De J-tjes ontdekken de wereld!
Re: De J-tjes ontdekken de wereld!
@Marjon: Dat werd wel steeds geopperd nav de foto's destijds ja, maar was niet zo. Rodblakke wordt echt met witte hoeven geboren en dat was ook bij haar niet het geval. Ze heeft wel heel apart peper en zout manen (zwart/wit door elkaar, waardoor het grijs oogt).
Geluk is de vrucht van intens werk
- XxDiandraxX
apart kleurtje heeft ze inderdaad..
ik heb Oriana aan de openingspost toegevoegd!
ik heb Oriana aan de openingspost toegevoegd!
Ze is leuk Annabel wel apart zout en peper manen wel prettig knippen heeft Indre ook.
Wat een varkens zeg wel heerlijk om te zien.
Wat een varkens zeg wel heerlijk om te zien.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Is dat dan een andere rodblakke op de foto, dan zal ik wel de verkeerde naam bij het verkeerde paard zien zeker hahaBella schreef:@Marjon: Dat werd wel steeds geopperd nav de foto's destijds ja, maar was niet zo. Rodblakke wordt echt met witte hoeven geboren en dat was ook bij haar niet het geval. Ze heeft wel heel apart peper en zout manen (zwart/wit door elkaar, waardoor het grijs oogt).

Odatje

Mama van Gwen
(7-2-15)

haha welke zie jij als rodblakke Marjon? Die eerste van de foto in de stal? Dat is wel Valene, maar daar heeft ze een grijzige schijn door haar manen heen en dat is die peper en zout-kleur. Momenteel is het helemaal kort, alles eraf, als ik er aan denk zal ik het morgen eens even op de foto zetten, het is wel apart gezicht.
Lekker vachtje heeft Oda
Lekker vachtje heeft Oda

Ja die bedoel ik inderdaad. Zie inderdaad niet echt grijs er in, dus zag haar als een rooie aan. 
Ja Oda is echt teddy. En die manen groeien als een gek. Maar laat het lekker allemaal doen hoor. Ze hoeft nergens heen en staat 24/7 buiten dus wil haar ook niet ontdoen van haar eigengemaakte waterdichte jas. Vind haar kleurtje ook zo grappig. Toen ze pas geboren was leek ze zooo licht, en dat neusje van haar is zo lekker donker nu
.

Ja Oda is echt teddy. En die manen groeien als een gek. Maar laat het lekker allemaal doen hoor. Ze hoeft nergens heen en staat 24/7 buiten dus wil haar ook niet ontdoen van haar eigengemaakte waterdichte jas. Vind haar kleurtje ook zo grappig. Toen ze pas geboren was leek ze zooo licht, en dat neusje van haar is zo lekker donker nu

Mama van Gwen
(7-2-15)

Haha die smeerpoets. Nog niet meegemaakt dat mijne er zo uitzag hihi.
hoe groot zijn jullie jtjes nu en hoe oud. Jive was op 3 jan 1.18m en 6 maanden.
Staat nog mooi bij mama. Over 4 maanden gaat hij op kamp naar 2 friezen en als die lastig wordt gaat hij voor die tijd al met orion samen zonder zn mama.
hoe groot zijn jullie jtjes nu en hoe oud. Jive was op 3 jan 1.18m en 6 maanden.
Staat nog mooi bij mama. Over 4 maanden gaat hij op kamp naar 2 friezen en als die lastig wordt gaat hij voor die tijd al met orion samen zonder zn mama.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- XxDiandraxX
Die van mij was met 5,5 maand 1.17m scheelt dus 1cm. Daarna heb ik haar niet meer opgemeten.
Oline was met 6 maanden 115 cm hoog!
wie is die linker Annabel, op die 1e foto in die stal met z'n allen?
Ik mis Josje
Heb hier niks meer te melden, maar lees wel mee
Ik mis Josje

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
- Contacteer:
Dank je Diandra!
Ik zou ook denken op de foto dat Valene een rode is, heeft toch apart kleurtje
Wat staat Oda dik in het haar zeg, daar zal je ook je werk mee hebben in het voorjaar
Heb Oriana eigenlijk nog niet gemeten, moet ik eens doen, ben best benieuwd hoe groot ze nu is.
Ik zou ook denken op de foto dat Valene een rode is, heeft toch apart kleurtje

Wat staat Oda dik in het haar zeg, daar zal je ook je werk mee hebben in het voorjaar

Heb Oriana eigenlijk nog niet gemeten, moet ik eens doen, ben best benieuwd hoe groot ze nu is.
Gewoon mee blijven lezen en reageren Ivonne lijkt mij best moeilijk ze te moeten missen.
Oline is echt een fjord met al een hele eigen wil daar gaan we nog lol aan beleven gelukkig zet Jo haar goed op haar plek.
Oline is echt een fjord met al een hele eigen wil daar gaan we nog lol aan beleven gelukkig zet Jo haar goed op haar plek.
Haha dat eigen willetje had ze ook al toen ze bij mams stond Karin.
Was zo leuk om dat verschil te zien met Oda, zo anders!
Was zo leuk om dat verschil te zien met Oda, zo anders!
Mama van Gwen
(7-2-15)

Ja ik weet het maar ik hou haar kort madam!
@ Ivonne: vlnr. Valene, Declo, Arthur, onderaan nog Janna dr hoofdje verscholen & Denia
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Jella was met bijna 6 maanden (ruim) 1,21 ze wilde niet stilstaan dus hebben naar beneden afgerond
.

:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Jillz is nu bijna negen maanden en die is nu 1.29m
Schrok er een beetje van.
Schrok er een beetje van.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Liever dat ze wat langzamer groeien hè?
Lijkt me beter voor hun lichaam!
Lijkt me beter voor hun lichaam!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
`·. Yessie & Sylvy
Maar hij lijkt helemaal niet zo groot. Waarschijnlijk ook doordat hij nu wat schraal is door zijn verkoudheid.
Ach, we zullen wel zien als hij later groot is.
Ach, we zullen wel zien als hij later groot is.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Hier hangen ze ook allemaal wat tussen de 1,15 en 1,25 denk ik. Grootste uitschieter is Joris (manus/pauliena). Die was bij geboorte al aso-groot, maar houdt dat ook vol. Die steekt echt overal met kop en schouders bovenuit.