik dat hij het leuk vond en heb super veel vertrouwen in hem. Mijn schatje
Ché is ook echt een topper Annette! Grappig dat hij voor zijn grote (letterlijk en figuurlijk hihi) broer moet voorgaan, maar ik herken het wel hoor. Als Ines tijd heeft gaan we samen een stukje rijden, dan gaat zij ofwel met Cilda (9jr) of Eline (7jr) en als er iets eng is moet kleine Hay ook voorop haha

Hij kwam idd niet altijd uit, maar toch merkte ik dat hij het leuk vond en heb super veel vertrouwen in hem. Mijn schatje

Ché is ook echt een topper Annette! Grappig dat hij voor zijn grote (letterlijk en figuurlijk hihi) broer moet voorgaan, maar ik herken het wel hoor. Als Ines tijd heeft gaan we samen een stukje rijden, dan gaat zij ofwel met Cilda (9jr) of Eline (7jr) en als er iets eng is moet kleine Hay ook voorop haha
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Wat grappig dat zo'n jonkie het voor moet doen voor z'n oudere broer
de regen was bij onze paarden en het land daar ook meer dan welkom.
Maar zoals de boer al zei, dan liever wel 's nachts

de regen was bij onze paarden en het land daar ook meer dan welkom.
Maar zoals de boer al zei, dan liever wel 's nachts

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
Als ik zeg tot op mn botjes, jemig wat een regen. Gelukkig ben ik nooit verwend geweest met een binnenbak dus ik vond het wel best 
Zaaalige bosrit gehad, zie dagboek en PP en ben apetrots op mn mannetje
Daarna werd ik nog blij gemaakt door Evalien van Svenna die een box voor me had voor het jubileum
Echt een topdag vandaag 
Jemig Jil wat springt Hay super zeg, wowie!! En Annet ook lekker aan de hosseklos geweest met superpuppie en zn grote broer
Nien die Cin lekker aan het werk heeft. We gaan lekker dames!

Zaaalige bosrit gehad, zie dagboek en PP en ben apetrots op mn mannetje

Daarna werd ik nog blij gemaakt door Evalien van Svenna die een box voor me had voor het jubileum

Jemig Jil wat springt Hay super zeg, wowie!! En Annet ook lekker aan de hosseklos geweest met superpuppie en zn grote broer

Goed he Jilly!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leuk om te horen dat die van jullie zo goed gaan.
Mijne staat voorlopig weer stil tot mijn vingers genezen zijn en dat is balen want had haar net weer 2 dagen opgepakt
Mijne staat voorlopig weer stil tot mijn vingers genezen zijn en dat is balen want had haar net weer 2 dagen opgepakt

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008

Stoere Ché! Castor is ook meestel de held als we met 2-en aan t rijden zijn er we moeten langs een 'vreemd' voorwerp. Heerlijk is dat.
Leuk te lezen Janine dat jullie Cindy ook vaker op gaan pakken en dat ze het ook nog best goed doet is helemaal top natuurlijk.
Ik zal eens even gaan zoeken naar Viv en Cadiz foto's...
Vandaag mezelf niet zo nat laten regenen. Had best zin in een ritje maar niet met het hondeweer van vandaag

Castor

Zet je mn schoondochter toch aan de pessoa, bakje half afzetten en dan lekker laten sjokken. is ze toch aan het werk maar heb jij geen last van je vingers.Orion1996 schreef:Goed he Jilly!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou met alle liefde willen, maar kan niet eens zelf een hoofdstel om doen of een pessoa eraan hangen, laat staan een lijn vasthouden :'(
Mams moet nu de paarden doen en ik sta er een beetje bij om aanwijzingen te geven. Voel me net een debiel en voel me schuldig tegenover mn beesten.
Even voor de records, ik kan dus nieteens mijn broek optrekken en de knopen/rits dicht maken. Tikken doe ik met mijn pinken omdat dat de enige zijn die niet open liggen. Mijn koffie klem ik tussen mijn handpalmen in. Mag wel een tuitbekertje aanschaffen want gaat regelmatig mis. Als klap op de vuurpijl zijn 2 van mijn vingers ook aan het ontsteken nu, ondanks de ibuprofen en de antibioticakuur van het ziekenhuis.
Met dat natte weer kunnen ze alleen in de bak los omdat mn land anders stuk gaat en we al niet zoveel grond hebben en ze vervelen zich kapot daar. Pap is vanaf 5 uur in de ochtend tot 7 uur s avonds onderweg voor zijn werk en mam durft ze nu net als ik mee loop buiten te zetten.
Mams moet nu de paarden doen en ik sta er een beetje bij om aanwijzingen te geven. Voel me net een debiel en voel me schuldig tegenover mn beesten.
Even voor de records, ik kan dus nieteens mijn broek optrekken en de knopen/rits dicht maken. Tikken doe ik met mijn pinken omdat dat de enige zijn die niet open liggen. Mijn koffie klem ik tussen mijn handpalmen in. Mag wel een tuitbekertje aanschaffen want gaat regelmatig mis. Als klap op de vuurpijl zijn 2 van mijn vingers ook aan het ontsteken nu, ondanks de ibuprofen en de antibioticakuur van het ziekenhuis.
Met dat natte weer kunnen ze alleen in de bak los omdat mn land anders stuk gaat en we al niet zoveel grond hebben en ze vervelen zich kapot daar. Pap is vanaf 5 uur in de ochtend tot 7 uur s avonds onderweg voor zijn werk en mam durft ze nu net als ik mee loop buiten te zetten.

Oh Anna wat een lastige situatie zeg...!
Ik zou je met alle liefde willen komen helpen, maar je woont nu wel een beetje erg ver weg....
Sterkte meid!
Ik zou je met alle liefde willen komen helpen, maar je woont nu wel een beetje erg ver weg....
Sterkte meid!
Castor

Nee joh, zal maar iets van 250 a 275 km zijn, enkele reis. Dat is toch een koekie
Maar wel lief van je hoor.

Misschien kan ik iets met mijn werk regelen.. snuffelstage ofzo? 

Castor

Jemig das idd wel erg.... hmmm tsja dan weet ik ook zo snel ff geen maniertje om de papzakjes aan het werk te houden 

Nou gewoon heel hard achter haar aan rennen en schelden en tieren als ze weer is over het draad heen is gesprongen naar 1 van mijn andere stukjes land om zichzelf vet te vreten
De schat heeft geen moeite met 90 cm hoogte zijn we dus al achter

Pff ben ziek thuis, maar moest vanmorgen echt even bij mijn paardenvriendjes gaan kijken of het allemaal nog wel goed ging...
Maar jemig, ik was gelijk verrot na mijn bezoekje! Weet je gelijk weer wat je waard bent en dat je toch nog even rustig thuis moet blijven
Ik ben in ieder geval niet voor niets geweest (oude (30+) geschoren shet stond met 1 been door de buikriem van d'r deken en kon niet best meer lopen op deze manier) dus het was de moeite waard.
En weer lekker even met Castor kunnen knuffelen. Mis dat ventje toch wel hoor..
Maar jemig, ik was gelijk verrot na mijn bezoekje! Weet je gelijk weer wat je waard bent en dat je toch nog even rustig thuis moet blijven

Ik ben in ieder geval niet voor niets geweest (oude (30+) geschoren shet stond met 1 been door de buikriem van d'r deken en kon niet best meer lopen op deze manier) dus het was de moeite waard.
En weer lekker even met Castor kunnen knuffelen. Mis dat ventje toch wel hoor..
Castor

Veel beterschap Ilona 
Ik heb Hay de afgelopen week echt een beetje verwaarloosd
woensdag heb ik gereden en verder alleen maar geweest om gauw de stal te doen. Ben zo druk met verzekering voor de nieuwe auto regelen, strijk van 3 weken bijwerken (
) en koken. Vanavond komen vrienden eten dus dan wordt het weer niks denk.
Gelukkig dit weekend lekker veel tijd en volgende week ook een lang weekend!
En ondanks weinig tijd te hebben ben ik gisteren toch nog even langs de fjorden geweest. Nog steeeeds geen veulens, zelfs geen volle uiers

Ik heb Hay de afgelopen week echt een beetje verwaarloosd

Gelukkig dit weekend lekker veel tijd en volgende week ook een lang weekend!
En ondanks weinig tijd te hebben ben ik gisteren toch nog even langs de fjorden geweest. Nog steeeeds geen veulens, zelfs geen volle uiers