heb ik met arin ook als hij iets eng vindt als we wandelen buiten loopt hij erheen om het een even grondig te inspecteren!

Je bent natuurlijk welkomMarijke&Rosco schreef:Klinkt super Thessa! Kleine jongetjes worden groot. Het wordt wel weer eens tijd voor foto's trouwens.
En we moeten echt een keer afspreken dat ik jouw kan op kom want ik wil de dubbelganger van Alex (of andersom) wel weer een keer zien. En ik ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar Blaze.
Zo rampachtig klinken de verhalen over Aike toch niet?Marijke&Rosco schreef:RamptoeristCharret schreef:Oe kom ik foto's maken![]()
(ohja 3 woorden...)
Nee hoor helemaal niet, zijn gekke buien zijn ineens verdwenen en het gaat super goed en hij is erg braaf, enne ik weet dat Marijke aardig kan rijden, dus dat zit wel goed.Annemarie schreef:Zo rampachtig klinken de verhalen over Aike toch niet?Marijke&Rosco schreef: Ramptoerist![]()
(ohja 3 woorden...)
Is Zaffier een drie jarige? Gezien de Z als begin letter van zijn naam, dit is het A-tjes topic voor de drie jarige fjorden dus.Zaffier:P schreef:Ik verzorg zaffier nou 3 maanden. De eerste keer ging me zus er gelijk op en toen was se eraf gevallen. Toen moesten we helemaal opnieuw beginnen. Eerst vertrouwen winnen enzo. Ik heb aan een vriendin van mij gevraagd om er als eerste op te gaan omdat ik tog ook wel geschrokken was. En daarna ben ik erop gegaan en nu gaat het al best goed:P ik eb selfs al een stukje gedraaft:P Nou gewoon langzaam conditie opbouwen, want die heeft hij nie:P
Kijk, ook dat klinkt goed, heerlijk als ze zo onverschrokken zijnYoline schreef:Oh wat was Liesje braaf vandaag
Bult brandende troep..hmm beetje vreemd, maar niet eng hoorTussen een rijdende auto en een hekje door met erg weinig ruimte...helemaal niet eng! En een grote blaffende hond..geen probleem, die gaan we pakken
Jaja Liesje wordt dapper